Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe for seg å ta det når man skal ned i vekt,eller er det mest for å holde vekten?

Skrevet

Aner ikke, men jeg blir kjempeinmponert når jeg hører om folk som klarer å få det i seg. Det er noe av det verste jeg har smakt.

Skrevet

Aner ikke, men jeg blir kjempeinmponert når jeg hører om folk som klarer å få det i seg. Det er noe av det verste jeg har smakt.

Hehe,har det i pilleform jeg da heldigvis : )

Skrevet

Hehe,har det i pilleform jeg da heldigvis : )

Lurt. Jeg prøde i flytende form, skulle blandes ut i vann. Tror jeg klarte å ta det to ganger. Aldeles forjævlig.

Skrevet

Det hjelper mest sannsynlig ikke på noe av det. Den eneste effekten jeg kan tenke meg at du får mindre penger igjen til å kjøpe mat for:-)

Skrevet

Lurt. Jeg prøde i flytende form, skulle blandes ut i vann. Tror jeg klarte å ta det to ganger. Aldeles forjævlig.

Har prøvd flytende jeg også,holdt meg for nesa. *urk*

Skrevet

Det hjelper mest sannsynlig ikke på noe av det. Den eneste effekten jeg kan tenke meg at du får mindre penger igjen til å kjøpe mat for:-)

Hehe mulig det : )

Det hjalp da jeg tok det tidligere for hodepine.

Gjest høstløv
Skrevet

Hehe mulig det : )

Det hjalp da jeg tok det tidligere for hodepine.

Placeboeffekten er ofte stor.

Skrevet

Tror ikke det var placebo da,hadde jo hodepine veldig ofte. Etter at jeg hadde tatt epleeddik en stund forsvant det.

Gjest høstløv
Skrevet

Tror ikke det var placebo da,hadde jo hodepine veldig ofte. Etter at jeg hadde tatt epleeddik en stund forsvant det.

For tredve år siden var det askeavkok, som var in. Det skulle kurere alle slags sykdommer.

Skrevet

For tredve år siden var det askeavkok, som var in. Det skulle kurere alle slags sykdommer.

Jaja,har tro på det også jeg : )

Gjest Skal ned 60 kg -31,9
Skrevet

Hvis det virker har det ingen betydning om det bare er placeboeffekten.

Skrevet

Eddik gjør at blodsukkeret blir lavere (og dermed jevnere). Så derfor skal det hjelpe på vektnedgang.

Dessuten virker det avførende på noen. Så da jeg prøvde det som gikk det dritt. Bokstavlig talt:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...