Gå til innhold

Alexsander Rybakk, helt utrolig................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt og kommenterte her jeg og mannen min og begge mente å høre at hun faktisk sang litt falskt innimellom.

Maria Haukås derimot er en stor sanger. Nydelig jente hun også.

Ja, Maria er i en helt annen klasse. Hun er flott og frodig, og det virker som hun har beholdt begge beina på jorda. I motsetning til en viss Tone.....

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• AneM1365380603

11

• candyqueen_83

9

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Kom ikke hun på 5. plass? Jeg tror han må kvalifisere seg, men er ikke sikker. Det må vi finne ut av.....

Nei, de 5 eller 10 første slipper kvalifisering :o)

Skrevet

Den var veldig fin, ja. Den starta litt i sånn typisk mgp-stil, men så tok den seg kraftig opp.

Ja, den var veldig bra. Og han har en flott stemme:-) Han hadde i hvert fall fortjent 2.plassen, synes jeg.

Skrevet

Ja, Maria er i en helt annen klasse. Hun er flott og frodig, og det virker som hun har beholdt begge beina på jorda. I motsetning til en viss Tone.....

Ja,hun kler faktisk å være litt frodig.

Skrevet

Det var det jeg mente:-) Så da slipper vi det i år :-)

Skrevet

Ja,hun kler faktisk å være litt frodig.

Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler.

AneM1365380603
Skrevet

Er du sikker? I såfall: HURRA :o)

Skrevet

Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler.

Har hun?

Jeg synes hun ser så flott ut akkurat slik hun er. Mange sangere med kraftige og flotte stemmer er litt runde. Jeg lurt på hva det kommer av.

Gjest Lilje30
Skrevet

Kom ikke hun på 5. plass? Jeg tror han må kvalifisere seg, men er ikke sikker. Det må vi finne ut av.....

I fjor ble det slik at alle unntatt de 5 store bidragslanda må kvalifisere seg i en semifinale. Semifinalen er delt i 2 der de 10 beste bidragene går videre fra hver semifinale..

Skrevet

Har hun?

Jeg synes hun ser så flott ut akkurat slik hun er. Mange sangere med kraftige og flotte stemmer er litt runde. Jeg lurt på hva det kommer av.

De får vel mer volum i brystkassen, tror jeg. Se denne kommentaren jeg fant på Youtube under "Fairytale":

"Congratulations Norway !!!

Such a big beautiful song, such a big performer.

It's Oslo 2010 !!

Greetings from Germany "

Artig :-)

Skrevet

Har hun?

Mere energi i frodige damer, skjønner du :-). Stemmenbåndene har det bedre i fett, enn i tørt brød ;))

AneM1365380603
Skrevet

I fjor ble det slik at alle unntatt de 5 store bidragslanda må kvalifisere seg i en semifinale. Semifinalen er delt i 2 der de 10 beste bidragene går videre fra hver semifinale..

Ja, jeg tror du har rett. De har jo endret på disse reglene nesten hvert år, men de 5 store har alltid vært kvalifisert. Jeg tror han må kvalifisere seg :-/

En fordel med kvalifisering er at mange blir kjent med låta før finalen. Da bør han jo bli kvalifisert da...

Skrevet

De får vel mer volum i brystkassen, tror jeg. Se denne kommentaren jeg fant på Youtube under "Fairytale":

"Congratulations Norway !!!

Such a big beautiful song, such a big performer.

It's Oslo 2010 !!

Greetings from Germany "

Artig :-)

Artig ja;-)

Skrevet

Mere energi i frodige damer, skjønner du :-). Stemmenbåndene har det bedre i fett, enn i tørt brød ;))

Så det er forklaringen altså;o)

candyqueen_83
Skrevet

Hun har vel ikke lagt på seg så mye nå det siste året? Men hun hadde vel en periode for en tid siden hvor hun var litt slankere enn nå. Men jeg syns hun kler de ekstra kiloene veldig godt :o)

candyqueen_83
Skrevet

Haha ;O)

Skrevet

Hun har vel ikke lagt på seg så mye nå det siste året? Men hun hadde vel en periode for en tid siden hvor hun var litt slankere enn nå. Men jeg syns hun kler de ekstra kiloene veldig godt :o)

Ja, hun er så flott så :-) Det er mye mulig at det er jeg som ser feil.

candyqueen_83
Skrevet

Huff, du har visst rett. Semifinale 14.mai :o(

Men kommer ikke Norge med videre der, hadde det ikke vært morsomt å se på bunnplassering i finalen heller.

Skrevet

Det var såååå moro! :o)

En skikkelig talentfull og sjarmerende gutt. Jeg er helt sikker på at han enten vinner, eller at vi - som i fjor - kommer på 5. plass i GP pga alle østblokk-landa som stemmer på hverandre. ;-)

Skrevet

Næh---- denne sangen kommer garantert ikke til å vinne den internasjonale finalen.

Men jeg er enig i at gutten er super-sjarmerende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...