Gå til innhold

Tørr irritert vinterhud

Anbefalte innlegg

Gjest meg bekjent
Skrevet

Den er dyr, men Kanebo sine kremer er de eneste som fungerer for meg. De er drøye og det er 100 ml i "flasken".

Jeg kjøper supermoist. Men for rett effekt bør en ha lotionvannet først, emulsion etterpå. Totrinnskrem.

candyqueen_83
Skrevet

Den er dyr, men Kanebo sine kremer er de eneste som fungerer for meg. De er drøye og det er 100 ml i "flasken".

Jeg kjøper supermoist. Men for rett effekt bør en ha lotionvannet først, emulsion etterpå. Totrinnskrem.

De er egentlig ikke så dyre, for de holder leeeeenge :o)

Brukte Kanebo før, men sluttet for å gå over på fruktsyrer i stedet.

Gjest Hudkrisa
Skrevet

Hva slags ansiktsvask og/eller sminkefjerner bør jeg bruke som ikke irriterer huden?

Jeg har blandingshud, men nå på vinteren er den ekstra tørr og irritert.

Må ha noe som ikke tetter porene.

Skrevet

En økonomisk løsning som fungerer kjempebra her er å bruke intimvask som sminkefjerner. Både Asan og Dr Greves intimsåper er supermilde, og er faktisk det som er mest skånsomt opplever jeg i alle fall.

Om kvelden bruker jeg A-derma Exomega Face and body fra Apoteket i fjeset, det er verdens beste fuktighetskrem for tørr og irritert hud. Den er parfymefri og gir mye fuktighet, jeg bruker den både på meg selv og ungene. Som dagkrem blir den for fet, men den er perfekt som nattkrem på denne årstiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...