Gjest Ikkje no Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Er det noen her som har erfaring med tannbehandling utenlands? Jeg ser snart ikke noen annen mulighet, var hos tannlegen forrige uke fordi jeg hadde mistet to fyllinger. Kostet meg 1.500,-, så mister jeg en til i dag! Betalte nettopp en regning for hele fjoråret på 5.000,- også. Saken er at jeg har brukt medisiner som har tæret hardt på tennene, får dekket noe gjennom trygdeetaten, men det blir allikevel for dyrt når jeg går på trygd. Årsaken til at jeg mister fyllinger er fordi fyllingene er så store og jeg vil trenge kroner i hele overkjeven der er det mest kritisk, og kroner i hele underkjeven med tiden. Vil jeg evt ha noe mer rettigheter i forhold til trygdeetaten? Jeg tror ikke jeg har noe annet valg enn å ta opp lån og reise utenlands. 0 Siter
Mistera Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Hadde nok ikke valgt Tyrkia på første iallefall, prøv heller Polen. Mange av vennene mine reiser dit på pakkereiser, og får det meste gjort på en uke til en billig penge:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.