Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Vi satt og kommenterte her jeg og mannen min og begge mente å høre at hun faktisk sang litt falskt innimellom. Maria Haukås derimot er en stor sanger. Nydelig jente hun også. Ja, Maria er i en helt annen klasse. Hun er flott og frodig, og det virker som hun har beholdt begge beina på jorda. I motsetning til en viss Tone..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Kom ikke hun på 5. plass? Jeg tror han må kvalifisere seg, men er ikke sikker. Det må vi finne ut av..... Nei, de 5 eller 10 første slipper kvalifisering ) 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Den var veldig fin, ja. Den starta litt i sånn typisk mgp-stil, men så tok den seg kraftig opp. Ja, den var veldig bra. Og han har en flott stemme:-) Han hadde i hvert fall fortjent 2.plassen, synes jeg. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja, Maria er i en helt annen klasse. Hun er flott og frodig, og det virker som hun har beholdt begge beina på jorda. I motsetning til en viss Tone..... Ja,hun kler faktisk å være litt frodig. 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Nei, de 5 eller 10 første slipper kvalifisering ) Det var det jeg mente:-) Så da slipper vi det i år :-) 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ja,hun kler faktisk å være litt frodig. Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Nei, de 5 eller 10 første slipper kvalifisering ) Er du sikker? I såfall: HURRA ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler. Har hun? Jeg synes hun ser så flott ut akkurat slik hun er. Mange sangere med kraftige og flotte stemmer er litt runde. Jeg lurt på hva det kommer av. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Kom ikke hun på 5. plass? Jeg tror han må kvalifisere seg, men er ikke sikker. Det må vi finne ut av..... I fjor ble det slik at alle unntatt de 5 store bidragslanda må kvalifisere seg i en semifinale. Semifinalen er delt i 2 der de 10 beste bidragene går videre fra hver semifinale.. 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Har hun? Jeg synes hun ser så flott ut akkurat slik hun er. Mange sangere med kraftige og flotte stemmer er litt runde. Jeg lurt på hva det kommer av. De får vel mer volum i brystkassen, tror jeg. Se denne kommentaren jeg fant på Youtube under "Fairytale": "Congratulations Norway !!! Such a big beautiful song, such a big performer. It's Oslo 2010 !! Greetings from Germany " Artig :-) 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Har hun? Jeg synes hun ser så flott ut akkurat slik hun er. Mange sangere med kraftige og flotte stemmer er litt runde. Jeg lurt på hva det kommer av. Mere energi i frodige damer, skjønner du :-). Stemmenbåndene har det bedre i fett, enn i tørt brød ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 I fjor ble det slik at alle unntatt de 5 store bidragslanda må kvalifisere seg i en semifinale. Semifinalen er delt i 2 der de 10 beste bidragene går videre fra hver semifinale.. Ja, jeg tror du har rett. De har jo endret på disse reglene nesten hvert år, men de 5 store har alltid vært kvalifisert. Jeg tror han må kvalifisere seg :-/ En fordel med kvalifisering er at mange blir kjent med låta før finalen. Da bør han jo bli kvalifisert da... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 De får vel mer volum i brystkassen, tror jeg. Se denne kommentaren jeg fant på Youtube under "Fairytale": "Congratulations Norway !!! Such a big beautiful song, such a big performer. It's Oslo 2010 !! Greetings from Germany " Artig :-) Artig ja;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Mere energi i frodige damer, skjønner du :-). Stemmenbåndene har det bedre i fett, enn i tørt brød ) Så det er forklaringen altså;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler. Hun har vel ikke lagt på seg så mye nå det siste året? Men hun hadde vel en periode for en tid siden hvor hun var litt slankere enn nå. Men jeg syns hun kler de ekstra kiloene veldig godt ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Mere energi i frodige damer, skjønner du :-). Stemmenbåndene har det bedre i fett, enn i tørt brød ) Haha ;O) 0 Siter
Colette Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hun har vel ikke lagt på seg så mye nå det siste året? Men hun hadde vel en periode for en tid siden hvor hun var litt slankere enn nå. Men jeg syns hun kler de ekstra kiloene veldig godt ) Ja, hun er så flott så :-) Det er mye mulig at det er jeg som ser feil. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 I fjor ble det slik at alle unntatt de 5 store bidragslanda må kvalifisere seg i en semifinale. Semifinalen er delt i 2 der de 10 beste bidragene går videre fra hver semifinale.. Huff, du har visst rett. Semifinale 14.mai ( Men kommer ikke Norge med videre der, hadde det ikke vært morsomt å se på bunnplassering i finalen heller. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det var såååå moro! ) En skikkelig talentfull og sjarmerende gutt. Jeg er helt sikker på at han enten vinner, eller at vi - som i fjor - kommer på 5. plass i GP pga alle østblokk-landa som stemmer på hverandre. ;-) 0 Siter
Helmi Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Næh---- denne sangen kommer garantert ikke til å vinne den internasjonale finalen. Men jeg er enig i at gutten er super-sjarmerende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.