Gå til innhold

Mensen og sex..

Gjest trenger svar fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører ikke brannbil, sånn er det bare. Jeg vet at mange gjør det, men jeg hadde ikke engang vurdert det med en helt ny kjæreste!

Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kjører ikke brannbil, sånn er det bare. Jeg vet at mange gjør det, men jeg hadde ikke engang vurdert det med en helt ny kjæreste!

Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund...

''Og å satse på at han ikke merker det er neppe mulig med mindre han har førerhund...''

LOL!

Skrevet

Aldri i verden om jeg vil huske min første sex med kjæresten som i en slakterbutikk...

Skrevet

Man kan selvfølgelig ha sex når man har mensen, det kommer jo helt an på...

Men jeg ville ikke ha anbefalt det første gangen man skal ha sex med noen, og litt må vel den stakkars gutten ha å si i sakens anledning også?

Skrevet

Æsj,,,bare tanken er ekkel å ha sex med mensen. Lukter vondt gjør du også under disse dagene.

Det kommer nå helt an på rensligheten da!

Gjest skikkelig ekkelt
Skrevet

blod lukter uansett spesiellt selvom man er renslig ellers.

Skrevet

''Det kommer nå helt an på rensligheten da!''

Det gjør det nå jammen ikke. Lukten av blod er da der uansett...

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det for første gang hvis jeg hadde mensen. Må dere ha samleie da? Mange andre måter å kose seg på i senga.

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...