Gjest Liker ikke å fly Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Vi var der i går.Tok fly fra Paris-Amsterdam-Trondheim.Grusomt at noe sånn kan skje.Derfor jeg hater å fly.Man vet aldri hva som skjer uansett hvor sikkert dem sier det er 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Fryktelig ulykke! Meg jeg er ikke redd for å fly likevel, selv om jeg enkelte ganger føler snev av angst under f.eks. sterk turbulens. Det er tross alt farligere å kjøre bil. 0 Siter
Gjest Det er farlig å leve Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 men det er ironisk nok farlige å kjøre enn å ta fly, det skjer oftere bilulykker enn flyulykker. Det tryggeste er nok å holde seg hjemme... men selv der er man jo ikke trygg man kan snuble i dørterskelen, gli på badegulvet, taket kan ramle ned i huet på en... eller kanskje man blir truffet av en meteoritt 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Den har eg ikkje hørt om, lenge siden? Sjekk landingen av KLM flyet her da, ikkje helt bra akkurat. http://www.klikk.no/reise/opplevelse/article424610.ece 0 Siter
Platina Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Den har eg ikkje hørt om, lenge siden? Sjekk landingen av KLM flyet her da, ikkje helt bra akkurat. http://www.klikk.no/reise/opplevelse/article424610.ece I dag. Det står jo om det i alle nettaviser. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 I dag. Det står jo om det i alle nettaviser. ''Det står jo om det i alle nettaviser. :)'' De har kanskje ikke slikt på vestlandet... :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 I dag. Det står jo om det i alle nettaviser. Ok. Har ikkje lest noen aviser i dag, får se på dagsrevyen nå klokka 1900. 0 Siter
Gjest guffen døkk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Ok. Har ikkje lest noen aviser i dag, får se på dagsrevyen nå klokka 1900. Hadde en lignende opplevelse på innflygingen mot Schiphol for noen år siden. Innflygingen varte og varte og pilotene hylte ut noe på nederlansk over høytalerne. Folk skrek og gråt, mens motorene gikk høyt og lavt i turtallet. Flyet ristet og stemningen ombord var uvirkelig. Heldigvis landet vi ikke på et jordet, men på rullebanen. Forsøkte å spørre flyvertinnene om hva som hadde skjedd da all kommunikasjon gikk på nederlansk, men de var mest opptatt av å tørke hverandres tårer og trøste. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Hadde en lignende opplevelse på innflygingen mot Schiphol for noen år siden. Innflygingen varte og varte og pilotene hylte ut noe på nederlansk over høytalerne. Folk skrek og gråt, mens motorene gikk høyt og lavt i turtallet. Flyet ristet og stemningen ombord var uvirkelig. Heldigvis landet vi ikke på et jordet, men på rullebanen. Forsøkte å spørre flyvertinnene om hva som hadde skjedd da all kommunikasjon gikk på nederlansk, men de var mest opptatt av å tørke hverandres tårer og trøste. Det hørtes ikkje helt bra ut. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Denne har aldri hatt en ulykke: Og så søt... 0 Siter
Mistera Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Hadde en lignende opplevelse på innflygingen mot Schiphol for noen år siden. Innflygingen varte og varte og pilotene hylte ut noe på nederlansk over høytalerne. Folk skrek og gråt, mens motorene gikk høyt og lavt i turtallet. Flyet ristet og stemningen ombord var uvirkelig. Heldigvis landet vi ikke på et jordet, men på rullebanen. Forsøkte å spørre flyvertinnene om hva som hadde skjedd da all kommunikasjon gikk på nederlansk, men de var mest opptatt av å tørke hverandres tårer og trøste. veldig uprofft av besettningen må jeg si! Her hadde jeg nok klaget ja! 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Denne har aldri hatt en ulykke: Åh, så fin! Og bra budskap! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.