Gå til innhold

Dings som stikker ut rundinger i papir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet det heter punch, men jeg finner ingen som er akkurat det jeg leter etter. :o)

Det er noe sånt:

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?products_id=12994&osCsid=cf8a4917e06a0f89da4583ed17903469

Men jeg vil ha en som lager rundinger som er mindre, rundt 2-3 cm i diameter bare. Noen som vet hvor jeg finner? Eller som har en god ide til hvordan jeg kan lage noe selv? Å klippe ut med saks gir ikke så fine sirkler synes jeg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235656921' post='4099675]

Ebay. Søke ord punch circle gir 127 treff.

Jeg kjøper ikke over nettet fra utlandet. Jada, jeg vet jeg er håpløst gammeldags og laaaaangt ute.

Skrevet

Jeg kjøper ikke over nettet fra utlandet. Jada, jeg vet jeg er håpløst gammeldags og laaaaangt ute.

Er det farlig, tror du? *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235658493' post='4099680]

Er det farlig, tror du? *s*

Sikkert ikke, men jeg liker ikke å legge ut kortnummer og sånt til utlandet. Sånn er jeg bare. :o)

Skrevet

Er det ikke scrap booking det heter når de driver og lager slike fancy kort etc? Prøv å søke i scrap booking-vareutvalget hos hobbyforretninger?

Skrevet

Sikkert ikke, men jeg liker ikke å legge ut kortnummer og sånt til utlandet. Sånn er jeg bare. :o)

Man legger da ikke ut kortnummer???!!!

Dette kan du tydeligvis sette deg litt bedre inn i. Betalingstjenesten heter Paypal, og er smertefri. ;-)

Skrevet

Er det ikke scrap booking det heter når de driver og lager slike fancy kort etc? Prøv å søke i scrap booking-vareutvalget hos hobbyforretninger?

Jeg har søkt masse i alt jeg får opp på google. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235658676' post='4099683]

Man legger da ikke ut kortnummer???!!!

Dette kan du tydeligvis sette deg litt bedre inn i. Betalingstjenesten heter Paypal, og er smertefri. ;-)

Ikke legger ut da - men oppgir. :o)

Skrevet

Du gjør da ikke det. Det går bra sjøh.

Skrevet

Jeg har søkt masse i alt jeg får opp på google. :o)

Ikke søk i google etter puncher, men søk etter hobbyforretninger, f eks Panduro, og let i deres vareutvalg.

Skrevet

Ikke søk i google etter puncher, men søk etter hobbyforretninger, f eks Panduro, og let i deres vareutvalg.

Jeg søkte etter scrapbooking da, ikke etter punch. :o) Får opp masse hobbybutikker og masse scrapbook-butikker, men disse er de beste jeg har funnet og har nå bestilt derfra. :o)

Skrevet

Jeg søkte etter scrapbooking da, ikke etter punch. :o) Får opp masse hobbybutikker og masse scrapbook-butikker, men disse er de beste jeg har funnet og har nå bestilt derfra. :o)

Link? Interessert i merke som er bra, og ikke minst pris + portokostnader.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235664962' post='4099721]

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?cPath=27_750&products_id=3523&osCsid=cf8a4917e06a0f89da4583ed17903469

Jeg bestilte denne. Aner ikke noe om kvaliteten, men sjappa så ganske seriøs ut. 49,- i porto max, veier pakken mindre blir portoen mindre, men aldri mer enn 49,-. Bestillinger over 750,- sendes gratis.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235664962' post='4099721]

Kjøpte et sett med slike på Extra Leker i dag, med 15 forskjellige motiver, ganske små da. 149,-, 15 punchere i en liten plastkoffert. Den ene var treg hos meg, men resten helt ok.

Skrevet

Lotte har helt rett. PayPal er helt risikofritt. Til og med firmaet vårt bruker den når kunder fra utlandet vil betale.

Det er også kostnadsfritt å betale med PayPal i motsetning til om du betaler rett fra kontoen din.

Skrevet

Lotte har helt rett. PayPal er helt risikofritt. Til og med firmaet vårt bruker den når kunder fra utlandet vil betale.

Det er også kostnadsfritt å betale med PayPal i motsetning til om du betaler rett fra kontoen din.

Jajajajaja - men lå meg nå få sitte her og være sta, egen og gammeldags da. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...