Gå til innhold

Sturla Berg-Johansen stod fram som homofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan er du det da? Homsekompisene min ler fordi jeg stort sett har rett.

Du snakker om "de" som en ensartet gruppe. Du får jo ikke sjekket hvert eneste nakketilfelle, om mistankene din stemmer ei.

Kanksje det er litt større andel av homofile de stedene du er sammen med homsekompiser.

Mest sannsynlig tar du mer feil enn du har rett, dersom du fikk sjekket hver gang du hadde mistanke. Men det får du jo ikke.

Så i bunn og grunn er det like teit som å si at du kan se på nesa til folk om de liker smør.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

7

• Mista nikket

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har aldri funnet ham sexy.

Erik Thorstvedt derimot... *Sikle*

Å, de er nå tagbare, både Erik Thorstvedt og Sturla Berg-Johansen. :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Men hvordan kan du føle deg 100% sikker på at ingen av dem du noensinne har følt deg tiltrukket av har vært homofile? ;-)

Sjansen er stor for at du har vært tiltrukket av en som er homofil eller bifil.

Jeg sier da slett ikke at underbevisstheten min alltid oppfatter at menn er homofile. Jeg sier at i DETTE tilfellet, må underbevisstheten min ha slått til, siden andre damer har kåret ham til Norges mest attraktive mann :)

Men mest sannsynlig er det så enkelt som at han faktisk bare virker komplett utiltrekkende på meg, og at underbevisstheten min ikke har bidratt med noe som helst - ikke denne gangen heller :)

Skrevet

Jeg skjønte det, og er helt enig i det. Jeg bare mislikte at den personen du siterte brukte slike ord.

Jeg synes generelt sett det er synd at når man snakker om homofile snakker/tenker man først og fremst på sexen og ikke på kjærligheten:-)

''Jeg synes generelt sett det er synd at når man snakker om homofile snakker/tenker man først og fremst på sexen og ikke på kjærligheten:-)''

Veldig enig!

Skrevet

Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg.

''Eg bryr meg ikkje, nå har han først stått frem som narkoman og alkoholiker, så som homofil, det neste blir vel at han står frem som muslim kan eg tenke meg. – Geir''

Veldig bra svar. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...