candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jane Iredale er veldig bra!! Det har jeg brukt i mange år men synes det er litt mere stress å få tak i enn ID derfor har jeg gått over til det. Men syns du JI stikker når du svetter? Jeg liker pudderet veldig godt, og synes det gir en kjempefin glød til huden. Men innimellom syns jeg det stikker i panna om jeg blir veldig varm. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har vært borti merker som Elizabeth Arden, Dior, Kanèbo (som faktisk er bra), Helena Rubinstein, Laura Mercier, L`Oreal jeg husker ikke alle. Omsider landet på mineral pudderet til ID. Av mineralpudder synes jeg de billig utgavene har vært forferdelige og riktignok koster en krukke mye men man har den jo i månedsvis så sånn sett går det jo opp i opp. Men av de du nevner er det vel bare to som har mineralsminke? Og den ene er attpåtil billig. Loreal er bare dritt, og er absolutt ikke rent. Men hvis ID funker for deg er jo det kjempebra ) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Men av de du nevner er det vel bare to som har mineralsminke? Og den ene er attpåtil billig. Loreal er bare dritt, og er absolutt ikke rent. Men hvis ID funker for deg er jo det kjempebra ) Dior, Laura M og Elizabeth Arden har og mineralpudder. Kanèbo tok jeg med kun fordi jeg elsker disse produktene. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Men syns du JI stikker når du svetter? Jeg liker pudderet veldig godt, og synes det gir en kjempefin glød til huden. Men innimellom syns jeg det stikker i panna om jeg blir veldig varm. Hmm nei det har jeg ikke merket noe til? Så rart det var da.. men det er sikker litt individuelt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Hmm nei det har jeg ikke merket noe til? Så rart det var da.. men det er sikker litt individuelt. Jeg har bare merket det et par ganger, så kan jo være tilfeldig. Men jeg liker hvertfall finishen ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har bare merket det et par ganger, så kan jo være tilfeldig. Men jeg liker hvertfall finishen ) Jepp finishen er kjempefin!! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Dior, Laura M og Elizabeth Arden har og mineralpudder. Kanèbo tok jeg med kun fordi jeg elsker disse produktene. Vet du om det løse pudderet til Dior er foundation eller bare pudder? Jeg liker ikke flytende ettersom det må tilsettes flere stoffer for å bevare holdbarheten. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Vet du om det løse pudderet til Dior er foundation eller bare pudder? Jeg liker ikke flytende ettersom det må tilsettes flere stoffer for å bevare holdbarheten. Mineral foundationen fra Christian Dior er både i flytende og løst, best resultat skal visstnok være å bruke det løse pudderet over foundation (som jeg finner helt på trynet, men ok..). 380,- per stk etter hva jeg husker. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Mineral foundationen fra Christian Dior er både i flytende og løst, best resultat skal visstnok være å bruke det løse pudderet over foundation (som jeg finner helt på trynet, men ok..). 380,- per stk etter hva jeg husker. Men du var ikke fornøyd? Tviler på at jeg gidder å prøve til den prisen. Bestiller 30 g løs foundation fra meow til 220 kr inkl frakt på nett selv. Holder jo et år ) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Men du var ikke fornøyd? Tviler på at jeg gidder å prøve til den prisen. Bestiller 30 g løs foundation fra meow til 220 kr inkl frakt på nett selv. Holder jo et år ) Nei, jeg likte det ikke men så tenker jeg at det muligens er et pudder man må bruke over tid for at du skal se om det er bra eller ikke (fordi det skal visstnok gjøre huden friskere og sunnere og gud vet hva). Foreløpig holder jeg meg til ID men hva er glow som du snakket om, er det bra? Du bruker løspudder ikke sant? Ikke krem? Jeg hater krem, føler jeg kliner på meg maling når jeg tar det på.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg likte det ikke men så tenker jeg at det muligens er et pudder man må bruke over tid for at du skal se om det er bra eller ikke (fordi det skal visstnok gjøre huden friskere og sunnere og gud vet hva). Foreløpig holder jeg meg til ID men hva er glow som du snakket om, er det bra? Du bruker løspudder ikke sant? Ikke krem? Jeg hater krem, føler jeg kliner på meg maling når jeg tar det på.. Glo Minerals. Det er som regel ID og Glo norske hudpleiere selger. Jeg syns Glo var bra, men dyrere enn de amerikanske merkene. Derfor velger jeg heller Everyday Minerals, og Meow ) Jeg syns de dekker litt bedre også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Nei, jeg likte det ikke men så tenker jeg at det muligens er et pudder man må bruke over tid for at du skal se om det er bra eller ikke (fordi det skal visstnok gjøre huden friskere og sunnere og gud vet hva). Foreløpig holder jeg meg til ID men hva er glow som du snakket om, er det bra? Du bruker løspudder ikke sant? Ikke krem? Jeg hater krem, føler jeg kliner på meg maling når jeg tar det på.. Og nei, jeg liker ikke flytende mineralfoundation. Føler at det tetter igjen huden mer enn den løse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.