Gå til innhold

Pissoir, dusj & håndvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, jadda...Men nå trenger eg hjelp fra dere, igjen...

Eg har bestemt meg, og kjøpt dette dusjkabinettet (helt ordinært).

http://www.eurobad.no/bin/d36ed69c744a413ea10456e54fff441f.jpg

Så har eg "omtrent" bestemt meg for denne (kun èn av de) pissoir`en.

http://www.blavish.com/wp-content/uploads/2006/07/spoon_urinal.jpg

Og så tror eg det vil passe med denne håndvasken (til høyre) med speil og underskap.

http://www.villeroy-boch.com/fileadmin/picdb/produkte/bad/emo_large/COUNTRY_BTH_PURESTONE_2.jpg

Og til slutt med denne berøringsløse armaturen.

http://midboe.no/img/tilbud/6150G_plain.jpg

Blir det bra i lag?

Rommet er bare 1,60 x 1,40 m., ca. 2,2 kv/m.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Lotte :o)

16

• Katt-ja

3

• løvinne71

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde valg en mindre plasskrevende vask, og bytta pissoar i wc.

Tok du hintet mitt før i dag? Lurt å lukke profilen sin på FB.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235603239' post='4099271]

Jeg hadde valg en mindre plasskrevende vask, og bytta pissoar i wc.

Tok du hintet mitt før i dag? Lurt å lukke profilen sin på FB.

''Tok du hintet mitt før i dag? Lurt å lukke profilen sin på FB.''

Nei, det har gått meg hus forbi...Fortell?

Skrevet

''Tok du hintet mitt før i dag? Lurt å lukke profilen sin på FB.''

Nei, det har gått meg hus forbi...Fortell?

Jeg fant ut ditt fulle navn ved to tastetrykk før i dag. Profilen lå åpen, og jeg fant ut når du har bursdag. Derfor spurte jeg om du hadde bakt kake til helga...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235603553' post='4099276]

Jeg fant ut ditt fulle navn ved to tastetrykk før i dag. Profilen lå åpen, og jeg fant ut når du har bursdag. Derfor spurte jeg om du hadde bakt kake til helga...

Åssen i svarte granskauen klarte du det?

Er du synsk eller?

Skrevet

Åssen i svarte granskauen klarte du det?

Er du synsk eller?

Vil du vite det? Det er kanskje ikke så lurt å gi deg oppskriften her. Lukk profilen din.. Husk det er mange som aldri forteller hvor enkelt det er å finne det ut.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235603719' post='4099281]

Vil du vite det? Det er kanskje ikke så lurt å gi deg oppskriften her. Lukk profilen din.. Husk det er mange som aldri forteller hvor enkelt det er å finne det ut.

Neida, eg trenger ikkje vite det.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235603719' post='4099281]

Sikkert et dumt spørsmål men, "lukk profilen" er det det samme som "logg ut" ?

Går det an å skifte passord?

Har mistanke om at sønnen min er inne på min profil av og til ser du.

Skrevet

Neida, eg trenger ikkje vite det.

Det er svært lett å spore når grupper nevnes/felles bekjente/bosted. Verden er liten, og åpne profiler er kanskje litt på kanten naivt.

Skrevet

Gå på innstillinger, og velg venner (at venner kan se din profil). Om du ikke vil at sønnen din skal snoke i alt på sida di, velger du "Limited profile" på han. Du velger selv hva han kan lese på din side.

Du har sikkert ikke vært klar over dette, regner jeg med.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235604478' post='4099294]

Gå på innstillinger, og velg venner (at venner kan se din profil). Om du ikke vil at sønnen din skal snoke i alt på sida di, velger du "Limited profile" på han. Du velger selv hva han kan lese på din side.

Du har sikkert ikke vært klar over dette, regner jeg med.

Eg tror at han logger inn som meg av og til, han vet passord og brukernavn nemlig.

Skrevet

Sønnen din står på vennelista di, så han kan se det du ser på din side, med mindre du setter opp en limited profile.

Dette har ingenting med din pålogging å gjøre.

Skrevet

Eg tror at han logger inn som meg av og til, han vet passord og brukernavn nemlig.

Hæ? Hvorfor skulle han gjøre det?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235604629' post='4099298]

Hæ? Hvorfor skulle han gjøre det?

Mulig eg er overmistenksom, på hotmailen min er det plutselig dukka opp bilde av han, eg skjønner ikkje åssen han får det til...

Skrevet

Mulig eg er overmistenksom, på hotmailen min er det plutselig dukka opp bilde av han, eg skjønner ikkje åssen han får det til...

Nei, det vet jeg ikke.

God natt :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235605149' post='4099306]

Nei, det vet jeg ikke.

God natt :-)

God natt. :)

Skrevet

Orker ikke lese tråden. Med berøringsløs armatur er det fare for å være uheldig å legge ting i vasken sånn at de får en dusj.

Skrevet

Orker ikke lese tråden. Med berøringsløs armatur er det fare for å være uheldig å legge ting i vasken sånn at de får en dusj.

Du trenger ikkje lese tråden heller, det var bare en avsporing mellom meg og "Lotte".

Du har sikkert rett i det med berøringsløse armaturer, men eg antar det er mulig å justere følsomheten.

Men eg slipper ihvertfall gjester som tar på ting og tang uten å ha vaska hendene.

Såg det greit ut ellers?

Gjest xbellax
Skrevet

Kan bli pent dette her. Noen grunn til at du går for en smal/slank stil på pissoiret istede for å følge servantens runde/kraftige linjer?

Gjest bædibo
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du skal få plass til alt dette på det lille badet jeg da, men du har vel målt og sett at det går. Ellers synes jeg stilene du har valgt kræsjer. Kjør enkelt når du har valgt et enkelt dusjkabinett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...