Gjest ViViola Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vil tro at det er en enorm lettelse for ham selv, det kan ikke ha vært særlig greit å gå rundt i et slik "vakum" i grunnen. Synes den mannen blir stadig større, får mer og mer respekt for han både som artist og menneske jo eldre han blir. Heia Sturla! :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg. ''Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.'' Nja,- det neste i rekken burde jo være hakket mindre kontroversielt enn homofili, da. Knekkebrødspiser, kanskje? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 ''et kan ikke ha vært lett å være utnevnt til pikenes Jens når det var sånn fatt.'' Det samme tenkte jeg ;o) Tøft gjort. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 "på bildet der ser man det på nakken" huh? Jeg ser det på måten de strekker nakken. Helt sant ) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse. Det er fordi du bare vet om de gangene du tipper riktig, det! :-) Sikkert drøssevis av homser rundt omkring som du ikke har 'ferska'. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 En lekker mann, homse eller ikke... Enig. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det? 0 Siter
nick Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet. 0 Siter
laban Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det? Firer i Nettavisen: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article2556739.ece 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet. *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det? Det er andre folk som skriver anmeldelsene, og de vil kanskje også bruke lenger tid på det? Nyheten om at han kom ut av skapet stod jo på nettavisene like etter at showet var slutt i går kveld. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Firer i Nettavisen: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article2556739.ece Takk:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det er andre folk som skriver anmeldelsene, og de vil kanskje også bruke lenger tid på det? Nyheten om at han kom ut av skapet stod jo på nettavisene like etter at showet var slutt i går kveld. Leste det på jobb i natt og tenkte at dette var større enn en anmeldelse på showet. Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem. Tenkte egentlig ikke på at det var forskjellige som skriver i avisene. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Leste det på jobb i natt og tenkte at dette var større enn en anmeldelse på showet. Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem. Tenkte egentlig ikke på at det var forskjellige som skriver i avisene. Sitat: "Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem." Ja, det har absolutt ingen interesse, men allikevel får en det servert med store overskrifter i mediene. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet. Apropos Stordalen: Her uttaler han seg om Sturlas skapåpning: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547564 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Sitat: "Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem." Ja, det har absolutt ingen interesse, men allikevel får en det servert med store overskrifter i mediene. Husker et intervju med en annen sanger og han svarte at han syntes det var rart at media var så interessert i hvilket hull han stakk den inn i. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Firer i Nettavisen: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article2556739.ece Sikkert 2 for at han stod frem som homofil, 1 i rein sympati og 1 for showet. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ser det på måten de strekker nakken. Helt sant ) Det er kanskje noe av det mest tullete jeg har hørt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det? Showet har fått terningkast 4 i en eller annen nettavis. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Husker et intervju med en annen sanger og han svarte at han syntes det var rart at media var så interessert i hvilket hull han stakk den inn i. Hehe, godt svart ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.