Gjest uhbhn Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Er det dyrt å ta taxi fra flyplassen inn til sentrum? Hvilket hotell brukte dere? Er det noen som har prøvd Barcelona Universal? Noen spesielle tips? 0 Siter
ariadne Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 http://www.tripadvisor.com/Hotels-g187497-Barcelona_Catalonia-Hotels.html 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Husker ikke hva det koster med taxi til byen, men det var ikke så mye. Dere MÅ se Sa Grada Familia ( og stå i kø for å komme opp i tårnet var verdt ventingen!), Park de Guel, og Casa Mila!! Greit å komme seg rundt med T-bane eller gå til severdighetene hvis dere bor i sentrum. 0 Siter
Gjest hkjddd Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Husker ikke hva det koster med taxi til byen, men det var ikke så mye. Dere MÅ se Sa Grada Familia ( og stå i kø for å komme opp i tårnet var verdt ventingen!), Park de Guel, og Casa Mila!! Greit å komme seg rundt med T-bane eller gå til severdighetene hvis dere bor i sentrum. Hvor ligger parken og Casa'en? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Hvor ligger parken og Casa'en? Casa Mila ligger i gangavstand fra La Rambla, se på kartet! Parken må man ta bane og gå, eller buss. 0 Siter
Mirabell Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Husker ikke navn på hotell og avstand fra flyplass. Men jeg vil sterkt advare mot lommetyver! Jeg ble utsatt for lommetyver på La Rambla om kvelden, veldig kjedelig!!! 0 Siter
feriehungrig Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg bodde på Barcelona Cathedral Hotel. Kjempefornøyd både med rom og beliggenhet. http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187497-d610494-Reviews-Barcelona_Catedral_Hotel-Barcelona_Catalonia.html Det kan være lurt å ta en slik sightseeingbuss. De kjører jinnom/i nærheten av severdighetene. Og selvfølgelig; de kryr av lommetyver. Vi ble frastjålet lommeboka på t-banen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.