Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen stod fram som homofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.''

Eg også trodde eg var god til å "se" slike ting.

Det neste blir vel at Rune Rudberg står frem som homofil...

''Det neste blir vel at Rune Rudberg står frem som homofil.''

Hahahaha, og så treig som han er, så har i alle fall han brukt lang tid på å finne det ut.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

7

• Mista nikket

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Husker et intervju med en annen sanger og han svarte at han syntes det var rart at media var så interessert i hvilket hull han stakk den inn i.

Jeg synes man kan finne andre måter å si at dette ikke er noen sjokkerende nyhet på enn å snakke om hvilket hull man stikker den i.

Slik jeg har forstått det, er det ikke alle homofile som gjør det i 2'ern, men har sex med partneren uten penetrering.

Og uansett om de homofile gjør det ene eller det andre, misliker jeg at fokuset på denne måten alene blir rettet mot det å ha sex, og ikke på kjærligheten.

Skrevet

''Jøss, trodde jeg var så god til å se sånt jeg, men det der var en stor overraskelse.''

Eg også trodde eg var god til å "se" slike ting.

Det neste blir vel at Rune Rudberg står frem som homofil...

DET ville til gjengjeld ikke undre meg i det hele tatt. Jo, at han skulle stå fram med det, men ikke at han skulle være homofil:-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det forklarer hvorfor han alltid har virket komplett utiltrekkende på meg. Må ha vært underbevisstheten min som slo inn, for i følge majoriteten av norske damer,visstnok, skal han jo være verdens nyyyyydeligste.... Aldri skjønt det, jeg :)

Men fint for ham at han er ute av skapet, da.

Skrevet

Det forklarer hvorfor han alltid har virket komplett utiltrekkende på meg. Må ha vært underbevisstheten min som slo inn, for i følge majoriteten av norske damer,visstnok, skal han jo være verdens nyyyyydeligste.... Aldri skjønt det, jeg :)

Han har alltid virket komplett utiltrekkende på meg og.

Skrevet

Det er kanskje noe av det mest tullete jeg har hørt.

Ja, hvordan er du det da? Homsekompisene min ler fordi jeg stort sett har rett.

Gjest høstløv
Skrevet

Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.

Jaja, han får da oppmerksomhet, og det er vel det han vil ha, tenker jeg.

Gjest høstløv
Skrevet

''Jeg synes ikke det var modig gjort av han... Om han hadde syklet på tre sykler samtidig, så kanskje;)))''

Hvor flåsete går det an å bli, tro?

Du vet ingen ting om hva dette har kostet ham eller hvorfor det har tatt ham så lang tid å stå frem. Syns du viser en utrolig mangel av forståelse for at mennesker må gjøre ting i sitt tempo, og at man ikke kan leve sitt liv ut fra andres synsing. Nå skal jeg være litt usaklig og slem, men det byr meg mer imot at dette kommer fra deg som liker å fremstille deg selv som kristen. Noen god kristen er du i alle fall ikke når du så til de grader mangler fortåelse for måten dette har blitt gjort på.

Han fikk den oppmerksomhet, han var ute etter.

Jeg er glad jeg ikke har brukt penger for å se et show, hvor hele clouet er at mannen erklærer seg som homofil.

Gjest Elextra
Skrevet

Det burde gjøre det lettere for Petter Stordalen å komme ut av skapet.

Han kommer nok ikke ut av skapet før han skjønner at han befinner seg der! :P

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke har brukt penger for å se et show, hvor hele clouet er at mannen erklærer seg som homofil.

''Jeg er glad jeg ikke har brukt penger for å se et show, hvor hele clouet er at mannen erklærer seg som homofil.''

Det virker ikke på anmeldelsene at det var det eneste i showet som var verdt å få med seg. Og hadde det du sier vært meningen hadde han nok bare skullet ha dette ene showet, ikke flere.

Skrevet

Men hvordan kan du føle deg 100% sikker på at ingen av dem du noensinne har følt deg tiltrukket av har vært homofile? ;-)

Sjansen er stor for at du har vært tiltrukket av en som er homofil eller bifil.

Skrevet

Det var da en merkelig påstand! Showet skal gå lenge, og det fremgår jo av avisene at dette var en ekstra monolog han hadde til slutt.

Hvsi du noen gang har vært på en premiere, så ser du at det gjerne er slikt som blomsteroverrekkelser, takketaler etc etter at showet er over. Jeg ser for meg at det var da han gjorde det - det var vel greit å velge seg et tidspunkt for dette. Jeg tviler på at monologen gjentas senere kvelder - hele poenget er jo borte nå.

Skrevet

Jeg synes man kan finne andre måter å si at dette ikke er noen sjokkerende nyhet på enn å snakke om hvilket hull man stikker den i.

Slik jeg har forstått det, er det ikke alle homofile som gjør det i 2'ern, men har sex med partneren uten penetrering.

Og uansett om de homofile gjør det ene eller det andre, misliker jeg at fokuset på denne måten alene blir rettet mot det å ha sex, og ikke på kjærligheten.

Det jeg mente var at det var alt for fokusert på at han gikk ut og sa han var homofil og ikke noe om showet.

Skrevet

Det jeg mente var at det var alt for fokusert på at han gikk ut og sa han var homofil og ikke noe om showet.

Jeg skjønte det, og er helt enig i det. Jeg bare mislikte at den personen du siterte brukte slike ord.

Jeg synes generelt sett det er synd at når man snakker om homofile snakker/tenker man først og fremst på sexen og ikke på kjærligheten:-)

Skrevet

Når et av landets største sexsymboler kommer med en sjokknyhet som denne hadde det nærmest virket rart om fokuset var på showets kvalitet mener jeg.

Skrevet

Jeg skjønte det, og er helt enig i det. Jeg bare mislikte at den personen du siterte brukte slike ord.

Jeg synes generelt sett det er synd at når man snakker om homofile snakker/tenker man først og fremst på sexen og ikke på kjærligheten:-)

Ja! Det er så rart. Og apropos hull nr to, er det ikke det majoriteten av hetero folk også foretrekker nå for tiden? ;)

Skrevet

Ja! Det er så rart. Og apropos hull nr to, er det ikke det majoriteten av hetero folk også foretrekker nå for tiden? ;)

Ha ha, aner ikke. Majoriteten hørtes voldsomt ut, men man får absolutt inntrykk av at det er mer populært nå for tiden enn før. Eller kanskje det bare snakkes mer om det?

Skrevet

Når et av landets største sexsymboler kommer med en sjokknyhet som denne hadde det nærmest virket rart om fokuset var på showets kvalitet mener jeg.

''Når et av landets største sexsymboler kommer med en sjokknyhet som denne hadde det nærmest virket rart om fokuset var på showets kvalitet mener jeg.''

Når har han vært et av landets største sexsymboler?!?!?!?

Skrevet

''Når et av landets største sexsymboler kommer med en sjokknyhet som denne hadde det nærmest virket rart om fokuset var på showets kvalitet mener jeg.''

Når har han vært et av landets største sexsymboler?!?!?!?

Er man ikke det når man gang på gang får topplassering på mest sexy-kåringer? Hvem mener du fortjener å omtales som landets største sexsymboler da?

Skrevet

Er man ikke det når man gang på gang får topplassering på mest sexy-kåringer? Hvem mener du fortjener å omtales som landets største sexsymboler da?

Jeg har aldri funnet ham sexy.

Erik Thorstvedt derimot... *Sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...