Gå til innhold

Henger dorullen din riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, min henger stort sett riktig.

Hender en gang i mellom unga har hengt på en ny, og hengt feil vei, men da retter jeg selvfølgelig opp i skandalen med en gang .-)

Skandalen... he he..

Skrevet

Min dorull henger slik flertallet vil ha den! Det stod vel ikke noe i undersøkelsen at det ene var mer riktig enn det andre.

Skrevet

Jeg skulle visst svare deg jeg, og så kom innlegget mitt under pekkaline isteden. Les det der da. Om nevnlinga di!

Lest.

Skrevet

Det er vel bare å oppfordre gjestene til å ikke ha fingrene i do når de driter?

Det er greit, men det kan hende de sveiper over analåpningen med ett par fingre når de tørker seg i ræva.

Skrevet

Si meg, hva slags dovaner har du?

(Rent bortsett fra dette med å benytte seg av pissoar fordi man er for full til å klare trappa...*S*)

Eg har utsøkte dovaner, men det er gjestene eg er bekymra for.

Skrevet

Eg har utsøkte dovaner, men det er gjestene eg er bekymra for.

Ahh! As always! :-) :-)

Skrevet

Endelig noe dokumentasjon på dette her, jeg har alltid hengt dorullen sånn, og kommer alltid til å gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...