Gå til innhold

I gang igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Takk!

Etter at jeg var i skogen, kjørte jeg til Sørlandssenteret - og brukte hele tre kvarter på å velge meg ei trøye på G-sport (skulle bytte en bursdagspresang) - og du verden så deilig det var å være alene og ingen som maste på meg!

Så hadde jeg en halvtime til senteret stengte - og da rakk jeg å spurte inn på PM og kjøpe hele tre gensere på ti minutter + handle mat på Ultra etterpå :-)

Og da jeg kom hjem, lå jeg en time i badekaret med et glass vin på badekarskanten!!!!!

Wow!

Å ha med ungene på klesbutikk - vel, det er ikke direkte ille, men siden de ikke akkurat synes det er så gøy blir det mer strev enn moro. Så det å kunne bruke _tid_ på valg, det må føles som stooooor luksus! :-)

Det med badekaret tror jeg jaggu jeg skal gjøre i morgen, jeg, når alle de andre her får gå på skitur. Jepp, det skal jeg. (Ikke vin, da, sånn midt på dagen, det tror jeg nok ikke. He-he.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324847-i-gang-igjen/page/2/#findComment-2702898
Del på andre sider

Gjest Trening gir overskudd.

Jeg har ikke trent siden 6. januar.... pga en operasjon 8. januar og påfølgende rekonvalesens og påfølgende liten motivasjon til å begynne igjen....

MEN i dag var jeg og trente igjen!!!! Moro, selv om jeg var litt slapp og merket 7 ukers uteblivelse, og derkommende reduksjon av styrke og ork.

Men nå skal jeg komme inn i rytme igjen altså :-)

Så kjempefint. Du er flink!

Følelsen av å være i gang er veldig god! Du får bare stå på å kose deg med treningen. :o).

Jeg skal i dag på aerobic og stram opp, gleeder meg til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324847-i-gang-igjen/page/2/#findComment-2704487
Del på andre sider

Gjest prust

Wow!

Å ha med ungene på klesbutikk - vel, det er ikke direkte ille, men siden de ikke akkurat synes det er så gøy blir det mer strev enn moro. Så det å kunne bruke _tid_ på valg, det må føles som stooooor luksus! :-)

Det med badekaret tror jeg jaggu jeg skal gjøre i morgen, jeg, når alle de andre her får gå på skitur. Jepp, det skal jeg. (Ikke vin, da, sånn midt på dagen, det tror jeg nok ikke. He-he.)

Hvordan er formen nå? Har du fått kommet deg ut noe på ski?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324847-i-gang-igjen/page/2/#findComment-2707060
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...