morsan Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Spitznogle og Gaup skal ha slått opp! Tenk det - etter overrekkelse av diamantring i alles påsyn etter én måneds kjæresteforhold!! Hvem hadde vel trodd dét? ;-/ http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547270 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Han har fått pult og ho har fått diamantring, så da er de vel fornøyd begge to? 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Han har fått pult og ho har fått diamantring, så da er de vel fornøyd begge to? Pluss at jeg så et glimt av dem på det programmet til Dorte Skappel - så ut som om de var på en strand langt borte, så da har de vel blitt påspandert en tur for å fortelle alle om den store, store kjærligheten! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jaja, de rakk i det minste å posere halvnakne i VG på Valentine's Day. For noen utrolig pinlige mennesker. 0 Siter
laban Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror faktisk jeg så litt av den "God kveld, Norge"-reportasjen. Hvis den hadde noe snev av sannhet i seg (noe den selvfølgelig ikke trenger å ha hatt), var opplegget deres såpass klamt at jeg selv antakelig hadde holdt ut i ca. en halvtime. Jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens tro på Trine Rein og Lars Monsen heller (husker jeg riktig nå?) Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror faktisk jeg så litt av den "God kveld, Norge"-reportasjen. Hvis den hadde noe snev av sannhet i seg (noe den selvfølgelig ikke trenger å ha hatt), var opplegget deres såpass klamt at jeg selv antakelig hadde holdt ut i ca. en halvtime. Jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens tro på Trine Rein og Lars Monsen heller (husker jeg riktig nå?) Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss... ''Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...'' LOL For ikkje å snakke om da det blei slutt mellom disse to, eg var helt overbevist om at det var ekte kjærlighet. http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/anna_nicole/anna_nicole10_300.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror faktisk jeg så litt av den "God kveld, Norge"-reportasjen. Hvis den hadde noe snev av sannhet i seg (noe den selvfølgelig ikke trenger å ha hatt), var opplegget deres såpass klamt at jeg selv antakelig hadde holdt ut i ca. en halvtime. Jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens tro på Trine Rein og Lars Monsen heller (husker jeg riktig nå?) Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss... ''Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...'' LOL 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Pluss at jeg så et glimt av dem på det programmet til Dorte Skappel - så ut som om de var på en strand langt borte, så da har de vel blitt påspandert en tur for å fortelle alle om den store, store kjærligheten! ;-) Alt kan kjøpes for penger! Mediafolk gidder ikke å finne ordentlige nyheter, og blar opp turer og penger for å spre fjas om uinteressante folk. Men disse mediahorene er jo godt betalte da. Jeg tror jammen jeg hadde vært truades til å lyge på tv jeg også, om jeg fikk en tur til Bali ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235470094' post='4097675] Alt kan kjøpes for penger! Mediafolk gidder ikke å finne ordentlige nyheter, og blar opp turer og penger for å spre fjas om uinteressante folk. Men disse mediahorene er jo godt betalte da. Jeg tror jammen jeg hadde vært truades til å lyge på tv jeg også, om jeg fikk en tur til Bali ;-) Sant nok;-) Skappels program er dessuten full av tv2-skapte kjendiser. Bare det er til å få spader av... I tillegg til alt det andre, åff kårs! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Sant nok;-) Skappels program er dessuten full av tv2-skapte kjendiser. Bare det er til å få spader av... I tillegg til alt det andre, åff kårs! Ja 90% av dette har ikke et snev av virkelighet i seg engang. Kvalmt. Men se opp! Kanskje det er jeg som blir påspandert en slik tur en gang i framtida ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235470814' post='4097688] Ja 90% av dette har ikke et snev av virkelighet i seg engang. Kvalmt. Men se opp! Kanskje det er jeg som blir påspandert en slik tur en gang i framtida ;-) ;-) Du får melde deg på X-factor - er det ikke slik at det ikke er noen øvre aldersgrense der? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 ;-) Du får melde deg på X-factor - er det ikke slik at det ikke er noen øvre aldersgrense der? *haha* Men...jeg blir jo bare yngre og yngre - ingen hast! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235471007' post='4097690] *haha* Men...jeg blir jo bare yngre og yngre - ingen hast! ;-) Reneste Benjamin Button, altså? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Reneste Benjamin Button, altså? ;-) Ja, eller Angelina helst. Skulle gjerne tatt en nærstudie av Mr Pitt *hehe* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 ''Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...'' LOL For ikkje å snakke om da det blei slutt mellom disse to, eg var helt overbevist om at det var ekte kjærlighet. http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/anna_nicole/anna_nicole10_300.jpg Tok det slutt? Døde han ikke mens de var gift? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Tok det slutt? Døde han ikke mens de var gift? ''Tok det slutt?'' Ja, det gjorde nok det. ''Døde han ikke mens de var gift?'' Ikkje så usannsynlig, han var vel rundt 100 år når de gifta seg, dessuten døde begge to tilslutt... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 ''Tok det slutt?'' Ja, det gjorde nok det. ''Døde han ikke mens de var gift?'' Ikkje så usannsynlig, han var vel rundt 100 år når de gifta seg, dessuten døde begge to tilslutt... Jeg skjønner at jeg har forsømt meg angående Se og Hør-lesing.. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.