Gjest Kopernikus Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Pissoarier suger siden man ikke kan tørke snabben med papir etterpå. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Pissoarier suger siden man ikke kan tørke snabben med papir etterpå. ''Pissoarier suger siden man ikke kan tørke snabben med papir etterpå.'' Men har man behov for tørking av snabben _i tillegg_ til suging, da? ;-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg syns den vasken var kjempestilig. Jeg ville gått for det vegghengte toalettet i samme serie, i stedet for pissoiret. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 ''Pissoarier suger siden man ikke kan tørke snabben med papir etterpå.'' Men har man behov for tørking av snabben _i tillegg_ til suging, da? ;-) Æsj, morsan - ÆSJ!!!!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg syns den vasken var kjempestilig. Jeg ville gått for det vegghengte toalettet i samme serie, i stedet for pissoiret. Takk for seriøs tilbakemelding. :-) Skal tenke nøye over det, men er litt "forelska" i pissoir`et. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Æsj, morsan - ÆSJ!!!!! *S* Jeg er bare en gammel dame som ennp ikke helt har vent meg til ungdommens bruk av ordet "suger"! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Takk for seriøs tilbakemelding. :-) Skal tenke nøye over det, men er litt "forelska" i pissoir`et. Da må du ha vanlig toalett i tillegg til pissoaret. Du kan ikke forvente at damene skal forsere trappen, mens mannfolka kan greie seg med å gå 2 meter. Dessuten er det vel vanlig å gjøre fra seg på et toalett, før en bruker dusjen. Steamdusjen, var forresten stilig. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 *S* Jeg er bare en gammel dame som ennp ikke helt har vent meg til ungdommens bruk av ordet "suger"! Det får nå så være, jeg fikk bare så utrolig ekle bilder i hodet! (Gammel dame - du er da vel ikke gammel????!!!!!) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det får nå så være, jeg fikk bare så utrolig ekle bilder i hodet! (Gammel dame - du er da vel ikke gammel????!!!!!) Gammel nok til å synes "suger" er litt rart å bruke på noe som er veldig fælt. Men jeg merker at jeg begynner å endre meg, jeg også. Har kanskje sammenheng med at junior begynner å bli større. Jeg har til og med tatt meg selv i å si "jeg vet" istedenfor "jeg vet det"! *he he* Men jeg kommer g 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hvis dette skal - som morsan forklarer et sted - være et lite bad nr. 2 til hjelp for mer eller mindre drita fulle mannlige gjester over 50, så skjønner jeg ikke helt hva dusjen gjør der? Bruker de å spy seg ut også, eller, de gjeste dine? I såfall ville jeg gitt faen i selve kabinettet, og heller hatt dusjen mer tilgjengelig. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det får nå så være, jeg fikk bare så utrolig ekle bilder i hodet! (Gammel dame - du er da vel ikke gammel????!!!!!) Litt kjapp på avtrekkeren der. Skulle avslutte med: Men jeg kommer garantert aldri til å si sjøpe og sjole!! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Da må du ha vanlig toalett i tillegg til pissoaret. Du kan ikke forvente at damene skal forsere trappen, mens mannfolka kan greie seg med å gå 2 meter. Dessuten er det vel vanlig å gjøre fra seg på et toalett, før en bruker dusjen. Steamdusjen, var forresten stilig. ''Da må du ha vanlig toalett i tillegg til pissoaret.'' Har ikkje plass til begge deler. ''Du kan ikke forvente at damene skal forsere trappen, mens mannfolka kan greie seg med å gå 2 meter.'' Å?? Koffor ikkje? Damene sitter jo bare å nipper til ett glass hvitvin, mens mannfolka drikker 10 halvlitere med øl, så de må pisse mye oftere. ''Dessuten er det vel vanlig å gjøre fra seg på et toalett, før en bruker dusjen.'' Jo, der har du et poeng. Men eg har alle soverom i andre etage, der badet/dassen er, så kan de som ønsker det drite der før de går ned for å dusje. Litt tungvint, men men...de kan også dusje eller bade i badekaret i andre etage. ''Steamdusjen, var forresten stilig.'' Tror ikkje det er steamdusj!? Har ikkje pakka det ut enda... