Gjest dakotaf Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Holder på men en skoleoppgave..noen som har lyst å fortelle meg hvilket parti de stemmer og noen linjer om hvorfor? 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Like greit at du gjør leksene dine selv, er det ikke? ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Like greit at du gjør leksene dine selv, er det ikke? ;-) Hehe,- det kan jo hende oppgaven består i å intervjue folk eller noe sånt, da... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Eg stemmer Kystpartiet. For eg er så glad i å fiske. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hehe,- det kan jo hende oppgaven består i å intervjue folk eller noe sånt, da... Er vel neppe "intervju" å si "greit ut om hvorfor du stemmer parti X";-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hehe,- det kan jo hende oppgaven består i å intervjue folk eller noe sånt, da... GREI ut, skulle det være, ikke greit...;-) Slik var iallfall ordlyden i mine fordums stiloppgaver... 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 høyre. pga eiendomsskatten. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Er vel neppe "intervju" å si "greit ut om hvorfor du stemmer parti X";-) Nei, kanskje ikke... :-) Men må bare si at jeg etter å ha hatt kontakt med ungdommer av idag, så kan oppgavene være annerledes enn før. Denne dakotaf kan ha fått i oppgave å skrive en "fem-på-gaten"-sak,- hvor formatet på saken kan være vel så viktig som innholdet ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer ikke, for jeg har ikke stemmerett. 0 Siter
Gjest dakotaf Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Nei, kanskje ikke... :-) Men må bare si at jeg etter å ha hatt kontakt med ungdommer av idag, så kan oppgavene være annerledes enn før. Denne dakotaf kan ha fått i oppgave å skrive en "fem-på-gaten"-sak,- hvor formatet på saken kan være vel så viktig som innholdet ;-) Saken er at jeg skal intervjue tre eller flere stykker jeg ikke kjenner ja, jeg er syk og derfor spør jeg her, og vil også skrive i oppgaven at det er fra internett hvis jeg får lov å bruke det da... 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer ikke, for jeg har ikke stemmerett. Til lokalvalg, vel? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Til lokalvalg, vel? Til kommunevalg, ja, men jeg stemmer ikke allikevel. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Saken er at jeg skal intervjue tre eller flere stykker jeg ikke kjenner ja, jeg er syk og derfor spør jeg her, og vil også skrive i oppgaven at det er fra internett hvis jeg får lov å bruke det da... Jeg er nok dessverre en av dem som sjelden stemmer - i alle fall sjelden med overbevisning,- derfor kan ikke jeg hjelpe deg med oppgaven... God bedring! 0 Siter
Gjest anonym velger Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer Krf. Jeg har et kristent livssyn, men stemmer ikke Krf primært av den grunn. Jeg er ikke særlig enig med den rød-grønne regjeringen, men det verste jeg kan se for meg er en FrP-regjering med Siv Jensen som statsminister. Derfor stemmer jeg KrFfor å få en borgelig vri på politikken, men uten Frp som koalisjonspartner. 0 Siter
Gjest stemmer jeg Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 SV. Fordi jeg er opptatt av miljø. Og fordi jeg er for like goder og rettigheter til alle. At statlige tjenester skal fremmes isteden for private. Slik at alle har samme rettigheter Jeg er også opptatt av kultur. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer Krf. Jeg har et kristent livssyn, men stemmer ikke Krf primært av den grunn. Jeg er ikke særlig enig med den rød-grønne regjeringen, men det verste jeg kan se for meg er en FrP-regjering med Siv Jensen som statsminister. Derfor stemmer jeg KrFfor å få en borgelig vri på politikken, men uten Frp som koalisjonspartner. Det blir ikkje Siv Jensen som statsminister, ho blir finansminister og Erna Solberg blir statsminister, om de to partiene ikkje får flertall så tar de med Sponheimen som utenriksminister. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det blir ikkje Siv Jensen som statsminister, ho blir finansminister og Erna Solberg blir statsminister, om de to partiene ikkje får flertall så tar de med Sponheimen som utenriksminister. Sponheim kommer aldri til å befinne seg i regjering med Siv Jensen tror jeg. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Arbeiderpartiet - fordi Stoltenberg er en fin fyr ) Det er i alle fall kortversjonen. Hehe. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer De Grønne, dette fordi de er de eneste på markede som virkelig tenker på fremtiden og vil etterlate noe til de som kommer etter oss, og kansje de som kommer etter de igjen... "Dei Grøne tek med seg element både frå liberalisme og sosialisme, men tek endå eit naudsynt steg vidare: Grøn politikk betyr solidaritet både med natur og dyr, med undertrykte i vårt eige samfunn, med folk i andre delar av verda, og med framtidige generasjonar." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.