Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg plass å motta mail på?

Anbefalte innlegg

Gjest ny mail adresse
Skrevet

start.no skal legges ned. Har vært bruker der i alle år for å lese min daglige mail. Fikk for noen mnd siden opprettet gmail adresse, men jeg liker ikke denne. Finner ikke mailene mine når det blir svar frem og tilbake flere gang. Det er nok jeg som ikke har satt meg inn i dette. Jeg ønsker meg noe tilsvarende som start.no.

Noen å anbefale? Ønsker så gjerne ha min gamle e-mail adresse også.

Gjest ny mail adresse
Skrevet

gmail.com

det var gmail.com jeg ikke synes noe om......ble ikke fortolig med den jeg.

Gjest xbellax
Skrevet

det var gmail.com jeg ikke synes noe om......ble ikke fortolig med den jeg.

Sorry, hadde ikke brillene på meg. Hva med live.no/hotmail.com, yahoo.no?

Skrevet

Hotmail er i hvert fall ikke noe ok. Den liker ikke jeg. Jeg liker best onlineadressen min som fulgte med internettabonnementet eller mosilla thunderbird

Skrevet

Jeg har både yahoo.no (nå er det bare yahoo.com man får da for .no er vel nedlagt) og gmail.com og gmail har en gruuuusom layout! Men er stort sett veldig fornøyd med yahoo.

Skrevet

Gmail er jo kjempe enkel å bruke:)

Det som skjer med mailene dine der er at de ikke kommer som nye, men de fortsetter i den "gamle" mailen, nesten som MSN

Skrevet

Jeg har både yahoo.no (nå er det bare yahoo.com man får da for .no er vel nedlagt) og gmail.com og gmail har en gruuuusom layout! Men er stort sett veldig fornøyd med yahoo.

Du kan faktisk forandre på layouten da:) Jeg har havet som tema, og syntes det er "beroligende" å se på den når jeg går gjennom mailene

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har flere webmail-adresser, men bruker mest hotmail-adressen, som jeg har hatt i 12 år. Den fungerer helt greit, særlig nå som man får langt mer lagringsplass enn før.

Skulle jeg etablert ny webmail i dag ville jeg antakelig valgt gmail, som virker litt mer avansert. Liker blant annet muligheten til å dele dokumenter med mere.

Skrevet

Du kan faktisk forandre på layouten da:) Jeg har havet som tema, og syntes det er "beroligende" å se på den når jeg går gjennom mailene

Jeg kan vel ikke forandre på selve oppsettet? Synes det ser så gammeldags og fælt ut i forhold til Yahoo, men det er vel også bare en vane vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...