Gå til innhold

IQ & Tone Damli Aaberge

Anbefalte innlegg

Gjest ert ert
Skrevet

Jeg synes alle som betaler kr 15 for den lille iQ-testen er burde skåre lavt jeg.

Skrevet

Jeg synes alle som betaler kr 15 for den lille iQ-testen er burde skåre lavt jeg.

Enig :-)

Skrevet

Den testen ga selvtilliten et boost, men når jeg tenker på hvor bra Tone har klart seg med sine "skarve" 109 tenker jeg at IQ er oppskrytt. Jeg tar heller pen og talentfull i neste liv, takk;)

Skrevet

''Jeg synes alle som betaler kr 15 for den lille iQ-testen er burde skåre lavt jeg.''

Åssen vet du om testen er liten eller stor, om du ikkje har tatt den sjøl? *gliser*

Akkurat de 15.- blei eg nok lurt frempå til å betale ja....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235553677' post='4098437]

Enig :-)

Shut up! :-)

Skrevet

Et geni på førsteklassenivå, kanskje... no offence, jeg tror du klarer bedre enn som så.

Skrevet

Et geni på førsteklassenivå, kanskje... no offence, jeg tror du klarer bedre enn som så.

Det viktigste var i grunn å ikkje bli dummere enn TDAA.

Skrevet

Det viktigste var i grunn å ikkje bli dummere enn TDAA.

Åh? Hvor smart kan en syngejente egentlig være?

Skrevet

Hvorfor står det da at dagens høyeste poengsum er 126 når du fikk 130?

;-)

Skrevet

Hvorfor står det da at dagens høyeste poengsum er 126 når du fikk 130?

;-)

''Hvorfor står det da at dagens høyeste poengsum er 126 når du fikk 130? ;-)''

For de klarer vel ikkje å oppdatere sia, eller så går ikkje scalaen på fremsiden høyere enn til 126, ellers så er hele greia juks og bedrag. :-)

Fikk faktisk dette bekrefta også på sms, der står det:

fra 2011: Din IQ-poengsum er 130. Utmerket! Du har virkelig gjort hjemmeleksene dine! (Hvis en går ut fra at hjemmeleksene består av pussige former)

Den siste skjønte eg ikkje, på tross av 130 i IQ. he.he..

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

''Jeg synes alle som betaler kr 15 for den lille iQ-testen er burde skåre lavt jeg.''

Åssen vet du om testen er liten eller stor, om du ikkje har tatt den sjøl? *gliser*

Akkurat de 15.- blei eg nok lurt frempå til å betale ja....

Jeg sa ikke at de som TOK den var dumme, jeg sa at de som BETALTE kr 15 for å ta en slik leketest burde skåre lavt. ;-) Jeg droppa hele greiene når det kom til betalinga. Kunne ikke falt meg inn. En kan jo ta vanlige Mensa-tester gratis på nettet. Ikke spør meg hvor, men kjenner noen som har gjort det. De er ganske pålitelige visstnok.

Skrevet

Jeg sa ikke at de som TOK den var dumme, jeg sa at de som BETALTE kr 15 for å ta en slik leketest burde skåre lavt. ;-) Jeg droppa hele greiene når det kom til betalinga. Kunne ikke falt meg inn. En kan jo ta vanlige Mensa-tester gratis på nettet. Ikke spør meg hvor, men kjenner noen som har gjort det. De er ganske pålitelige visstnok.

Eg såg ikkje noe om betaling, før det var for seint.

Trodde alt på Facebook var gratis...*ganske blond ja*

Skrevet

Det stod fortsatt at dagens høyeste IQ er 126. Jeg fikk forresten 135, så jeg tror ikke det er en IQ-test man kan stole på!

Skrevet

Tror ikke jeg betalte noe. I tilfelle kommer det på telefonregningen. Men det stod gratis da jeg fikk pinkode på mail.

Skrevet

Husket du å melde deg ut igjen?

"Kostnadene er NOK 15 per mottat melding. Hver måned mottar du 8 åpent spørsmål på mobilen din. I abonnementets en ny månedlig runde, 2 spørsmål pr.uke (sendt på mandager og fredager) hvor du får sjansen til å vinne nye priser. Du kan si opp tjenesten til enhver tid ved å sende 'stopp' til 2011."

Skrevet

Husket du å melde deg ut igjen?

"Kostnadene er NOK 15 per mottat melding. Hver måned mottar du 8 åpent spørsmål på mobilen din. I abonnementets en ny månedlig runde, 2 spørsmål pr.uke (sendt på mandager og fredager) hvor du får sjansen til å vinne nye priser. Du kan si opp tjenesten til enhver tid ved å sende 'stopp' til 2011."

Meldte meg ut igjen med en gang.

Skrevet

Det stod fortsatt at dagens høyeste IQ er 126. Jeg fikk forresten 135, så jeg tror ikke det er en IQ-test man kan stole på!

''Jeg fikk forresten 135, så jeg tror ikke det er en IQ-test man kan stole på!''

Nei den kan umulig være å stole på, siden du fikk høyere score enn meg. :-)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Tror ikke jeg betalte noe. I tilfelle kommer det på telefonregningen. Men det stod gratis da jeg fikk pinkode på mail.

Det sto nevnt kr 15 der jeg leste iallefall, men da hadde ikke jeg kommet så langt som deg. De er flinke til å skrive 'lurt', sånn at flest mulig ikke skjønner at det koster noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...