Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen stod fram som homofil

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg vil tro at det er en enorm lettelse for ham selv, det kan ikke ha vært særlig greit å gå rundt i et slik "vakum" i grunnen.

Synes den mannen blir stadig større, får mer og mer respekt for han både som artist og menneske jo eldre han blir.

Heia Sturla! :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

7

• Mista nikket

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.

''Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.''

Nja,- det neste i rekken burde jo være hakket mindre kontroversielt enn homofili, da. Knekkebrødspiser, kanskje?

Skrevet

''et kan ikke ha vært lett å være utnevnt til pikenes Jens når det var sånn fatt.''

Det samme tenkte jeg ;o)

Tøft gjort.

Skrevet

"på bildet der ser man det på nakken"

huh?

Jeg ser det på måten de strekker nakken. Helt sant :o)

Skrevet

Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.

Det er fordi du bare vet om de gangene du tipper riktig, det! :-) Sikkert drøssevis av homser rundt omkring som du ikke har 'ferska'.

Skrevet

Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det?

Skrevet

Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet.

Skrevet

Det står i flere aviser at han har stått fram som homse på premieren på showet sitt. Det er det helt store om dagen, men jeg har ikke sett noen anmeldelser eller terningkast på showet. Det er kanskje ikke så viktig som det at han har stått fram. Eller er det jeg som ikke har sett det?

Firer i Nettavisen:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article2556739.ece

Skrevet

Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet.

*hehe*

Skrevet

Det er andre folk som skriver anmeldelsene, og de vil kanskje også bruke lenger tid på det?

Nyheten om at han kom ut av skapet stod jo på nettavisene like etter at showet var slutt i går kveld.

Skrevet

Det er andre folk som skriver anmeldelsene, og de vil kanskje også bruke lenger tid på det?

Nyheten om at han kom ut av skapet stod jo på nettavisene like etter at showet var slutt i går kveld.

Leste det på jobb i natt og tenkte at dette var større enn en anmeldelse på showet. Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem. Tenkte egentlig ikke på at det var forskjellige som skriver i avisene.

Gjest høstløv
Skrevet

Leste det på jobb i natt og tenkte at dette var større enn en anmeldelse på showet. Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem. Tenkte egentlig ikke på at det var forskjellige som skriver i avisene.

Sitat: "Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem."

Ja, det har absolutt ingen interesse, men allikevel får en det servert med store overskrifter i mediene.

Skrevet

Sitat: "Jeg synes media hauser opp hvem som ligger med hvem."

Ja, det har absolutt ingen interesse, men allikevel får en det servert med store overskrifter i mediene.

Husker et intervju med en annen sanger og han svarte at han syntes det var rart at media var så interessert i hvilket hull han stakk den inn i.

Skrevet

Jeg ser det på måten de strekker nakken. Helt sant :o)

Det er kanskje noe av det mest tullete jeg har hørt.

Skrevet

Showet har fått terningkast 4 i en eller annen nettavis.

Skrevet

Husker et intervju med en annen sanger og han svarte at han syntes det var rart at media var så interessert i hvilket hull han stakk den inn i.

Hehe, godt svart ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...