Gjest Aydis Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har plutselig problemer med å sende sms`er på mobilen min. De legger seg bare i utboksen "på vent". Hvordan skal jeg foholde meg til dette? Best å bare slette dem? Syns ikke det passer seg om de kommer frem først om flere timer. Da er det bedre å la være å sende. er hjemme hos meg selv og det har aldri vært problemer med dekning tidligere. 0 Siter
Mrs D Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Slett meldingene og slå av og på telefonen igjen? Om du bare slår av og på og det plutselig virker igjen risikerer du at alle meldingene sendes med en gang telefonen får dekning. 0 Siter
Gjest Aydis Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Slett meldingene og slå av og på telefonen igjen? Om du bare slår av og på og det plutselig virker igjen risikerer du at alle meldingene sendes med en gang telefonen får dekning. Fant egentlig ut at det ble i det seneste laget å sende den meldingen allikevel. Men takk for tipset, nå vet jeg det ihvertfall til en annen gang! 0 Siter
Gjest Aydis Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Prøvd svenskeknappen? Svenskeknappen?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Svenskeknappen?? Svenskeknappen = av-knappen. ) I gamle dager pleide man å gi tv'n et svenskespark når den falt ut og da funket den fint igjen etterpå. ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Svenskeknappen?? Av- og på-knappen ;O) 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Fant egentlig ut at det ble i det seneste laget å sende den meldingen allikevel. Men takk for tipset, nå vet jeg det ihvertfall til en annen gang! Trodde hovedsaken med innlegget ditt var å få tilbake muligheten til å sende SMS, ikke å få sendt den ene SMSen? 0 Siter
Gjest Aydis Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Trodde hovedsaken med innlegget ditt var å få tilbake muligheten til å sende SMS, ikke å få sendt den ene SMSen? Lurte på hvordan jeg skulle forholde meg til at meldingene ble stående på vent i utboksen. Var redd jeg plutselig kunne risikere å sende den samme medingen flere ganger fordi det hadde hengt seg opp og plutselig begynte å virke igjen. Det har hendt et par ganger med meg her på DOL;-) Har derimot ringt Telenor nå og fått orden på det. Skyldtes rot på mobilen min.. 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Lurte på hvordan jeg skulle forholde meg til at meldingene ble stående på vent i utboksen. Var redd jeg plutselig kunne risikere å sende den samme medingen flere ganger fordi det hadde hengt seg opp og plutselig begynte å virke igjen. Det har hendt et par ganger med meg her på DOL;-) Har derimot ringt Telenor nå og fått orden på det. Skyldtes rot på mobilen min.. Ah ok, skjønner! Bra det ordnet seg til slutt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.