Gjest Det er jobben demmes Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Om nettene når det er full musikk i nabohuset og skriking utenfor,skal ikke da politiet komme når jeg ringer dem? Det er midt på natten og ungene våkner. Har ringt en gang før,da kunne de ikke gjøre noe sa de. Har ringt igjen nå for en stund siden,fremdeles er det bråk. Han skulle notere det,men hva hjelper det hvis de ikke gjør noe liksom? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jo det er jobben deres men de er vel underbemannet og kanskje har noe litt mer alvorlig dukket opp, jeg aner virkelig ikke men gud i himmelens rike så irriterende det er.. 0 Siter
Gjest mine tanker her Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 politiet prioriterer det som haster mest der og da.mente du politiet skulle komme og fysisk skru av musikken?det gjør de sjelden(selv dager med lite anna å gjøre)mulig naboen får svi likevel 0 Siter
Gjest Det er jobben demmes Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jo det er jobben deres men de er vel underbemannet og kanskje har noe litt mer alvorlig dukket opp, jeg aner virkelig ikke men gud i himmelens rike så irriterende det er.. Utrolig irriterende! Og når ikke politiet kommer gjør de det gang på gang,de får gjøre som de vil. Det dundrer til og med i dette huset. 0 Siter
Gjest Det er jobben demmes Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 politiet prioriterer det som haster mest der og da.mente du politiet skulle komme og fysisk skru av musikken?det gjør de sjelden(selv dager med lite anna å gjøre)mulig naboen får svi likevel De burde patruljert natt og dag i denne gata,det er en urolig gate så jeg mener de burde komt. 0 Siter
Gjest mine tanker her Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 De burde patruljert natt og dag i denne gata,det er en urolig gate så jeg mener de burde komt. joda,er det noe som går igjen bør politiet gjøre noe med det.her jeg bor skjer det sjelden at det er en viss person,og han får da bøter...det tar han seg ikke såd til sikkert ulik praksis håper det blir nattero snart(er jo sent nå) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Her er det musikk til fem om morgenen. Og det er lov fordi det ikke er i tettbygd strøk. Det ligger bare midt i byen med blokker rundt. Og man kan ikke klage før det er over 90 desibel inne i leiligheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.