Gå til innhold

Ville du kjøpt bruktbil av denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235545509' post='4098312]

Hvorfor ikke?

Sjekk bildet da, spesiellt øynene.

Mannen ser både gal & livsfarlig ut, syns eg.

Ps! Eg har forresten en kamerat som har kjøpt bruktbil av denne mannen, men det kom eg ikkje på før etterpå...:-)

Skrevet

Sjekk bildet da, spesiellt øynene.

Mannen ser både gal & livsfarlig ut, syns eg.

Ps! Eg har forresten en kamerat som har kjøpt bruktbil av denne mannen, men det kom eg ikkje på før etterpå...:-)

Neida - han har så mye gryn at alle biler er vedlikeholdt godt over standard. Sikkert et gullkjøp å handle fra ham :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235549545' post='4098357]

Neida - han har så mye gryn at alle biler er vedlikeholdt godt over standard. Sikkert et gullkjøp å handle fra ham :-)

''Neida - han har så mye gryn at alle biler er vedlikeholdt godt over standard. Sikkert et gullkjøp å handle fra ham :-)''

Vedkommende som kjøpte bil av han ringte verkstedet for å høre om servicene o.l. var fulgt opp, og fyren på verkstedet sa bare "glem det!"

Bilen var som ny!

Skrevet

Akkurat det bildet der er helt fantastisk ;-)

Enig!

Eg tror også (desverre) at det gir ett riktig bilde av fyren.

Skrevet

Enig!

Eg tror også (desverre) at det gir ett riktig bilde av fyren.

Det er jo mulig,- jeg har ikke det store forholdet til ham annet enn at jeg vet navnet - og yrket/posisjonen.

Jeg fant faktisk fram akkurat dette bildet når datteren min spurte meg hvem han var :-)

Skrevet

''Neida - han har så mye gryn at alle biler er vedlikeholdt godt over standard. Sikkert et gullkjøp å handle fra ham :-)''

Vedkommende som kjøpte bil av han ringte verkstedet for å høre om servicene o.l. var fulgt opp, og fyren på verkstedet sa bare "glem det!"

Bilen var som ny!

Ingen grunn til din frykt da, med andre ord!

Skrevet

Minner meg litt om han dansken i olsenbandenfilmene..

Det har du helt rett i, bare dobbelt så skummel. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...