Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt påskeferie for meg og sønnen min til Berlin!! Er det noen her som har peiling på enkleste måte å komme seg fra flyplassen (Shoenfeld) og inn til sentrum? Det går sikkert taxi-er men er det dyrt?

på forhånd takk

Skrevet

Se på linken til laban, den er bra.

Hvor i Berlin skal du? Berlin is beautiful! *ønsker meg tur dit*

Skrevet

Flyplassen heter Berlin Schönefeld. Det går tog inn til selve Berlin, billetter kjøpes på togstasjonen som ligger 2 min gange fra flyplassen. Toget tar ca en halvtime og går flere ganger i timen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235555599' post='4098462]

Se på linken til laban, den er bra.

Hvor i Berlin skal du? Berlin is beautiful! *ønsker meg tur dit*

Vi skal bo midt i sentrum. Kurfuerstendamm. Jeg gleder meg. Har hørt det er så fint der. Har aldri vært i Berlin før.

Skrevet

Flyplassen heter Berlin Schönefeld. Det går tog inn til selve Berlin, billetter kjøpes på togstasjonen som ligger 2 min gange fra flyplassen. Toget tar ca en halvtime og går flere ganger i timen.

Tusen takk. Hva skulle jeg gjort uten dol.

Gjest høstløv
Skrevet

Tusen takk. Hva skulle jeg gjort uten dol.

Kjøpe reisehåndbok og lese informasjon om byen.

Skrevet

Vi skal bo midt i sentrum. Kurfuerstendamm. Jeg gleder meg. Har hørt det er så fint der. Har aldri vært i Berlin før.

Opplevelsene står i kø i Berlin, uansett årstid. God tur! :-)

Skrevet

Tusen takk!

Jeg kom på en ting: Jeg vet ikke hvor gammel sønnen din er, men hvis han er stor nok til å ha glede av en kul musikkforretning (med masse kalendre og andre "effekter" , i tillegg til tradisjonelle musikkhandel-varer) er det en like ved Kaiser Wilhelm Gedächtnis-Kirche i sentrum. Det er mange butikker og restauranter like ved den kirken, men prøv i hvert fall å finne den, hvis han liker sånt. Tror den ligger i 2. etasje over noen spisesteder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...