Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg begynte for to uker siden på lavkarbo-kosthold. Gått ned rundt 3 kg første uken, og 1 kg denne uken. Men de siste dagene har jeg stått bom stille....jeg rikker meg ikke, hverken opp eller ned...og jeg fatter bæret altså!

Er det noen som skjønner hva det kommer av, når man følger dietten som vanlig, (ikke gjort noen store kromspring og skeiet veldig ut f.eks og ei heller spist mindre) at man ike går videre nedover?

Er nokså mismodig faktisk....Begynte jo så bra, men har stått stille 4-5 dager nå!

Jeg er rundt eggløsning.....hvis det har noe å si , det vet jeg ikke. Vet bare at rundt mensen går jeg alltid opp en kg...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324622-vekten-st%C3%A5r-stille-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg er også på lavkarbo og finner det ikke unaturlig at vekten står stille noen dager, eller en uke. Slik er det bare og jeg har ikke tenkt på at det skal være en naturlig forklaring. Det går i rypp og napp og man må bare være tålmodig tenker jeg. Og en stille uke kan bety flere kilo ned meste uke.

Jeg er også på lavkarbo og finner det ikke unaturlig at vekten står stille noen dager, eller en uke. Slik er det bare og jeg har ikke tenkt på at det skal være en naturlig forklaring. Det går i rypp og napp og man må bare være tålmodig tenker jeg. Og en stille uke kan bety flere kilo ned meste uke.

Å, det var nesten betryggende å høre. Følger dietten min strengt og har gått mye ned på kort tid, og da er det noe herk når det står stille :( "Godt" å høre jeg ikke er alene om det, da :) Takk for oppmuntringen.

Er du på lavkarbo generelt eller følger du noen spes diet? Jeg begynte på South beach, og har gått over til generell lavkarbo.

Får håpe et snart løsner, er ikke så langt unna første delmål (skal ned 10 kg til) Lykke til videre!! :))

Onsdag1365380628

Å, det var nesten betryggende å høre. Følger dietten min strengt og har gått mye ned på kort tid, og da er det noe herk når det står stille :( "Godt" å høre jeg ikke er alene om det, da :) Takk for oppmuntringen.

Er du på lavkarbo generelt eller følger du noen spes diet? Jeg begynte på South beach, og har gått over til generell lavkarbo.

Får håpe et snart løsner, er ikke så langt unna første delmål (skal ned 10 kg til) Lykke til videre!! :))

Jeg følger min egen diett kan man si. Jeg har tidligere gådd ned over 50 kg på denne dietten. Det er noen år siden og nå har jeg lagt på meg noe kilo igjen. Så da er det bare å starte på nytt, men heldigvis har jeg langt færre kilo å ta av denne gangen. Lavkarbo er en super diett, den virker raskt og man kan kose seg og samtidig gå ned i vekt. Jeg spiser når jeg er sulten og i de mengdene jeg ønsker og har således ingen streng diett, selv om jeg er nøye med karbohydratene.

Gjest sliter med kaloritelling

Jeg følger min egen diett kan man si. Jeg har tidligere gådd ned over 50 kg på denne dietten. Det er noen år siden og nå har jeg lagt på meg noe kilo igjen. Så da er det bare å starte på nytt, men heldigvis har jeg langt færre kilo å ta av denne gangen. Lavkarbo er en super diett, den virker raskt og man kan kose seg og samtidig gå ned i vekt. Jeg spiser når jeg er sulten og i de mengdene jeg ønsker og har således ingen streng diett, selv om jeg er nøye med karbohydratene.

Finnes det noen opplysninger på nett, nettsteder, oppskrifter og tips som er gratis? Altså ikke melde seg inn i noe før man vet hva det er?

Takknemlig for svar :-)

Onsdag1365380628

Finnes det noen opplysninger på nett, nettsteder, oppskrifter og tips som er gratis? Altså ikke melde seg inn i noe før man vet hva det er?

Takknemlig for svar :-)

På www.dinkost.no finner du endel gode råd og tips,og www.fedonklubben.no har jo også noe. www.lavkarbo.no kan også prøves.

Annonse

4-5 dager er vel ingenting. Bare å stå på videre.

Jeg varierer faktisk en hel kilo fra en dag til neste. Skulle jeg "trodd" på vekta, så har jeg gått ned 900 gram siden i går.

Du får nok bare ta det med ro. Følg dietten videre og se om det skjer noe den neste uka.

4-5 dager er vel ingenting. Bare å stå på videre.

Jeg varierer faktisk en hel kilo fra en dag til neste. Skulle jeg "trodd" på vekta, så har jeg gått ned 900 gram siden i går.

Du får nok bare ta det med ro. Følg dietten videre og se om det skjer noe den neste uka.

''Jeg varierer faktisk en hel kilo fra en dag til neste. Skulle jeg "trodd" på vekta, så har jeg gått ned 900 gram siden i går.''

Vet du ikke at når vekta i dag viser lavere enn i går så har du gått ned, viser den høyere er det bare en naturlig variasjon. ;o)

''Jeg varierer faktisk en hel kilo fra en dag til neste. Skulle jeg "trodd" på vekta, så har jeg gått ned 900 gram siden i går.''

Vet du ikke at når vekta i dag viser lavere enn i går så har du gått ned, viser den høyere er det bare en naturlig variasjon. ;o)

DEN forklaringen var super:-) Tror jeg endrer mening og tror på det!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...