Gjest ny mail adresse Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 start.no skal legges ned. Har vært bruker der i alle år for å lese min daglige mail. Fikk for noen mnd siden opprettet gmail adresse, men jeg liker ikke denne. Finner ikke mailene mine når det blir svar frem og tilbake flere gang. Det er nok jeg som ikke har satt meg inn i dette. Jeg ønsker meg noe tilsvarende som start.no. Noen å anbefale? Ønsker så gjerne ha min gamle e-mail adresse også. 0 Siter
Gjest ny mail adresse Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 gmail.com det var gmail.com jeg ikke synes noe om......ble ikke fortolig med den jeg. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 det var gmail.com jeg ikke synes noe om......ble ikke fortolig med den jeg. Sorry, hadde ikke brillene på meg. Hva med live.no/hotmail.com, yahoo.no? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hotmail er i hvert fall ikke noe ok. Den liker ikke jeg. Jeg liker best onlineadressen min som fulgte med internettabonnementet eller mosilla thunderbird 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har både yahoo.no (nå er det bare yahoo.com man får da for .no er vel nedlagt) og gmail.com og gmail har en gruuuusom layout! Men er stort sett veldig fornøyd med yahoo. 0 Siter
Mistera Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Gmail er jo kjempe enkel å bruke:) Det som skjer med mailene dine der er at de ikke kommer som nye, men de fortsetter i den "gamle" mailen, nesten som MSN 0 Siter
Mistera Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har både yahoo.no (nå er det bare yahoo.com man får da for .no er vel nedlagt) og gmail.com og gmail har en gruuuusom layout! Men er stort sett veldig fornøyd med yahoo. Du kan faktisk forandre på layouten da:) Jeg har havet som tema, og syntes det er "beroligende" å se på den når jeg går gjennom mailene 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei Hva med å beholde gmail-adressen din og heller velge å motta mailene i outlook eller thunderbird? Enklere blir det vel neppe..synes i hvertfall jeg Jeg har online-mail og bruker Thunderbird. Kjempefornøyd! http://mail.google.com/support/bin/topic.py?topic=12912 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har flere webmail-adresser, men bruker mest hotmail-adressen, som jeg har hatt i 12 år. Den fungerer helt greit, særlig nå som man får langt mer lagringsplass enn før. Skulle jeg etablert ny webmail i dag ville jeg antakelig valgt gmail, som virker litt mer avansert. Liker blant annet muligheten til å dele dokumenter med mere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Du kan faktisk forandre på layouten da:) Jeg har havet som tema, og syntes det er "beroligende" å se på den når jeg går gjennom mailene Jeg kan vel ikke forandre på selve oppsettet? Synes det ser så gammeldags og fælt ut i forhold til Yahoo, men det er vel også bare en vane vil jeg tro. 0 Siter
Gjest kan fortsatt motta mail Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det er bare hjemmesidene som legges ned - ikke mailen. http://start.no/homenonet/om.php 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.