Gå til innhold

Kjekk klasse :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, det må jeg si!

_Jeg_ tror ikke jeg ville turt det.

Ikke jeg heller ;-)

Skrevet

''Vel, jeg prøvde egentlig å holde igjen mht det å være så åpen overfor klassekameratene ;-)''

Som foreldre er man vel redd for at det skal slå ut på en litt annen måte enn det heldigvis gjorde i dette tilfellet. På den andre sida er det nettopp fordi ho var såpass åpen at det blir lett for henne og denne andre medeleven å reise på leirskole. Er jo slike ting som overnattingsturer som pleier være vanskelig for sengevætere.

Ja, det er godt det gikk bra å ta det opp :)

Skrevet

Får jeg spørre deg om en ting.. Slutta du bare helt plutselig å tisse deg ut om natta?

Datra mi har hatt tørre perioder som kan ha gått over en ukes tid eller noen ganger litt mer, så er det på'an igjen hver eneste natt :-(

Jeg har et håp om at puberteten er det som skal til for å få slutt på dette. Hun blir 12 til sommeren.

Sønnen min hadde ingen tørre perioder og brukte bleie (eget valg) til han var 11, så gikk det plutselig over av seg selv.

Skrevet

Åh... unger altså! Det er en flott datter du har og hun går tydeligvis i en klasse med mye åpenhet. Bra! :))

Skrevet

Sønnen min hadde ingen tørre perioder og brukte bleie (eget valg) til han var 11, så gikk det plutselig over av seg selv.

Takk for info :)

Jeg håper det samme skjer her snart også :)

(Hun var tørr i natt og de tørre periodene skjer oftere og oftere :))

Skrevet

Takk for info :)

Jeg håper det samme skjer her snart også :)

(Hun var tørr i natt og de tørre periodene skjer oftere og oftere :))

Da er hun nok på rett vei ;)

Gjest lillibeth
Skrevet

Får jeg spørre deg om en ting.. Slutta du bare helt plutselig å tisse deg ut om natta?

Datra mi har hatt tørre perioder som kan ha gått over en ukes tid eller noen ganger litt mer, så er det på'an igjen hver eneste natt :-(

Jeg har et håp om at puberteten er det som skal til for å få slutt på dette. Hun blir 12 til sommeren.

Ja, plutselig var jeg tørr :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...