Gå til innhold

FU: Hvilket soverom er dyrest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

A er billigst, det står jo i lenka. :o) Dette er fra siste Bonytt og jeg tar "feil" nesten hver eneste gang! :o))))

Jeg ville hatt A fordi jeg likte det best etter å ha sturdert bildene litt. Og sånn er det faktisk veldig ofte.

''det står jo i lenka''

He he, det så ikke jeg, men tippet at B var dyrest pga heltrekommoden og lampa i taket! :-)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Lillemus

3

• candyqueen_83

3

• Orio

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Det står jo billig og dyrt i linken også, hvis en kikker etter.''

Shit, der rauk den moroa...

For noen idioter som har skrevet billig og dyrt i linkene, men det kan hende det er gjort bare for å forvirre dere!? :-)

Du bør neste gang bruke slik tunyurl eller hva det heter for noe;-)

Skrevet

Du bør neste gang bruke slik tunyurl eller hva det heter for noe;-)

What???

Skrevet

''Kommoden i B var penest.''

Enig, eller det vil si proporsjonene på den høøøye kommoden blei helt feil i det rommet der.

...og materialene var ikke pene.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er bare å se på linkene dine det så ser vi at A er billigst ;)

Men det synes også på et par andre småting.

Jeg likte ikke noen av rommene, men hvis jeg skjønner deg rett så skal vi si hvilket av de to vi likte best.

Da likte jeg det dyreste - B. Det er fordi de små detaljene der gjør litt selv om det ikke ser sånn ut ved første øyekast. F.eks. den "stokken/pinnen" i bakgrunn, på B kan den se ut som pynt, på A kan den se ut som noe malplassert rot. Likte også de runde formene på fat og vase etc. litt bedre (B)

Om det er verdt 16.000.-? Nei, det synes jeg ikke.

Skrevet

For noen rotete soverom.

Ja det har du rett i, må nok sove på gulvet der.

Skrevet

Alternativ B er dyrest. Her har du både en Klimt og BestLite- lampe, og de koster nok alene nesten 16 000,- mer enn lampene i alt A. Sånn er verden! ;)

Skrevet

Alternativ B er dyrest. Her har du både en Klimt og BestLite- lampe, og de koster nok alene nesten 16 000,- mer enn lampene i alt A. Sånn er verden! ;)

''Klimt og BestLite- lamper''

Er herved notert i mitt "oppusing bolig linker" word dokument.

Andre tips, på lamper, interiør mm. mottas med takk...:-)

Skrevet

''Klimt og BestLite- lamper''

Er herved notert i mitt "oppusing bolig linker" word dokument.

Andre tips, på lamper, interiør mm. mottas med takk...:-)

Le Klimt er den i taket. På den kan man skifte innmaten, altså det som er hvitt på denne lampen, dersom man vil fornye lampen. BestLite-lampen er den på kommoden, og finnes både som stålampe, takampel og bordlampe. Den er å få både i rødt, sort og hvitt, og en sort stålampe står bokstavelig talt høyt på min ønskeliste.. ;)

Skrevet

vel, linkene avslører jo hva som er dyrt og billig, men bortsett fra det ville jeg med en gang avslørt det billigste. Ikke fordi jeg er noen kjenner, men ganske enkelt fordi vi har en kommode lik den på bildet - og den var ikke dyr :-)

Det er vanskelig å si ut fra bildet om det er verdt 16 000 mer - men om jeg skulle kjøpe en ny kommode, ville jeg i alle fall vurdert en som var litt finere, bedre kvalitet enn den billige vi har (som er et rent oppbevaringsmøbel gjemt bort på vaskerommet. På soverommet ville jeg valgt noe finere, ja).

Skrevet

Jeg synes det var lett å se at alt b er dyrest, men jeg vet ikke om jeg synes 16000kr dyerere er verdt det da jeg personlig ikke ville hatt noen av rommene.

Skrevet

vel, linkene avslører jo hva som er dyrt og billig, men bortsett fra det ville jeg med en gang avslørt det billigste. Ikke fordi jeg er noen kjenner, men ganske enkelt fordi vi har en kommode lik den på bildet - og den var ikke dyr :-)

Det er vanskelig å si ut fra bildet om det er verdt 16 000 mer - men om jeg skulle kjøpe en ny kommode, ville jeg i alle fall vurdert en som var litt finere, bedre kvalitet enn den billige vi har (som er et rent oppbevaringsmøbel gjemt bort på vaskerommet. På soverommet ville jeg valgt noe finere, ja).

De kunne valgt denna fra IKEA, sjøl om eg avskyr IKEA som pesten.

http://www.ikea.com/PIAimages/25069_PE109825_S4.jpg

Den er breiere og 24 cm lavere, det ville tatt seg mye bedre ut.

Dessuten er den 900.- billigere enn den billigste (og finere), og 2 700.- billigere enn den dyreste.

Skrevet

Jeg synes det var lett å se at alt b er dyrest, men jeg vet ikke om jeg synes 16000kr dyerere er verdt det da jeg personlig ikke ville hatt noen av rommene.

Ville ikkje hatt noen av de eg heller, fryktelig mye nips...

Skrevet

De kunne valgt denna fra IKEA, sjøl om eg avskyr IKEA som pesten.

http://www.ikea.com/PIAimages/25069_PE109825_S4.jpg

Den er breiere og 24 cm lavere, det ville tatt seg mye bedre ut.

Dessuten er den 900.- billigere enn den billigste (og finere), og 2 700.- billigere enn den dyreste.

STYGG! STYGG! STYGG!!!!!

Skrevet

STYGG! STYGG! STYGG!!!!!

Vær nå litt grei da, eg har kjøpt den sjøl.

Skrevet

Vær nå litt grei da, eg har kjøpt den sjøl.

Spiller ingen rolle. Jeg synes den er stygg. :o) Men hovedsaken er jo at du liker den da.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jøss omtrent kliss like, jeg likte best nr 1, men tipper nr 2 er dyrest?

IKEA har masse stilig som ser ut som designmøbler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...