Gjest jintasil Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 for meg var dette et virkelig eventyr....ble helt revet med. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det var utrolig kjekt at han vant ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, samme her. Jeg tror han kan vinne den internasjonale finalen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, samme her. Jeg tror han kan vinne den internasjonale finalen. Det blir en skikkelig nedtur om han ikke kommer seg gjennom kvalifiseringen. Jeg er nervøs for det allerede, he he. 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, samme her. Jeg tror han kan vinne den internasjonale finalen. Det tror jeg også:-) Han er jo et multitalent. Både spiller, komponerer og synger. Det svakeste ved han er dessverre sangstemmen - men den duger :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det blir en skikkelig nedtur om han ikke kommer seg gjennom kvalifiseringen. Jeg er nervøs for det allerede, he he. Ja, men jeg har stor tro på han. Han vinner skal du se:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, men jeg har stor tro på han. Han vinner skal du se:-) Vi får satse på det ) Han kommer til å sjarmere Europa! 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det blir en skikkelig nedtur om han ikke kommer seg gjennom kvalifiseringen. Jeg er nervøs for det allerede, he he. Må vi kvalifisere oss i år da? Maria kom jo på 6. plass i fjor? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Må vi kvalifisere oss i år da? Maria kom jo på 6. plass i fjor? Kom ikke hun på 5. plass? Jeg tror han må kvalifisere seg, men er ikke sikker. Det må vi finne ut av..... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det tror jeg også:-) Han er jo et multitalent. Både spiller, komponerer og synger. Det svakeste ved han er dessverre sangstemmen - men den duger :-) Den duger i massevis til sangen og han er en utrolig sjarmerende gutt da. Det hjelper det også;-) Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Den duger i massevis til sangen og han er en utrolig sjarmerende gutt da. Det hjelper det også;-) Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig. '' Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig.'' Det mener ungene og jeg også. Jeg ble litt overrasket over at 13-åringen var enig der 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Den duger i massevis til sangen og han er en utrolig sjarmerende gutt da. Det hjelper det også;-) Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig. Ja, Tone er pen. Men noen stor sangartist synes jeg ikke at hun er. Jeg tror vi har en stor sjangse til å vinne i år:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 '' Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig.'' Det mener ungene og jeg også. Jeg ble litt overrasket over at 13-åringen var enig der Det er vel fordi 13-åringen din har greie på musikk:-) 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 '' Jeg håpet den andre Alexanderen på andreplass, men slik gikk det ikke. Tone er pen, men sangen var jo kjedelig.'' Det mener ungene og jeg også. Jeg ble litt overrasket over at 13-åringen var enig der Jeg hadde vært fornøyd om han andre Alexanderen vant også. En utrolig fengende meldodi - og flott sceneopptreden :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, Tone er pen. Men noen stor sangartist synes jeg ikke at hun er. Jeg tror vi har en stor sjangse til å vinne i år:-) Vi satt og kommenterte her jeg og mannen min og begge mente å høre at hun faktisk sang litt falskt innimellom. Maria Haukås derimot er en stor sanger. Nydelig jente hun også. 0 Siter
Gjest min mening her Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Vi satt og kommenterte her jeg og mannen min og begge mente å høre at hun faktisk sang litt falskt innimellom. Maria Haukås derimot er en stor sanger. Nydelig jente hun også. Definitivt ikke rent. Og sangen er i laveste laget for henne. Og sangen var bare sånn passe, så det var bra han vant han som gjorde det. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde vært fornøyd om han andre Alexanderen vant også. En utrolig fengende meldodi - og flott sceneopptreden :-) Den var veldig fin, ja. Den starta litt i sånn typisk mgp-stil, men så tok den seg kraftig opp. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Vi satt og kommenterte her jeg og mannen min og begge mente å høre at hun faktisk sang litt falskt innimellom. Maria Haukås derimot er en stor sanger. Nydelig jente hun også. Ja, da hun sang andre gangen var det noen sure toner her og der. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Definitivt ikke rent. Og sangen er i laveste laget for henne. Og sangen var bare sånn passe, så det var bra han vant han som gjorde det. Absolutt. Det er ingen tvil om at det er en fortjent vinner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.