Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette: http://www.vgtv.no/?id=21291 Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette: http://www.vgtv.no/?id=21291 Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han. Oj sann, han ser egentlig full ut. Får håpe han "bare" er syk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette: http://www.vgtv.no/?id=21291 Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han. Mja... Nå har han jo vært under et skikkelig press en god stund da + at han har hatt et hardkjør de siste dagene + omgangssyken så han er antagelig fullstendig på felgen. Kan vel ta knekken på de fleste det. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Mja... Nå har han jo vært under et skikkelig press en god stund da + at han har hatt et hardkjør de siste dagene + omgangssyken så han er antagelig fullstendig på felgen. Kan vel ta knekken på de fleste det. Jeg reagerer mest på at han ikke fester blikket og plukkinga hans. Har sett sånt før hos folk som var ille ute. Men det er tross alt spesielle omstendigheter for han i dag, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Oj sann, han ser egentlig full ut. Får håpe han "bare" er syk. Etter å ha vært helt utkjørt selv etter en arbeidsdag ute i det fri (dro hjemmefra kl. 8 og kom hjem 17:30) har jeg ingen problemer med å skjønne at han kan være totalt på felgen se helt bortreist ut etter det presset han har hatt de siste ukene i tillegg til en omgangssyke! Men jeg er enig i at det ikke ser bra ut. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Etter å ha vært helt utkjørt selv etter en arbeidsdag ute i det fri (dro hjemmefra kl. 8 og kom hjem 17:30) har jeg ingen problemer med å skjønne at han kan være totalt på felgen se helt bortreist ut etter det presset han har hatt de siste ukene i tillegg til en omgangssyke! Men jeg er enig i at det ikke ser bra ut. Jeg har også full forståelse for at han kan være noe utkjørt og ikke helt seg selv i dag, ja. Krysser fingre for at det er sånn det er, for han har hittil framstått som en strålende person - om enn noe _vel_ høy i svingene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette: http://www.vgtv.no/?id=21291 Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han. Syns ikke det her var så galt? Hadde jeg kastet opp hele natta, og hatt frostrier hadde jeg ikke vært i såpass ok form 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Syns ikke det her var så galt? Hadde jeg kastet opp hele natta, og hatt frostrier hadde jeg ikke vært i såpass ok form Ok - det er godt mulig jeg ser spøkelser på høylys dag. Jeg kjente bare igjen så mange tegn som jeg dessverre har vent meg til å se etter. Men de tegna kan sikkert også forklares med omgangssjuke og stor psykisk belastning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Syns ikke det her var så galt? Hadde jeg kastet opp hele natta, og hatt frostrier hadde jeg ikke vært i såpass ok form Jeg måtte se intervjuet en gang til og det første halve minuttet var han jo helt ute å kjøre, men tok seg fint inn etter det synes jeg. 0 Siter
sant å si Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ok - det er godt mulig jeg ser spøkelser på høylys dag. Jeg kjente bare igjen så mange tegn som jeg dessverre har vent meg til å se etter. Men de tegna kan sikkert også forklares med omgangssjuke og stor psykisk belastning. Tegn på hva? Sykdom? Beruselse? Stoffmisbruk? Annet? Ble ikke helt klok på det, jeg. For meg ser det ut som han enten er syk, eller bakfull. Satser på at han er syk, siden han sier det. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg måtte se intervjuet en gang til og det første halve minuttet var han jo helt ute å kjøre, men tok seg fint inn etter det synes jeg. Det syns jeg og. Det er jo et sinnsykt press han har vært ute for da. Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller ) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tegn på hva? Sykdom? Beruselse? Stoffmisbruk? Annet? Ble ikke helt klok på det, jeg. For meg ser det ut som han enten er syk, eller bakfull. Satser på at han er syk, siden han sier det. Jeg legger meg så gjerne langflat - og satser på at han bare er syk og sliten. Men jeg tenker også umiddelbart at jeg håper han har et godt støtteapparat. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg legger meg så gjerne langflat - og satser på at han bare er syk og sliten. Men jeg tenker også umiddelbart at jeg håper han har et godt støtteapparat. Det får vi håpe! Det kan nok være viktig for å ikke gå på en smell uansett. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ble ikke revet med noe sted her jeg altså, men han er en søt liten gutt, det skal han ha. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det syns jeg og. Det er jo et sinnsykt press han har vært ute for da. Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller ) ''Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller )'' Snakk for deg sjøl, han er _ikkje_ min favoritt. Han er en "babyface" og burde vært med i melodi grand prix junior. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 ''Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller )'' Snakk for deg sjøl, han er _ikkje_ min favoritt. Han er en "babyface" og burde vært med i melodi grand prix junior. Men hva synes du om melodien da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 ''Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller )'' Snakk for deg sjøl, han er _ikkje_ min favoritt. Han er en "babyface" og burde vært med i melodi grand prix junior. Han er nå 2-3 år eldre enn Tone Damli Aaberget... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Etter å ha vært helt utkjørt selv etter en arbeidsdag ute i det fri (dro hjemmefra kl. 8 og kom hjem 17:30) har jeg ingen problemer med å skjønne at han kan være totalt på felgen se helt bortreist ut etter det presset han har hatt de siste ukene i tillegg til en omgangssyke! Men jeg er enig i at det ikke ser bra ut. Får håpe du har rett. Kan jo hende han var litt bakfull uten at han ville innrømme det. Ser på reprisen nå og i intervjuet der er det ingenting som tilsier at han skulle ha problemer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Rybakk er ikke min favoritt, men jeg blir alltid imponert over folk som gjør alt sjøl - spiller, synger og skriver både tekst og musikk sjøl. Det står det stor respekt av. Det er litt sånn som Lene Marlin og Marit Larsen. Ingen av de to er heller mine store favoritter, men de gjør sakene sine og leverer solid når de fikser alt sjøl. Imponerende. Jeg synes ikke stemmen hans er all verden, og mener han er en langt bedre felespiller enn sanger. Men han synger helt greit. Han har masse sjarm og utstråling. Jeg liker også at han har modernisert noe urnorsk, og syntes sceneshowet var kult. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Rybakk er ikke min favoritt, men jeg blir alltid imponert over folk som gjør alt sjøl - spiller, synger og skriver både tekst og musikk sjøl. Det står det stor respekt av. Det er litt sånn som Lene Marlin og Marit Larsen. Ingen av de to er heller mine store favoritter, men de gjør sakene sine og leverer solid når de fikser alt sjøl. Imponerende. Jeg synes ikke stemmen hans er all verden, og mener han er en langt bedre felespiller enn sanger. Men han synger helt greit. Han har masse sjarm og utstråling. Jeg liker også at han har modernisert noe urnorsk, og syntes sceneshowet var kult. Jeg er stor fan. Har spilt sangen om igjen og igjen i dag og blir ikke lei. Blir like rørt hver gang ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.