Gå til innhold

Sverre Fehn døde i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun får kjøre riksvei 3 over Kvikne! :-)

Nydelig tur. :) Hun kan jo stoppe og spise wienerbrød på Størens bageri - der skulle det vel være en rimelig sjanse for å ramle borti Tore Strømøy også kanskje? ;)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lotte :o)

15

• Lillemus

5

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nydelig tur. :) Hun kan jo stoppe og spise wienerbrød på Størens bageri - der skulle det vel være en rimelig sjanse for å ramle borti Tore Strømøy også kanskje? ;)

...hvis han ikke har dratt til Frøya, da;-)

Skrevet

...hvis han ikke har dratt til Frøya, da;-)

Det er et liiiite stykke å kjøre fra Størens bageri til Frøya ja... ;o)

Skrevet

''og ingen rar dialekt (altså er han nok østlending).''

*fnis*

Jeg nevner i fleng Ingebrigt Davik (han kom fra Taremareby, eller Brattvåg på Sunnmøre som mange kaller det) som et godt eksempler på det motsatte.

Verden var stor på 60-tallet, vi hadde ikke TV engang. Mange der ute snakket underlig

syntes lille

Skrevet

Jeg nevner i fleng Ingebrigt Davik (han kom fra Taremareby, eller Brattvåg på Sunnmøre som mange kaller det) som et godt eksempler på det motsatte.

Verden var stor på 60-tallet, vi hadde ikke TV engang. Mange der ute snakket underlig

syntes lille

''Jeg nevner i fleng Ingebrigt Davik (han kom fra Taremareby''

*Får spasmer og angstanfall* Jeg tror "Frem og tilbake, frem og tilbake..." har gjort meg livsvarig skadet på sjelen. *Grøsser*

Skrevet

syntes lille

*hit eit steg, og dit eit steg, dansar eg fram på skuleveg...*

Rene mimregreia dette. Selv om jeg ikke husker 60-tallet.

På 70-tallet forbinder jeg barnetimen for de minste med Ingebrigt Davik, Prøysen, Kirsten Langbo m fl.

Skrevet

*Får spasmer og angstanfall* Jeg tror "Frem og tilbake, frem og tilbake..." har gjort meg livsvarig skadet på sjelen. *Grøsser*

Absolutt uenig i grøssinga!! Jeg likte Ingebrigt Davik veldig godt:-)

Skrevet

Det er et liiiite stykke å kjøre fra Størens bageri til Frøya ja... ;o)

Ja, og ikke minst at man må ha båt!

Eventuelt kan man jo kombinere kappgang samt rutebåten ut! ;-)

Skrevet

*hit eit steg, og dit eit steg, dansar eg fram på skuleveg...*

Rene mimregreia dette. Selv om jeg ikke husker 60-tallet.

På 70-tallet forbinder jeg barnetimen for de minste med Ingebrigt Davik, Prøysen, Kirsten Langbo m fl.

''*hit eit steg, og dit eit steg, dansar eg fram på skuleveg...*''

Den der er jaggu på Caspers Barnefavoritter 3 som jentungen ynder å spille i bilen!

Skrevet

Han snakket vel litt annerledes enn dere trønderbarn gjorde også, kan jeg tenke meg.

Det er forresten FRAM og tilbake. I det hele tatt mye a-er i forhold til hva jeg var vant til.

Jeg kan hele den sangen, i hvert fall i en versjon jeg er fornøyd med selv, vil du høre? :-))

Skrevet

''*hit eit steg, og dit eit steg, dansar eg fram på skuleveg...*''

Den der er jaggu på Caspers Barnefavoritter 3 som jentungen ynder å spille i bilen!

Å, heldige du! :-)

Skrevet

Han snakket vel litt annerledes enn dere trønderbarn gjorde også, kan jeg tenke meg.

Det er forresten FRAM og tilbake. I det hele tatt mye a-er i forhold til hva jeg var vant til.

Jeg kan hele den sangen, i hvert fall i en versjon jeg er fornøyd med selv, vil du høre? :-))

''Jeg kan hele den sangen, i hvert fall i en versjon jeg er fornøyd med selv, vil du høre? :-))''

Ææææææææææææææ!!!! *Holder hendene for ørene og løper hylende ut av tråden*

Skrevet

Å, heldige du! :-)

Heldigvis er ikke den sangen hennes favoritt. Ikke "Utfor" med Kirsti Sparboe heller. Julius derimot, ljomer i kupeen innimellom... *Hehe*

Skrevet

Heldigvis er ikke den sangen hennes favoritt. Ikke "Utfor" med Kirsti Sparboe heller. Julius derimot, ljomer i kupeen innimellom... *Hehe*

Når junior her spiller musikk går det mest på Limkin Park og slikt....

Skrevet

Når junior her spiller musikk går det mest på Limkin Park og slikt....

Ja, _særlig_ Limkin... ;-P

Denne er bra:

Skrevet

''Du kan sikkert hele diskografien på rams... ;-p''

Selvsagt! ;-) Han kommer jo tross alt fra sør for Dovre!! ;-)

Nyttig info..

Skrevet

Du har ikke hørt om Coloseum Kino i Oslo heller...? ;) Der var han ansvarlig for ombyggingen...

Kinoen i Oslo har jeg hørt om, men det er da svært lite interessant å vite hvem som bygget en kino på den andre kanten av landet? Jeg vet ikke engang hvem som bygget kinoen i Trondheim, der jeg bor ;-)

Skrevet

Muligens, men et Google-søk på Sverre Fehn gir over 50.000 treff, mens et søk på Tore Strømøy gir noe over 8000 treff :P

Og 48.000 av treffene på Mr Fehn er kommet etter dødstidspunktet. Folk lurer på hvem han er.

Strømøy er heller ikke interessant, men kjenner til ham av andre årsaker.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235570313' post='4098760]

Ja, _særlig_ Limkin... ;-P

Denne er bra:

Linkin, ja, jeg føler meg som den akterutseilte mora jeg er, når det gjelder dette;-)

Aner ikke hva juniors favorittlåt heter. Han synes det er rart at jeg ikke har noe skikkelig svar på hvilken Linkin Park-låt jeg synes er best, og ditto for Green Day, selv om jeg jo vet at Boulevard of broken dreams er navnet på en sang, og dertil en fin en;-)

Skrevet

Linkin, ja, jeg føler meg som den akterutseilte mora jeg er, når det gjelder dette;-)

Aner ikke hva juniors favorittlåt heter. Han synes det er rart at jeg ikke har noe skikkelig svar på hvilken Linkin Park-låt jeg synes er best, og ditto for Green Day, selv om jeg jo vet at Boulevard of broken dreams er navnet på en sang, og dertil en fin en;-)

Green Day & U2.

Legg merke til at både Green Day og Linkin Park er best sammen med andre artister *hehe* De låter som wannabe-grønsj-søppel alene.... ;-)

Liker han Nirvana?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...