Gå til innhold

Mary Kay-produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med dette? Det er jo temmelig dyrt. Er det verdt prisen?

Skrevet

Har aldri hørt om det. Hva slags varesortiment er dette, da?

Uansett høres Mary Kay ut som et skikkelig billigmerke, så de burde ha valgt et annet navn dersom de skal ha et eksklusivt merke! ;-)

Og synseren i dette viktige samfunnsmessige spørsmålet er...

Skrevet

Det er nok mange som skryter av disse produktene men personlig ble ikke jeg videre imponert.

Jeg forbinder Mary Kay produkter med litt voksne damer som foretrekker at en selger kommer hjem til de og gjør det enkelt, istedet for å gå i parfymeri butikker og lete gjennom en hel haug av kosmetikk/hudpleie alternativer.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det lille jeg har prøvd synes jeg ikke har vært verdt prisen. Ikke synes jeg håndkremen jeg har prøvd har luktet noe godt heller. Har prøvd noe sminke, håndkrem og ansiktskrem.

Skrevet

Det er nok mange som skryter av disse produktene men personlig ble ikke jeg videre imponert.

Jeg forbinder Mary Kay produkter med litt voksne damer som foretrekker at en selger kommer hjem til de og gjør det enkelt, istedet for å gå i parfymeri butikker og lete gjennom en hel haug av kosmetikk/hudpleie alternativer.

Er dette nåtidens svar på Oriflame, altså?

Skrevet

Har aldri hørt om det. Hva slags varesortiment er dette, da?

Uansett høres Mary Kay ut som et skikkelig billigmerke, så de burde ha valgt et annet navn dersom de skal ha et eksklusivt merke! ;-)

Og synseren i dette viktige samfunnsmessige spørsmålet er...

*hehe* Ja, det er nok som Oriflame. Mamma hadde sminke fra Oriflame i gamle dager... på 80-tallet ;-)

Det er jævlig dyrt på party - og nesten gratis en annen plass *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235643378' post='4099537]

*hehe* Ja, det er nok som Oriflame. Mamma hadde sminke fra Oriflame i gamle dager... på 80-tallet ;-)

Jeg er generelt mistenksom til ALT av homeparties, unntatt Tupperware!! :-)

Har holdt meg langt unna alt som heter Amoramica og Kari Trestakk og hva-det-nå-er-for-noe.

Husker godt min mors Oriflame-parties, da, der en fjern ung dame som ønsket å bli kosmetolog sminket og demonstrerte produktene. Så vidt jeg vet jobber hun i kiosk i dag....

Gjest høstløv
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235643378' post='4099537]

På party er det jo så mange som skal tjene penger på deg.

Vertinnen får sin del, selgeren skal også ha sin del, agenten for selgeren skal ha sin del, importøren skal ha sin del og til sist skal produsenten ha sin del av hele kaka.

Produktene blir uforholdsmessig dyre, når det er så mange som skal ha hver sin del av kaka.

Skrevet

Har holdt meg langt unna alt som heter Amoramica og Kari Trestakk og hva-det-nå-er-for-noe.

Husker godt min mors Oriflame-parties, da, der en fjern ung dame som ønsket å bli kosmetolog sminket og demonstrerte produktene. Så vidt jeg vet jobber hun i kiosk i dag....

*hehe* Enig. Men om noen produkter virkelig _er_ bra, vil jeg anskaffe de omtrent gratis. *gnien*

Skrevet

Er dette nåtidens svar på Oriflame, altså?

Ja jeg vil si at det er i samme kategori ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235643779' post='4099544]

*hehe* Enig. Men om noen produkter virkelig _er_ bra, vil jeg anskaffe de omtrent gratis. *gnien*

Ja, da blir det jo noe annet! :-)

Men jeg har på følelsen at produktene er overprisede, ref også det høstløv sa. Men jeg har absolutt null erfaring.

Skrevet

I motsetning til annlovinda under, synes jeg håndkremen til Mary Kay er veldig bra og har i tillegg en behagelig lukt - smak og behag med andre ord.

Men: det er jo svindyre produkter. Jeg kommer ikke til å kjøpe mere av dem - produktene har vært ok, men på ingen måte revolusjonerende bra.

Skrevet

I motsetning til annlovinda under, synes jeg håndkremen til Mary Kay er veldig bra og har i tillegg en behagelig lukt - smak og behag med andre ord.

Men: det er jo svindyre produkter. Jeg kommer ikke til å kjøpe mere av dem - produktene har vært ok, men på ingen måte revolusjonerende bra.

Ok.

Håndkremen har jeg en prøvetube av. Den lukter ikke godt på meg.

Skrevet

Bruker selv hudpleie serien og er veldig fornøyd med skrubben til ansiktet :)

Handkremmen bruker moren min og jeg er "ofte" og stjeler den og den handskrubben, får litt sånn baby aktig hud av den og den funker veldig godt på tørr hud da den er så feit . dessuten syntes jeg den lukter kjempegodt.

Men disse produktene passer ikke min økonomi, men fikk noen gratis produkter da jeg inviterte inn til et sånt "kurs" så den hudpleie serien kostet meg 0,- så da kan jeg vel ikke klage på dem heller :P

Skrevet

Ja jeg vil si at det er i samme kategori ;)

men de er ikke testet på dyr, og det er et VOLDSOMT + for meg iallefall

Skrevet

Jeg syntes de Dildo-partyene er veldig morsomme:) Også Vinparty da;)

Skrevet

Jeg syntes de Dildo-partyene er veldig morsomme:) Også Vinparty da;)

Takk & pris at jeg hittil ikke har blitt invitert på dildo-party!! ;-)

Skrevet

Det tenkte jeg også, men så har jeg en venninne som driver med dette da, og jeg har ikke hatt meg en så god latter på mange mange år:)

Vi var en haug med jenter (kvinner) som satt og hylte og lo, kjempemorrsomt :)

Skrevet

Å, du synes det er bedre å være den omreisende dildo-experten? ;-)

Jeg var på et slikt party for noen år siden ifm utdrikking, det var morsomt. Latterkulene var mange *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...