Gå til innhold

Alexsander Rybakk, helt utrolig................

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

''Ikke bare bare å være hele Norges favoritt heller :o)''

Snakk for deg sjøl, han er _ikkje_ min favoritt.

Han er en "babyface" og burde vært med i melodi grand prix junior.

Lol.. Store deler av Norges befolknings favoritt da :o) Det så vi jo i går :o)

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• AneM1365380603

11

• candyqueen_83

9

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette:

http://www.vgtv.no/?id=21291

Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han.

Som alle virkelige kunstnere er han nok et utrolig følelsesmenneske (ellers hadde han ikke vært en stor kunstner), og med den opp- og utlandningen han hadde, så fikk han vel den her sykdommen som en reaksjon. Ikke uvanlig det. Om om det var pga alkohol så vil jeg tro han ikke trengte mer enn et par drinker for å bli dritings med så mye adrenalin rasende rundt i kroppen. Får bare håpe noen ser at han trenger hjelp til å sette grenser, ikke tro at han må være hyggelig og forekommende mot alle som nå vil sverme rundt han. Og at han før denh jelpen før han blir utbrent! En herlig artist er det iallefall. Hadde jeg vært yngre hadde jeg helt sikkert vært stormforelsket!

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg reagerer mest på at han ikke fester blikket og plukkinga hans. Har sett sånt før hos folk som var ille ute. Men det er tross alt spesielle omstendigheter for han i dag, da.

Å ikke feste blikket og plukking kan bare være at han føler seg ubekvem med situasjonen. Hvis du går tilbake til finalen, så vil du se at han har en tendens til å kikke litt vekk og ta seg til ansiktet og en del slike ting. Det er en helt normal ting å gjøre når en er nervøs, ubekvem, sjenert, ikke bare hvis en har tatt stoff.

Skrevet

Men hva synes du om melodien da?

Har ikkje hørt melodien!

Sikkert elendig. :-)

Skrevet

Han er nå 2-3 år eldre enn Tone Damli Aaberget...

Samma det vel?

Han kunne gått rett inn i Brødrene Herreys, eller gifta seg med Jan Thomas!

Skrevet

Lol.. Store deler av Norges befolknings favoritt da :o) Det så vi jo i går :o)

''Store deler av Norges befolknings favoritt da :o)''

Jada, og store deler av norges befolkning stemmer Frp, ser Hotell Cæsar og spiser Pizza Grandiosa, så det er ikkje akkurat noe kvalitetsstempel! he.he..

''Det så vi jo i går :o)''

Ikkje eg!

Skrevet

Samma det vel?

Han kunne gått rett inn i Brødrene Herreys, eller gifta seg med Jan Thomas!

Vi er ikke bittelitt homofobe, er vi vel? ;o)

Skrevet

Muzak!!!

Han burde aldri fått lov å ta i ei hardingfele, snakk om mangel på respekt for eit flott instrument!

Ola Mossafinn, Myllarguten & Co hadde snudd seg i grava...

Har du fått deg lyd på pc'n??

Skrevet

Ok - det er godt mulig jeg ser spøkelser på høylys dag. Jeg kjente bare igjen så mange tegn som jeg dessverre har vent meg til å se etter. Men de tegna kan sikkert også forklares med omgangssjuke og stor psykisk belastning.

''Men de tegna kan sikkert også forklares med omgangssjuke og stor psykisk belastning.''

Ja, jeg ser det ihvertfall slik, kombinert med at han er sliten og sikkert ganske lei journalister, og litt for tydelig viser at han ikke liker seg i intervjusituasjonen. Med andre ord nokså uerfaren og uproffesjonell på dette området.

Skrevet

Rybakk er ikke min favoritt, men jeg blir alltid imponert over folk som gjør alt sjøl - spiller, synger og skriver både tekst og musikk sjøl. Det står det stor respekt av. Det er litt sånn som Lene Marlin og Marit Larsen. Ingen av de to er heller mine store favoritter, men de gjør sakene sine og leverer solid når de fikser alt sjøl. Imponerende.

Jeg synes ikke stemmen hans er all verden, og mener han er en langt bedre felespiller enn sanger. Men han synger helt greit.

Han har masse sjarm og utstråling.

Jeg liker også at han har modernisert noe urnorsk, og syntes sceneshowet var kult.

Jeg er enig i at han ikke er noen eksepsjonell sanger, men jeg synes totalpakka er bra, og en ypperlig "pakke" for MGP!

Skrevet

Har du fått deg lyd på pc'n??

I detta tilfellet så var det vel mer ulyd enn lyd, man ja nå er det lyd i Pc`en gitt. :)

Skrevet

Nå skal jeg vokte meg vel for å være kritisk. For hun er en flott artist og en flott dame. Men hun må ha lagt på seg mye i løpet av det siste året? Og så synes jeg de har gitt henne så mange snodige hårfrisyrer i år - som hun ikke kler.

Ja, hun er rundere nå enn da hun vant MGP i fjor, men da var hun jo tynnere enn hun noensinne har vært. Nå er hun mer "på normalen" slik hun har vært tidligere.

candyqueen_83
Skrevet

''Store deler av Norges befolknings favoritt da :o)''

Jada, og store deler av norges befolkning stemmer Frp, ser Hotell Cæsar og spiser Pizza Grandiosa, så det er ikkje akkurat noe kvalitetsstempel! he.he..

''Det så vi jo i går :o)''

Ikkje eg!

Jeg sier bare ja til alle de tre tingene du nevnte ;O)

Skrevet

Jeg sier bare ja til alle de tre tingene du nevnte ;O)

God bedring! :-)))

Skrevet

Låta er utrolig bra, og gutten er sjarmerende på scenen, ja. Men jeg blir likevel litt urolig på hans vegne nå jeg ser intervju som dette:

http://www.vgtv.no/?id=21291

Det er ikke bare magesjau som gir den typen oppførsel. Blir nesten litt bekymra for han.

Men i dag er han jo heldigvis seg selv igjen da :-):

http://www.vgtv.no/?id=21307

Skrevet

Men i dag er han jo heldigvis seg selv igjen da :-):

http://www.vgtv.no/?id=21307

Jepp. Nå var han ikke så dårlig som han var i går. Men han bør helt klart shine opp den noe rustne russisken sin før han stiller i til intervju i østerled.

Skrevet

Vi er ikke bittelitt homofobe, er vi vel? ;o)

Jo det er vi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...