Gå til innhold

Sverre Fehn døde i går

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235570676' post='4098769]

Og 48.000 av treffene på Mr Fehn er kommet etter dødstidspunktet. Folk lurer på hvem han er.

Strømøy er heller ikke interessant, men kjenner til ham av andre årsaker.

''Og 48.000 av treffene på Mr Fehn er kommet etter dødstidspunktet. Folk lurer på hvem han er.''

Vet du hva et treff er? Det viser til en artikkel eller annet sted på nettet hvor navnet er nevnt, det har ikke med antall søk å gjøre.

Uansett - skjønn at jeg mobber deg litt og at det ikke stikker så dypt! :) Helt greit at du vet mer om Sputnik enn om Fehn ;).

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lotte :o)

15

• Lillemus

5

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Linkin, ja, jeg føler meg som den akterutseilte mora jeg er, når det gjelder dette;-)

Aner ikke hva juniors favorittlåt heter. Han synes det er rart at jeg ikke har noe skikkelig svar på hvilken Linkin Park-låt jeg synes er best, og ditto for Green Day, selv om jeg jo vet at Boulevard of broken dreams er navnet på en sang, og dertil en fin en;-)

''Linkin, ja, jeg føler meg som den akterutseilte mora jeg er, når det gjelder dette;-)''

Øh, nå lurte jeg et øyeblikk på om du stavet LinkedIn feil... *akterutseilt*

Skrevet

''Og 48.000 av treffene på Mr Fehn er kommet etter dødstidspunktet. Folk lurer på hvem han er.''

Vet du hva et treff er? Det viser til en artikkel eller annet sted på nettet hvor navnet er nevnt, det har ikke med antall søk å gjøre.

Uansett - skjønn at jeg mobber deg litt og at det ikke stikker så dypt! :) Helt greit at du vet mer om Sputnik enn om Fehn ;).

nei og nei...

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235571842' post='4098781]

nei og nei...

Hmmm... ok.

Skrevet

''Linkin, ja, jeg føler meg som den akterutseilte mora jeg er, når det gjelder dette;-)''

Øh, nå lurte jeg et øyeblikk på om du stavet LinkedIn feil... *akterutseilt*

LOL

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235571176' post='4098774]

Green Day & U2.

Legg merke til at både Green Day og Linkin Park er best sammen med andre artister *hehe* De låter som wannabe-grønsj-søppel alene.... ;-)

Liker han Nirvana?

Vet ikke om han har hørt Nirvana - kan ihvertfall ikke huske at han har snakket om det.

Men han liker mye gammal rockemusikk - adskillig mer en mora si ihvertfall! ;-) Selv om jeg jo har sansen for enkelte sanger som han også liker som f eks "poison" med Alice Cooper og Stairway to heaven og slikt;-)

Jeg har en tendens til å svare mye "mmm" og "åja" når han har lange utlegginger om musikk...;-/

Skrevet

Norges største arkitektoniske formgiver gjennom forrige og dette hundreåret! Han har mange nyttige, vakre og geniale minnesmerker stående igjen som vitnesbyrd etter et langt liv og virke.

Håper norske myndigheter forstår at arven etter Fehn bør bringes videre, og investerer mer i norsk design, formgivning og arkitektur. Vi har blant annet noen flotte, unge møbeldesignere som kunne ha fått mer hjelp til å komme seg opp og fram.

''Håper norske myndigheter forstår at arven etter Fehn bør bringes videre, og investerer mer i norsk design, formgivning og arkitektur.''

Det gjør de nok neppe desverre, tenk bare hvis Frp kommer i regjering, trøste og bære....:(

''Vi har blant annet noen flotte, unge møbeldesignere som kunne ha fått mer hjelp til å komme seg opp og fram.''

Ikkje bare møbeldesignere.

Ho som har designa steikeovnen som eg skal kjøpe, er virkelig dyktig og ovnen burde solgt i "bøtter og spann".

Her er ovnen:

http://beha.no/img/produkter/hvitevarer/stekeovner/01353ba-S647.jpg

Og her jobber designeren Creative Director (og partner) Anna Øren ved Hareide Designmill:

http://www.hareide-designmill.no/

candyqueen_83
Skrevet

Han har uansett et stort navn, som nok de fleste kjenner til,- arkitekt-interesse eller ei...

Verken kjæresten min eller jeg hadde hørt om han før...

Skrevet

''Håper norske myndigheter forstår at arven etter Fehn bør bringes videre, og investerer mer i norsk design, formgivning og arkitektur.''

Det gjør de nok neppe desverre, tenk bare hvis Frp kommer i regjering, trøste og bære....:(

''Vi har blant annet noen flotte, unge møbeldesignere som kunne ha fått mer hjelp til å komme seg opp og fram.''

Ikkje bare møbeldesignere.

Ho som har designa steikeovnen som eg skal kjøpe, er virkelig dyktig og ovnen burde solgt i "bøtter og spann".

Her er ovnen:

http://beha.no/img/produkter/hvitevarer/stekeovner/01353ba-S647.jpg

Og her jobber designeren Creative Director (og partner) Anna Øren ved Hareide Designmill:

http://www.hareide-designmill.no/

Kjenner til gjengen på Hareide, ja, og har en del av produktene deres i heimen. De klarer å kombinere form, farge og funksjon på en god måte i mange av produktene. Sunnmøringene er brukanes til mye, de!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235570531' post='4098768]

Kinoen i Oslo har jeg hørt om, men det er da svært lite interessant å vite hvem som bygget en kino på den andre kanten av landet? Jeg vet ikke engang hvem som bygget kinoen i Trondheim, der jeg bor ;-)

Helt uenig. Det er da ikke mindre interessant enn å vite hvem som har laget et bygg enn å vite hvem spom har laget musikken du hører på eller skrevet boka du leser? Et bygg er et åndsverk det også, vi har bare ikke tradisjon for å løfte fram designere, kunstnere eller arkitekter i Norge. Men puppedamer, programledere eller andre kjent-for-å-være-kjent-c-kjendiser - DE gir vi spalteplass. :)

Skrevet

Kjenner til gjengen på Hareide, ja, og har en del av produktene deres i heimen. De klarer å kombinere form, farge og funksjon på en god måte i mange av produktene. Sunnmøringene er brukanes til mye, de!

Si meg en ting....Jobber du i bransjen sjøl?

Ps! Anna Øren er ikkje fra Hareide, men fra Høyanger.

Men sjefen er derifra ja, tidligere sjefsdesigneren på SAAB.

Skrevet

Si meg en ting....Jobber du i bransjen sjøl?

Ps! Anna Øren er ikkje fra Hareide, men fra Høyanger.

Men sjefen er derifra ja, tidligere sjefsdesigneren på SAAB.

Nei, dessverre, ikke i bransjen for tida. Men har vært innom, og vurderer stadig mulighetene for å finne veien tilbake til en mer kreativ/skapende jobb.

Det var egentlig et skudd i halveis blinde å kreditere sunnmøringene i forrige innlegg. Tenkte bare at navnet Hareid _måtte_ ha noe med sunnmøre å gjøre. Mener å huske at disse egentlig holder til på østlandet.

Skrevet

Han var virkelig stor. En gang så jeg en mann på gata som jeg trodde var han, men jeg turde ikke gå bort å spørre om det virkelig var han....Jeg er bare så begeistra forden mannen!

Skrevet

Han var virkelig stor. En gang så jeg en mann på gata som jeg trodde var han, men jeg turde ikke gå bort å spørre om det virkelig var han....Jeg er bare så begeistra forden mannen!

Flott! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...