Spirello Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor finnes det ikke et forum som heter "Kreft" her på DOL? Vi har forum for dag og nattevæting, kronisk sykdom, kjønnsyksommer, ja - det meste. Men ikke kreft.. Kreft har jo nesten blitt en folkesykdom, det er MANGE som blir rammet, både unge og gamle.. Burde absolut få oppretta et forum på "kreft" mener jeg.. Både for de som har fått en kreft-diagnose, og for pårørende.. Jeg kjenner mange med kreft, og det blir desverer bare mer og mer vanlig. Mange som sitter med spørsmål rundt tema, da dette er en skummel og snikende sykdom.. Hva mener dere? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Det var da et kreftforum her tidligere? Eller husker jeg feil? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Det var da et kreftforum her tidligere? Eller husker jeg feil? Det trodde jeg også. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Enig! Var det ikke et kreftforum her tidligere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Sikkert fjernet igjen fordi ingen brukte det. Det er endel forum her som er døde. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror ikke det har vært et kreftforum her og jeg mener det har vært sagt at de ikke har det fordi de ikke har funnet noen fagperson som har vært villig til å ha overoppsyn med forumet. 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Sikkert fjernet igjen fordi ingen brukte det. Det er endel forum her som er døde. ''Det er endel forum her som er døde.'' Huffda, i denne settingen... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 ''Det er endel forum her som er døde.'' Huffda, i denne settingen... Jeg tenkte også det umiddelbart... Egentlig et morsomt ordspill...men det er litt nært nå om dagen her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.