Gå til innhold

Rockering :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er den kommet i hus, og jeg har så vidt prøvd den.

På pakken står det at man ikke skal bruke den lenger enn 1-2 minutter de første dagene. Hvordan er det, har dere fulgt det, og fungerer den med tanke på midjemålet?

Skrevet

Jeg brukte den lite i starten og har økt på.

Vet at noen har blitt blå av den.

Jeg er for dårlig til å bruke den så jeg har ikke merket noe resultat. Jeg glemmer den så det går dager mellom hver gang den brukes.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Kanskje lurt å polstre seg litt første gangene,

ha på en tykk treningsbukse så du beskytter livet litt :D

Skrevet

Jeg brukte den mye mer enn anbefalt og hadde blåmerker rundt livet etter noen dager. :o) Tok det da roligere et par dager (brukte ungene sin som er mindre og lettere) og da gikk det over og etter halvannen uke kunne jeg greit rocke i et kvarter uten å ha vondt eller få blåmerker. Har gått inn et par cm rundt livet. :o)

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg holdt meg til anbefalingene. Jeg syntes det var uutholdelig vondt de første ukene så jeg greide ikke lenger :-). Jeg ble også fryktelig blå (men jeg får lett blåmerker altså). Men etter to-tre uker gikk det plutselig over og nå kan jeg bruke den så lenge jeg gidder. Det er sjelden lenger enn 20 minutter da.

Skrevet

Jeg holdt meg til anbefalingene. Jeg syntes det var uutholdelig vondt de første ukene så jeg greide ikke lenger :-). Jeg ble også fryktelig blå (men jeg får lett blåmerker altså). Men etter to-tre uker gikk det plutselig over og nå kan jeg bruke den så lenge jeg gidder. Det er sjelden lenger enn 20 minutter da.

*imponert*

Kanskje jeg må plukke frem den gamle min og øve litt, jeg klarer jo ikke mer enn 10 sek før den bare ramler ned :o)

Skrevet

Jeg brukte den mye mer enn anbefalt og hadde blåmerker rundt livet etter noen dager. :o) Tok det da roligere et par dager (brukte ungene sin som er mindre og lettere) og da gikk det over og etter halvannen uke kunne jeg greit rocke i et kvarter uten å ha vondt eller få blåmerker. Har gått inn et par cm rundt livet. :o)

Rocke et kvarter?? Jeg skjønner ikke at du greier holde den oppe så lenge jeg!

*imponert*

:o)

Skrevet

Hva er dette slags rokkering, egentlig?? Høres jo nesten farlig ut, gitt...

Skrevet

Her snakker vi ikke om den vanlige, lette plastringen altså - du har fått med deg det?

Det er denne vi snakker om:

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Den vanlige leke-ringen klarer jeg ikke å rocke med i det hele tatt.

Aaaaah...nei det hadde jeg ikke fått med meg. Var skikkelig imponert her jeg satt :o) Men den så lur ut den der da, kanskje jeg må investere i en sånn!

Skrevet

Du holder den vel ikke i 15 minutter vel?

Den ramler vel ned mange ganger på 15 minutter? eller gjør jeg feil?

Rocket nettopp i 15 min og den falt ned 3 ganger, men jeg har klart det 15 min uten at den falt ned også.

Skrevet

Aaaaah...nei det hadde jeg ikke fått med meg. Var skikkelig imponert her jeg satt :o) Men den så lur ut den der da, kanskje jeg må investere i en sånn!

Det er kjempegøy! Jeg klarer ikke å rocke en eneste runde med leke-ringen til Snuppa, men lot meg rive med av Togli (og AneM????) her inne og kjøpte denne ringen. Rocket 100 på første forsøk!

Skrevet

Rocket nettopp i 15 min og den falt ned 3 ganger, men jeg har klart det 15 min uten at den falt ned også.

oij Det klarer ikke jeg. Får sikkert ikke samme framgangen som deg når jeg ikke klarer å holde ringen oppe mer enn 5-6 runder:)

AneM1365380603
Skrevet

Du holder den vel ikke i 15 minutter vel?

Den ramler vel ned mange ganger på 15 minutter? eller gjør jeg feil?

Jeg klarer nå å holde den oppe i en halv time, men det tok et par uker før jeg fikk så god kontroll.

AneM1365380603
Skrevet

Her snakker vi ikke om den vanlige, lette plastringen altså - du har fått med deg det?

Det er denne vi snakker om:

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Den vanlige leke-ringen klarer jeg ikke å rocke med i det hele tatt.

''Den vanlige leke-ringen klarer jeg ikke å rocke med i det hele tatt.''

Vi har et par vanlige rockeringer. De faller ned med en gang altså! Snuppa på 6 rocker som bare det med alle rockeringene vi har i hus. Det har nok noe med teknikken...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg brukte den lite i starten og har økt på.

Vet at noen har blitt blå av den.

Jeg er for dårlig til å bruke den så jeg har ikke merket noe resultat. Jeg glemmer den så det går dager mellom hver gang den brukes.

Du får ta den fram når du skal se på tv. Her brukes den mye til f eks sportssendinger :)

Vi har fire rockeringer som brukes veldig mye!

Skrevet

Du får ta den fram når du skal se på tv. Her brukes den mye til f eks sportssendinger :)

Vi har fire rockeringer som brukes veldig mye!

Da kræsjer jeg bare:(

Her brukes badet for der er det akkurat plass nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...