Gå til innhold

Brudd! Så overraskende!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått pult og ho har fått diamantring, så da er de vel fornøyd begge to?

Skrevet

Han har fått pult og ho har fått diamantring, så da er de vel fornøyd begge to?

Pluss at jeg så et glimt av dem på det programmet til Dorte Skappel - så ut som om de var på en strand langt borte, så da har de vel blitt påspandert en tur for å fortelle alle om den store, store kjærligheten! ;-)

Skrevet

Jaja, de rakk i det minste å posere halvnakne i VG på Valentine's Day.

For noen utrolig pinlige mennesker.

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg så litt av den "God kveld, Norge"-reportasjen.

Hvis den hadde noe snev av sannhet i seg (noe den selvfølgelig ikke trenger å ha hatt), var opplegget deres såpass klamt at jeg selv antakelig hadde holdt ut i ca. en halvtime.

Jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens tro på Trine Rein og Lars Monsen heller (husker jeg riktig nå?) Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...

Skrevet

Hvis den hadde noe snev av sannhet i seg (noe den selvfølgelig ikke trenger å ha hatt), var opplegget deres såpass klamt at jeg selv antakelig hadde holdt ut i ca. en halvtime.

Jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens tro på Trine Rein og Lars Monsen heller (husker jeg riktig nå?) Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...

''Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...''

LOL

For ikkje å snakke om da det blei slutt mellom disse to, eg var helt overbevist om at det var ekte kjærlighet.

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/anna_nicole/anna_nicole10_300.jpg

Skrevet

''Jeg mistet all tro på ekte kjendiskjærlighet da SvenO og Renate avslørte at de bare tullet med oss...''

LOL

Skrevet

Pluss at jeg så et glimt av dem på det programmet til Dorte Skappel - så ut som om de var på en strand langt borte, så da har de vel blitt påspandert en tur for å fortelle alle om den store, store kjærligheten! ;-)

Alt kan kjøpes for penger! Mediafolk gidder ikke å finne ordentlige nyheter, og blar opp turer og penger for å spre fjas om uinteressante folk.

Men disse mediahorene er jo godt betalte da. Jeg tror jammen jeg hadde vært truades til å lyge på tv jeg også, om jeg fikk en tur til Bali ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235470094' post='4097675]

Alt kan kjøpes for penger! Mediafolk gidder ikke å finne ordentlige nyheter, og blar opp turer og penger for å spre fjas om uinteressante folk.

Men disse mediahorene er jo godt betalte da. Jeg tror jammen jeg hadde vært truades til å lyge på tv jeg også, om jeg fikk en tur til Bali ;-)

Sant nok;-)

Skappels program er dessuten full av tv2-skapte kjendiser. Bare det er til å få spader av... I tillegg til alt det andre, åff kårs!

Skrevet

Sant nok;-)

Skappels program er dessuten full av tv2-skapte kjendiser. Bare det er til å få spader av... I tillegg til alt det andre, åff kårs!

Ja 90% av dette har ikke et snev av virkelighet i seg engang. Kvalmt.

Men se opp! Kanskje det er jeg som blir påspandert en slik tur en gang i framtida ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235470814' post='4097688]

Ja 90% av dette har ikke et snev av virkelighet i seg engang. Kvalmt.

Men se opp! Kanskje det er jeg som blir påspandert en slik tur en gang i framtida ;-)

;-) Du får melde deg på X-factor - er det ikke slik at det ikke er noen øvre aldersgrense der?

Skrevet

;-) Du får melde deg på X-factor - er det ikke slik at det ikke er noen øvre aldersgrense der?

*haha*

Men...jeg blir jo bare yngre og yngre - ingen hast! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235471007' post='4097690]

*haha*

Men...jeg blir jo bare yngre og yngre - ingen hast! ;-)

Reneste Benjamin Button, altså? ;-)

Skrevet

Reneste Benjamin Button, altså? ;-)

Ja, eller Angelina helst. Skulle gjerne tatt en nærstudie av Mr Pitt *hehe*

Skrevet

Tok det slutt? Døde han ikke mens de var gift?

''Tok det slutt?''

Ja, det gjorde nok det.

''Døde han ikke mens de var gift?''

Ikkje så usannsynlig, han var vel rundt 100 år når de gifta seg, dessuten døde begge to tilslutt...

Skrevet

''Tok det slutt?''

Ja, det gjorde nok det.

''Døde han ikke mens de var gift?''

Ikkje så usannsynlig, han var vel rundt 100 år når de gifta seg, dessuten døde begge to tilslutt...

Jeg skjønner at jeg har forsømt meg angående Se og Hør-lesing.. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...