fresja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det sto nevnt kr 15 der jeg leste iallefall, men da hadde ikke jeg kommet så langt som deg. De er flinke til å skrive 'lurt', sånn at flest mulig ikke skjønner at det koster noe. Det kom først en melding med PIN-kode, der stod det gratis. Men jeg ser at jeg senere fikk en melding om 15 kr og et abonnement som gjelder til det blir oppsagt. Skummel! 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det kom først en melding med PIN-kode, der stod det gratis. Men jeg ser at jeg senere fikk en melding om 15 kr og et abonnement som gjelder til det blir oppsagt. Skummel! Ja, å lure mobilabonnenter som ikke følger godt med er en ny bransje her i landet! Det er mye som står med liiiiiiiiten skrift gjemt blant annet tekst på nettsidene rundt omkring. Det var bare helt tilfeldig at jeg så det før jeg rakk å gå videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.