Lillemus Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjører ikke brannbil, sånn er det bare. Jeg vet at mange gjør det, men jeg hadde ikke engang vurdert det med en helt ny kjæreste! Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjører ikke brannbil, sånn er det bare. Jeg vet at mange gjør det, men jeg hadde ikke engang vurdert det med en helt ny kjæreste! Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund... ''Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund...'' LOL! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Aldri i verden om jeg vil huske min første sex med kjæresten som i en slakterbutikk... 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Man kan selvfølgelig ha sex når man har mensen, det kommer jo helt an på... Men jeg ville ikke ha anbefalt det første gangen man skal ha sex med noen, og litt må vel den stakkars gutten ha å si i sakens anledning også? 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Æsj,,,bare tanken er ekkel å ha sex med mensen. Lukter vondt gjør du også under disse dagene. Det kommer nå helt an på rensligheten da! 0 Siter
Gjest skikkelig ekkelt Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Det kommer nå helt an på rensligheten da! blod lukter uansett spesiellt selvom man er renslig ellers. 0 Siter
Helmi Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Det kommer nå helt an på rensligheten da! ''Det kommer nå helt an på rensligheten da!'' Det gjør det nå jammen ikke. Lukten av blod er da der uansett... 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Jeg hadde ikke gjort det for første gang hvis jeg hadde mensen. Må dere ha samleie da? Mange andre måter å kose seg på i senga. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.