Gå til innhold

Mensen og sex..

Gjest trenger svar fort!!

Anbefalte innlegg

Gjest trenger svar fort!!
Skrevet

Typisk, jeg har selvfølgelig fått mensen NÅ, får straks besøk av den nye kjæresten min og jeg hadde planlagt at i dag skulle vi ha sex for første gang!! Alt er perfekt og planlagt, bortsett fra dette:( Hva gjør jeg? Jeg er så KLAR!

Er det veldig ekkelt for han å ha sex med meg første gang når jeg har mensen? Som regel er det bare litt første dagen, og mer dagen etterpå, bør jeg satse på at han ikke merker noe, eller hva?

Onsdag1365380628
Skrevet

Det må nesten han svare på, noen synes det er ekkelt og andre bryr seg ikke i det hele tatt. Selv ville jeg nok ikke debutert sexuelt med mensen. Jeg ville vel ikke vurdert det engang...

Skrevet

Jeg ville iallefall sagt fra til kjæresten at jeg hadde mensen, så fikk han velge om han ville ha sex eller ikke..

Skrevet

Jeg er relativt sikker på at han vil merke det for å si det sånn så jeg ville i hvertfal advart han først. Men personlig ville jeg ikke debutert sexuelt med en ny partner om jeg hadde mensen.. jeg hadde ventet.

Skrevet

Du må ikke satse på at han ikke merker noe, den muligheten er ganske stor. Hva hvis han plutselig kaster seg over deg og suger deg?....vil se ut som om han har fått skikkelig juling når han ser seg i speilet, hehe.

Du må enten avstå eller si i fra og håpe at han vil ha seg litt likevel. Men jeg skjønner ikke helt at du vil dette med en ny partner.

Skrevet

Du må ikke satse på at han ikke merker noe, den muligheten er ganske stor. Hva hvis han plutselig kaster seg over deg og suger deg?....vil se ut som om han har fått skikkelig juling når han ser seg i speilet, hehe.

Du må enten avstå eller si i fra og håpe at han vil ha seg litt likevel. Men jeg skjønner ikke helt at du vil dette med en ny partner.

Hehe man suger da ikke en jente!?!

Gjest Elextra
Skrevet

joda, mrxx, så! :P

Skrevet

joda, mrxx, så! :P

Yess, jeg gjør det meste andre ikke kan, hehe.

Skrevet

Forresten, er det ingen som har sugd på leppene dine da?...........du trenger en leksjon, hehe.

Skrevet

Du venter selvsagt til mensen er over for denne gang.

Skrevet

Du forteller hvordan ståa er og gir ham tidenes blow job.

Gjest huttemeitu
Skrevet

Jeg er såpass voksen at jeg ikke hadde brydd meg om at det var mens-tut-og-kjør forste gangen vi hadde sex.

Men jeg hadde helt klart sakt fra, og så fikk han si hvordan han følte det. Ikke alle menn som liker å gjøre det under mens heller.

Ligger det helt i kortene at dere skal ha sex? Da hadde jeg bydd på et glass med noe, fått litt varme i situasjonen og så hadde jeg sakt pent at "jeg har jo gledet meg veldig til i kveld da men så har jeg desverre fått mensen. Nå er ikke det noe problem for meg for jeg blør såpass lite. Men jeg skjønner det veldig godt hvis du ikke føler at det er ok så da må vi gjerne vente til en bedre anledning"

Da får du svar :D

Ligger det ikke i kortene at dere skal ha sex, det får i såfall komme av seg selv?

Da hadde jeg latt kvelden gå og basert meg på å kose meg mentalt med nye kjæresten min. Og når det i såfall kom til dette med sex så hadde jeg sakt noe ala det ovenfor men tilpasset det denne situasjonen i steden.

Men si det, for all del, hvis det kommer til sex.

Skrevet

For min del ville jeg ikke en gang tenkt tanken på å ha førstegangssex med en ny partner hvis jeg hadde mensen.

Og vente noen dager får aldri vært galt. Da blir det enda bedre når det først skjer da vettu:-)

Jeg tror ikke du skal forvente at han ikke merker det...

- og om det skulle være sånn, at han ikke merker det, da vil jeg si han er rimelig sløv og uinteressert i det han gjør, og med det blitt uinteressant for meg.

Meeen, hver sin smak og hver sine lyster..

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for første gang hvis jeg hadde mensen. Må dere ha samleie da? Mange andre måter å kose seg på i senga.

Gjest skikkelig ekkelt
Skrevet

Æsj,,,bare tanken er ekkel å ha sex med mensen. Lukter vondt gjør du også under disse dagene.

Skrevet

Forresten, er det ingen som har sugd på leppene dine da?...........du trenger en leksjon, hehe.

Da regner jeg med at du melder deg frivillig? ;)

Skrevet

Da regner jeg med at du melder deg frivillig? ;)

Selvsagt, selvsagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...