Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag er jeg imponert over meg selv altså;-) Jeg har gått turer på til sammen 17500 skritt (bruker bare skrittelleren utendørs), og i tillegg vært på aerobic time:))

Det er vel ikke verst til sofagris å være, vel? Hihi.

Det aller beste er følelsen nå etterpå. Både i kropp og sinn. Hadde nesten glemt hvor godt det er å trene, jeg! Men nå er det notert bak øret. Håper jeg kan klare å komme meg på trening minst en gang til denne uken.

Hvordan har dagen vært for dere andre i fredagsgjengen da? Trener dere, og i så fall hva?

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324703-aktiv-dag-selvskryt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ flink du har vært da!

Her hos meg blir det altfor lite tid til fysiske utskeielser for tiden. Har fullt opp med mann, barn, full jobb, studier og mange fritidsaktiviteter!

Går fast en tur på ca 40 min hver mandag..og ellers blir det ikke de helt store sprellene. Men prøver å komme meg ut på tur med yngstemann i vogn da.. Håper det blir mer nå når det blir lengre og lysere kvelder. Har mest fokus på kostholdet nå, for det tar minst tid, rett og slett!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324703-aktiv-dag-selvskryt/#findComment-2699126
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...