Gå til innhold

ang. rockeringen for voksne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Hehe... jeg tenkte automatisk på de som skal bort! :D''

Ja, uff.. Det er jo pga dem jeg har kjøpt rockeringen, men nå skal jeg snart fylle dem med litt vafler. Jeg laget dobbel vaffelrøre i går etter brunosttråden. Snakk om å bli påvirket ;)

... bra å høre i grunnen, for jeg la meg med VONDT i magen etter én liter is med karamellsaus i går! Greide rett og slett ikke å stoppe...

Skrevet

Oi! Klarer du 12.min allerede? Var det veldig tungt i begynnelsen? Tror jeg tar den på 1,7, er ikke spesielt bra trent, og ihvertfall ikke nå som jeg har vært gravid i en evighet, men er ganske "lett-trent" så jeg vil tro jeg kommer fort inn i det.. Håper jeg ihvertfall...

Jeg må visst endre på hva jeg skrev her. Jeg har den på 2,2 kilo. Fikk bare beskjed om at jeg hadde fått den tyngste, og den tyngste jeg hadde hørt om var jo den på 1,7 kilo.

Klarte greit 16 minutter på lørdag og 20 minutter på søndag.

Skrevet

http://www.rockringar.se/

vet ikke om det går å bestille til Norge, men det burde det jo ettersom det er samme merke....

Jeg oppdaget i helgen at det er denne jeg har. Var overbevist om at jeg hadde den på 1,7 kilo. Ja, ja, da slipper jeg å tenke på det:-)

Skrevet

Jeg er 165/54, og kjøpte 1,5. Jeg syns den er alt for lett (faktisk veide jeg den i går for å sjekke at den virkelig _var_ 1,5), og har hverken fått blåmerker eller vært særlig støl. Jeg hadde gjerne byttet med 1,7 eller 2,2 om jeg hadde mulighet... :)

Jeg er like høy som deg men 4-5 kilo tyngere. Jeg har den på 2,2 kilo. (Trodde jeg hadde den på 1,7) Den fungerer helt greit.

Tok 16 minutter på lørdag og 20 minutter på søndag. Har blitt litt blå fra lørdagen. Hadde bukse med belte, og da kom flesket i klem... Med treningsbukse får jeg ingen merker.

Blir heller ikke noe særlig støl. Mest øm i huden.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg er like høy som deg men 4-5 kilo tyngere. Jeg har den på 2,2 kilo. (Trodde jeg hadde den på 1,7) Den fungerer helt greit.

Tok 16 minutter på lørdag og 20 minutter på søndag. Har blitt litt blå fra lørdagen. Hadde bukse med belte, og da kom flesket i klem... Med treningsbukse får jeg ingen merker.

Blir heller ikke noe særlig støl. Mest øm i huden.

Vurderer å kjøpe 2.2 jeg også. Jeg bestilte forresten min fra statene (billigere - jeg ga 418,- for ring inkl frakt), og der står det at man kan bruke ringen 20 min en gang daglig, max. Ser at mange her sier de står 30 min to ganger daglig. Står det ingenting om anbefalt bruk fra treningspartner?

Skrevet

Vurderer å kjøpe 2.2 jeg også. Jeg bestilte forresten min fra statene (billigere - jeg ga 418,- for ring inkl frakt), og der står det at man kan bruke ringen 20 min en gang daglig, max. Ser at mange her sier de står 30 min to ganger daglig. Står det ingenting om anbefalt bruk fra treningspartner?

Det sto ingenting på pakningen på ringen jeg fikk. USA har jo ofte veldig strenge restriksjoner på "alt" for å sikre seg mot alle mulige søksmål senere.

Skrevet

Nei, det sto bare 1-2 min daglig den første uka, deretter 5-7 min daglig en ukes tid såvidt jeg husker - deretter ingen begrensning. Hva skulle faren være med å rocke for mye?

Gjest Kayia
Skrevet

Det sto ingenting på pakningen på ringen jeg fikk. USA har jo ofte veldig strenge restriksjoner på "alt" for å sikre seg mot alle mulige søksmål senere.

Ja det stod noe om "don't under any circumstance eat or ..." etc som det ofte står, hehe. Husker ikke helt begrunnelsen for ikke å rocke lenge og for hyppig, men skal sjekke det i ettermiddag.

Gjest Kayia
Skrevet

Nei, det sto bare 1-2 min daglig den første uka, deretter 5-7 min daglig en ukes tid såvidt jeg husker - deretter ingen begrensning. Hva skulle faren være med å rocke for mye?

Det samme stod til meg, men i tillegg altså en maxtid. Skal sjekke pakningsvedlegget i kveld jeg, husker ikke begrunnelsen sjø ;)

Skrevet

Ja det stod noe om "don't under any circumstance eat or ..." etc som det ofte står, hehe. Husker ikke helt begrunnelsen for ikke å rocke lenge og for hyppig, men skal sjekke det i ettermiddag.

Og om du kjøper en microovn står det at du ikke må tørske husdyr i den....

Jeg har mer tro på å høre på hva kroppen sier. I starten var det helt umulig å rocke mer enn et par minutter. Nå er 20 minutter ikke noe problem.

Spilte litt Wii Fit i går. Der er det også rockering, og DA merket jeg at jeg hadde brukt de musklene i løpet av helgen. Fikk liksom ingen sving her:-)

Det som er litt kjedelig er at det krever STOR plass, for ringen er veldig stor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...