Gå til innhold

treningssko/joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle kjøpe meg nye treningssko og brukte ganske lang tid på å bestemme meg for hva slags type sko jeg skulle ha. Jeg forhørte meg litt rundt i diverse sportsbutikker og ble flere ganger anbefalt nike shox så jeg endte med denne modellen:

http://www.b2btrade.biz/images2/img4878294322208.jpg

Fine å se på, men absolutt _ikke_ noe gode å trene i:( Jeg får så forferdelig vondt under føttene når jeg trener så jeg har brukt dem kun 3 ganger og gått tilbake til mine gamle treningssko. Disse nye kostet 1800Kr også så det var jo litt kjipt. Jeg lurer på hva som kan være grunnen til at jeg får så vondt, tror dere det kan hjelpe om jeg får en spesiell type såle oppi? En slik såle som former seg etter foten f.eks..?

Skrevet

Når du skal ha gode løpesko så MÅ du gå på Løplabbet og ta en løpetest så de kan finne sko som passer til den måten du løper på. De vet hva de driver med de folkene der. Når du kjøper de skoene de anbefaler, så er det som å løpe på skyer.

De er ikke så sjofle at de anbefaler de dyreste skoene sånn som mange selgere, de velger de som er best for føttene dine.

Skrevet

Gå tilbake til butikken og forklar problemet og få evt. byttet skoene.

Skrevet

Når du skal ha gode løpesko så MÅ du gå på Løplabbet og ta en løpetest så de kan finne sko som passer til den måten du løper på. De vet hva de driver med de folkene der. Når du kjøper de skoene de anbefaler, så er det som å løpe på skyer.

De er ikke så sjofle at de anbefaler de dyreste skoene sånn som mange selgere, de velger de som er best for føttene dine.

Det var forresten eit innslag der de der i "helsepuls" skulle kjøpe nye joggesko, der var det en "gamling" som testa ut hvilke sko de burde ha, og alle blei fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...