sant å si Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jess... endelig noe å slå i bordet med ;-) http://www.klikk.no/bolig/interior/article424003.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Selvfølgelig henger den riktig. ) Jeg innrømmer at om jeg er borte på besøk og dorullen henger feil vei så hender det jeg snur den... 0 Siter
Gjest he he at det går an Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ja, de gjør visst det. Det var typen min svært nøye med at ble gjort når vi flyttet sammen, så siden da har altså alle dorullene våren hengt, etter hva avisen altså sier, korrekt på alle tre doene 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det er veldig viktig. Så hvis min kjære har hengt opp dorullen feil vei, snur jeg den. Rett skal det være. Tenkte ikke noe over det med rett eller gal vei før en venninne som hadde vært au-pair i Tyskland fortalte at hun fikk kjeft av fruen fordi dorullen hang gal vei. 0 Siter
waxo Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ja, min henger stort sett riktig. Hender en gang i mellom unga har hengt på en ny, og hengt feil vei, men da retter jeg selvfølgelig opp i skandalen med en gang .-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Vi har ikke dorullholder, så her henger den ikke i det hele tatt. Har dorullen i skapet rett ved siden av toalettet. 0 Siter
Mrs D Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Min henger riktig vei, og at det var rett har jeg hevdet i mange år allerede, så det var kjekt med dokumentasjon. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Selvfølgelig henger dorullen min rett vei, det har den alltid gjort! 0 Siter
Gregga Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Selvfølgelig henger den riktig. ) Jeg innrømmer at om jeg er borte på besøk og dorullen henger feil vei så hender det jeg snur den... Visker lettere beskjemmet..."jeg og " Bare må 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil helst ha rullen med papiret bakerst. Føler det er bedre å rive av da.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil helst ha rullen med papiret bakerst. Føler det er bedre å rive av da.... Så du vil at gjestene dine skal nevle oppetter veggen med bakteriebefengte fingre, gjerne med avføring på? 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Så du vil at gjestene dine skal nevle oppetter veggen med bakteriebefengte fingre, gjerne med avføring på? De får gjøre som de vil hehe. Om dorullen henger andre veien så blir det dratt ut så mye ekstra fordi det ikke sliter av like fort. Jeg har sett ungene styre med papiret... Når den henger på min måte så holder de med venstre hånd på rullen og drar av, ikke om den henger motsatt, da sliter papiret når det har lyst ",) 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil helst ha rullen med papiret bakerst. Føler det er bedre å rive av da.... Nevle, det var et nytt ord for meg! hehe... Er det noe du har laget selv eller? Artig ord. Skjønte hva du mente, og er derfor glad for at hos oss henger den løse enden ut. Ingen nevling oppover veggen hos oss altså. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Så du vil at gjestene dine skal nevle oppetter veggen med bakteriebefengte fingre, gjerne med avføring på? Jeg skulle visst svare deg jeg, og så kom innlegget mitt under pekkaline isteden. Les det der da. Om nevnlinga di! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg skulle visst svare deg jeg, og så kom innlegget mitt under pekkaline isteden. Les det der da. Om nevnlinga di! artig ord ja. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ja, min henger stort sett riktig. Hender en gang i mellom unga har hengt på en ny, og hengt feil vei, men da retter jeg selvfølgelig opp i skandalen med en gang .-) Mann min og jeg er uenige der. Vi dreiv å snudde rundt på den hver gang vi brukte den. Men jeg vant, han gadd ikke mer. Og selvfølgelig var det jeg som hadde rett! UT med løsenden. Har jeg vel alltid visst... 0 Siter
Gjest null problemo Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Så du vil at gjestene dine skal nevle oppetter veggen med bakteriebefengte fingre, gjerne med avføring på? Det er vel bare å oppfordre gjestene til å ikke ha fingrene i do når de driter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Nevle, det var et nytt ord for meg! hehe... Er det noe du har laget selv eller? Artig ord. Skjønte hva du mente, og er derfor glad for at hos oss henger den løse enden ut. Ingen nevling oppover veggen hos oss altså. Jeg bor i Trøndelag (laaaaangt fra der Geir bor!) og jeg sier også nevle om å grafse og rote borti noe. Pleier å si til ungene at de ikke skal "nevle nedi fluorboksen", men ta bare en tablett. ) 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Fantastisk med en grundig undersøkelse som attpåtil viser geografiske forskjeller og alders- og kjønnsforskjeller! :-) Selvsagt henger rullen den veien den skal! 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Så du vil at gjestene dine skal nevle oppetter veggen med bakteriebefengte fingre, gjerne med avføring på? Si meg, hva slags dovaner har du? (Rent bortsett fra dette med å benytte seg av pissoar fordi man er for full til å klare trappa...*S*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.