morsan Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ja, min henger stort sett riktig. Hender en gang i mellom unga har hengt på en ny, og hengt feil vei, men da retter jeg selvfølgelig opp i skandalen med en gang .-) Skandalen... he he.. 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Min dorull henger slik flertallet vil ha den! Det stod vel ikke noe i undersøkelsen at det ene var mer riktig enn det andre. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg skulle visst svare deg jeg, og så kom innlegget mitt under pekkaline isteden. Les det der da. Om nevnlinga di! Lest. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Det er vel bare å oppfordre gjestene til å ikke ha fingrene i do når de driter? Det er greit, men det kan hende de sveiper over analåpningen med ett par fingre når de tørker seg i ræva. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Si meg, hva slags dovaner har du? (Rent bortsett fra dette med å benytte seg av pissoar fordi man er for full til å klare trappa...*S*) Eg har utsøkte dovaner, men det er gjestene eg er bekymra for. 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Eg har utsøkte dovaner, men det er gjestene eg er bekymra for. Ahh! As always! :-) :-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Endelig noe dokumentasjon på dette her, jeg har alltid hengt dorullen sånn, og kommer alltid til å gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.