Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen stod fram som homofil

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

7

• Mista nikket

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må ha vært tøft for ham å holde det skjult så lenge! Og også tøft å slippe det ut. Ønsker ham lykke til :o)

AneM1365380603
Skrevet

Det ville jeg aldri gjettet, men uansett spiller det ingen rolle :) Håper han med dette hjelper andre å stå fram slik at de får det lettere.

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes ikke det er modig en plass. Han burde stått frem for leeenge siden...

Skrevet

Veien blir til mens man går. Og saken er at han ikke trenger noe som helst annet enn å følge det som er rett for ham selv. Jeg syns ikke han fortjener mindre respekt av den grunn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Veien blir til mens man går. Og saken er at han ikke trenger noe som helst annet enn å følge det som er rett for ham selv. Jeg syns ikke han fortjener mindre respekt av den grunn.

Tror den veien har vært klar veldig lenge. Han får ros av meg for å ha gått ut med mange andre ting! Men ikke dette.

Han er en flott mann, og et tap for oss jenter, det er han ;))

Skrevet

Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.

He, he!

Ja, man kan virkelig begynne å lure;) Jeg synes ikke det var modig gjort av han... Om han hadde syklet på tre sykler samtidig, så kanskje;)))

Skrevet

Tror den veien har vært klar veldig lenge. Han får ros av meg for å ha gått ut med mange andre ting! Men ikke dette.

Han er en flott mann, og et tap for oss jenter, det er han ;))

''Han er en flott mann, og et tap for oss jenter, det er han ;))''

Og dermed en brysom konkurrent mindre for oss menn, med liten m. :)

Skrevet

Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.

Skrevet

Hehe, på bildet der ser man det på nakken :o)

Stakkars mann, tenk å ikke skjønne det og skjule det så lenge.

Skrevet

Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.

''Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.''

Eg også trodde eg var god til å "se" slike ting.

Det neste blir vel at Rune Rudberg står frem som homofil...

hidi, the scorpion
Skrevet

''Han er en flott mann, og et tap for oss jenter, det er han ;))''

Og dermed en brysom konkurrent mindre for oss menn, med liten m. :)

Jada....;)))

Skrevet

He, he!

Ja, man kan virkelig begynne å lure;) Jeg synes ikke det var modig gjort av han... Om han hadde syklet på tre sykler samtidig, så kanskje;)))

''Jeg synes ikke det var modig gjort av han... Om han hadde syklet på tre sykler samtidig, så kanskje;)))''

Hvor flåsete går det an å bli, tro?

Du vet ingen ting om hva dette har kostet ham eller hvorfor det har tatt ham så lang tid å stå frem. Syns du viser en utrolig mangel av forståelse for at mennesker må gjøre ting i sitt tempo, og at man ikke kan leve sitt liv ut fra andres synsing. Nå skal jeg være litt usaklig og slem, men det byr meg mer imot at dette kommer fra deg som liker å fremstille deg selv som kristen. Noen god kristen er du i alle fall ikke når du så til de grader mangler fortåelse for måten dette har blitt gjort på.

Gjest xbellax
Skrevet

"Han burde stått frem for leeenge siden..."

Herlighet menneske, hvordan kan du si noe sånt? Fortsatt krever det ekstremt mye mot å stå frem, og knaskje spesielt for dem som lever i medienes søkelys. Rett og slett en underlig og lite gjennomtenkt kommentar fra din side.

Skrevet

Ja, det var tøft gjort. :o) Han er ikke den "typen" homofil som man (i alle fall jeg) kan se det på etter at han har åpnet kjeften og sagt 3 ord i all fall. Noen avslører det jo bare ved å se på dem, andre så fort de åpner kjeften og begynner å snakke.

Skrevet

Hehe, på bildet der ser man det på nakken :o)

Stakkars mann, tenk å ikke skjønne det og skjule det så lenge.

"på bildet der ser man det på nakken"

huh?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...