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Litt kjapp på avtrekkeren der. Skulle avslutte med: Men jeg kommer garantert aldri til å si sjøpe og sjole!! ;-) He-he, mine unger prøver seg med disse fæle ordene, men jeg er nok også så "gammel", da, at jeg ikke godtar det. Den eldste har strevd veldig med å si kjøtt og kjole, men det slipper hun ikke unna! Suger - vel, det blir ei stund til jeg bruker det uttrykket neste gang, kjenner jeg.... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Gammel nok til å synes "suger" er litt rart å bruke på noe som er veldig fælt. Men jeg merker at jeg begynner å endre meg, jeg også. Har kanskje sammenheng med at junior begynner å bli større. Jeg har til og med tatt meg selv i å si "jeg vet" istedenfor "jeg vet det"! *he he* Men jeg kommer g Jeg har heller ikke vent meg til det - og synes "it sucks" høres bedre ut en den norske varianten... "Jeg vet" har jeg visst også begynt å bruke Og "tut" istedetfor tunell (fotballuttrykk,altså - muligens nasjonalt - eller kanskje lokalt,- det har jeg ennå ikke funnet ut av) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Litt kjapp på avtrekkeren der. Skulle avslutte med: Men jeg kommer garantert aldri til å si sjøpe og sjole!! ;-) Jeg har rettet mine unger så mange ganger med feil sj/kj at de i skrekk har prøvd deg med kjylle istedetfor skylle f.eks. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 He-he, mine unger prøver seg med disse fæle ordene, men jeg er nok også så "gammel", da, at jeg ikke godtar det. Den eldste har strevd veldig med å si kjøtt og kjole, men det slipper hun ikke unna! Suger - vel, det blir ei stund til jeg bruker det uttrykket neste gang, kjenner jeg.... Jeg "kurerte" gutten min fra å si sj-lyd der det skal være kj ved å fortelle om skjede kontra kjede, og at hvis man kom på skola i januar og sa at man hadde fått nytt skjede til jul, så kunne klassekameratene tro at man hadde fått seg en jentetiss til jul! ;-) Den hjalp virkelig, du:-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har rettet mine unger så mange ganger med feil sj/kj at de i skrekk har prøvd deg med kjylle istedetfor skylle f.eks. :-) ha ha! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Så du bruker masse penger og energi på å lage et pent og nytt bad som ikke venninner av din sønn eller deg (eller andre kvinnelige gjester) kan bruke? Da tenker jeg din fremtidige svigerdatter føler seg velkommen. I utgangspunktet var det kun ment som eit lite rom med dusjkabinett for å avlaste badet oppe, og for å forhindre eventuelle vannlekasjer. Men iom eg skal ha spisebord til 12 personer 3 meter derfra, så oppsto ideen med pissoir... 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har heller ikke vent meg til det - og synes "it sucks" høres bedre ut en den norske varianten... "Jeg vet" har jeg visst også begynt å bruke Og "tut" istedetfor tunell (fotballuttrykk,altså - muligens nasjonalt - eller kanskje lokalt,- det har jeg ennå ikke funnet ut av) Fotballuttrykk tas sjelden i bruk hos meg:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 ''Da må du ha vanlig toalett i tillegg til pissoaret.'' Har ikkje plass til begge deler. ''Du kan ikke forvente at damene skal forsere trappen, mens mannfolka kan greie seg med å gå 2 meter.'' Å?? Koffor ikkje? Damene sitter jo bare å nipper til ett glass hvitvin, mens mannfolka drikker 10 halvlitere med øl, så de må pisse mye oftere. ''Dessuten er det vel vanlig å gjøre fra seg på et toalett, før en bruker dusjen.'' Jo, der har du et poeng. Men eg har alle soverom i andre etage, der badet/dassen er, så kan de som ønsker det drite der før de går ned for å dusje. Litt tungvint, men men...de kan også dusje eller bade i badekaret i andre etage. ''Steamdusjen, var forresten stilig.'' Tror ikkje det er steamdusj!? Har ikkje pakka det ut enda... Hvorfor vil du ha dusj i 1. etasje, når det ikke er tilgang til toalett, mens du har begge deler i 2. etasje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.