Gjest kjell Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 Trenger 5 ganger i uken med vekter, trener hver muskel gruppe 1 gang i uken og synes det er ganske kjedelig å sitte på sykkelen i 15 minutter for å varme opp. Bruker heller 2-3 oppvarmingssett og synes det virker ok. Det jeg lurer på er om effekten av treningen vil bli bedre hvis jeg hadde varmet opp gjennom litt sykling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 Tror det er slik at hvis du sykler litt før du løfter(trenger ikke så mye som 15 min) vil du få i gang blodsirkulasjonen så kroppen vil lettere kunne gi oksygen til musklene når du utfører et sett. Dette kan bety at du kan yte mer på settet. Oppvarmingssett på øvelsen du skal kjøre vil varme opp muskelen så skader kan bedre unngås(noe sykling også vil gjøre da) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 Da jeg gikk på helsestudio en gang for veldig lenge siden fikk jeg beskjed om att oppvarming med sykkel var veldig viktig før man begynnte med vekter! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Du bør alltid sykle, evt. løpe før du trener med vekter. Slik som Synch sier er det viktig for blodsirkulasjonen. Kjør også et par oppvarmingssett før du går over til arbeidsvektene - Veldig viktig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasus Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Oppvarmingssett er tilstrekkelig, sykling er bortkastet energi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FiXXXer Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Hjertet trenger minst 3 minutter med sammenhengende aktivitet før det "forstår" at det skal yte litt. Det lønner seg derfor å varme opp; både for å bedre blodsirkulasjonen og for å forberede kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjell Skrevet 2. august 2001 Del Skrevet 2. august 2001 Takk for alle svar, tror nok jeg kommer til å bruke litt tid til oppvarming heretter. 10 minutter må jeg da klare å avsette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Hei, oppvarming er svært viktig dersom du skal trene hardt. Ved lettere trening er det ikke så viktig, men litt oppvarming er alltid å foretrekke.Alt om trening: http://www.trim.no/ Kroppsbygging & fitness: http://www.iform.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.