Gå til innhold

Kan noen anbefale en god bok...

Anbefalte innlegg

Gjest trenger noe lesestoff
Skrevet

Hei! Er det noen av Dere der ute som har noen gode bøker å anbefale, Jeg er uten lesestoff og tenker meg en tur på biblioteket :-) Har nettopp lest Drageløperen, Tusen strålende soler, og Øya som alle er flotte bøker og nå trenger jeg noen tips :-)

Skrevet

"Tilbake til Riverton" og "Saras nøkkel" er to bøker jeg nylig har lest og som jeg likte veldig. veldig godt.

Skrevet

Det er ikke beskrevet så mange kameler i boken, men mye historie og vanskelige situasjoner.

Ok! Men er den oversatt til norsk, eller er den skrevet på polsk?

Skrevet

Ok! Men er den oversatt til norsk, eller er den skrevet på polsk?

Den er oversatt til norsk! :-)

Skrevet

Det er bra! :-)

Hva skjer a? Går det medre mht jobbsituasjonen din? Håper det ordner seg!

Skrevet

Hva skjer a? Går det medre mht jobbsituasjonen din? Håper det ordner seg!

bedre.

Skrevet

Jeg har lest de bøkene du nevnte og likte de godt. Har akkurat lest "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Synes det er en nyyyyydelig bok. Hvis du ikke vil lese nynorsk var det helt greit å høre den på lydbok (digibok...) Hun som leser der er veldig flink.

Skrevet

Min anbefaling er drømmehjertet av Cecilia Samartin, to bøker av Xu Xinran: Stemmer i natten og Himmelgraven

Skrevet

Jeg har lest de bøkene du nevnte og likte de godt. Har akkurat lest "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Synes det er en nyyyyydelig bok. Hvis du ikke vil lese nynorsk var det helt greit å høre den på lydbok (digibok...) Hun som leser der er veldig flink.

Den er fiiin!! Og det er slett ikke så ille å lese nynorsk. Man blir jo fort vant til det. Anbefaling fra meg, også. PS! Den er filmatisert.. Har du sett filmen?

Skrevet

Den er fiiin!! Og det er slett ikke så ille å lese nynorsk. Man blir jo fort vant til det. Anbefaling fra meg, også. PS! Den er filmatisert.. Har du sett filmen?

Har ikke sett filmen. Er redd jeg blir skuffet. Ble så veldig glad i karakterene :o)

Skrevet

Har ikke sett filmen. Er redd jeg blir skuffet. Ble så veldig glad i karakterene :o)

- men dette er faktisk en film som går an å se--selv etter at man har forelsket seg i boken :-)

Den var fin !

Skrevet

- men dette er faktisk en film som går an å se--selv etter at man har forelsket seg i boken :-)

Den var fin !

Da tar jeg sjansen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...