Gjest bipolarogaldrende Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Kan personer som er disponert utløse BP2 i middelalderen? Gjennom å oppleve det verste et vokset menneske kan gjøre.Skal ikke gå i detalj, men lurer på om det er mulig å utløse bp2 i sen alder. Virker jo som de fleste som blir bp blir det som unge voksne eller ungdommer. Symptomer med depresjon og hypomani vekslende hele tiden. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Har en venninne som fikk diagnosen som 43 åring. Jeg selv var 32... Ja, så det er mulig... 0 Siter
DOCG Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Har en venninne som fikk diagnosen som 43 åring. Jeg selv var 32... Ja, så det er mulig... mein:? fikk diagnosen pga av feildiagnostisering tidligere, eller debuterte sykdommen så sent som i de to overnevnte tilfeller? 0 Siter
Gjest mien Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 mein:? fikk diagnosen pga av feildiagnostisering tidligere, eller debuterte sykdommen så sent som i de to overnevnte tilfeller? Hvis du mener meg så var jeg frisk, ja. Og det var min venninne også. Felles for oss var deppedager i PMS. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Ja, det er mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.