Gå til innhold

FU: ansikt, rens og kremer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sannsynligvis i den sløve enden av skalaen;

Jeg bruker en hvit krukke som er fancy merket med Nivea Bodys logo *hehe* Det duger til alt... gjør den ikke? ;-I

Rens: renser ansiktshuden kun når jeg har brukt pudder etc. Øye-makeup fjernes med rensemelk og ansiktsvann fra Cosmica (apoteket).

Jeg skulle nok ha fått tak i en øyekrem/krem som gir litt ekstra fukt, trekker godt inn og ikke minst - lukter godt!

Jeg trenger veiledning i kremer og hudpleie. Jeg vil eldes med stil ;D

Skrevet

La meg si det sånn - i forhold til meg er du avansert. :o)

Jeg har hatt en liten krukke Vichy dagkrem og liker den kjempegodt, men den er tom nå så jeg må vel finne meg noe nytt jeg også.

Skrevet

La meg si det sånn - i forhold til meg er du avansert. :o)

Jeg har hatt en liten krukke Vichy dagkrem og liker den kjempegodt, men den er tom nå så jeg må vel finne meg noe nytt jeg også.

Jeg er helt uti jungelen når det gjelder kremer...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235682088' post='4099961]

Jeg er helt uti jungelen når det gjelder kremer...

Jeg er garantert enda lenger ut i jungelen enn deg. Fikk denne Vichy-kremen i julegave i 2007 (tror jeg) og den er lett og god, passer meg i alle fall. Har hatt en dusjsåpe fra samme merke og den var vidunderlig! Sikkert også gave. :o) Liker merket godt så jeg må vel stikke nesa inn på apoteket i morra.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Eg bruker vann, og av og til litt såpe.

samme her.

Skrevet

Min erfaring er at det tar tid, penger og egeninnsats å finne fram til de produktene som passer DEG og huden din. Jeg har prøvd et hav av kremer og diverse som jeg har blitt anbefalt - fra hudpleiere, venninner, parfymeriansette, fra blogger og diverse nettsteder, men de jeg er mest fornøyd med er oftest de jeg har funnet fram til selv og som er nøye tiltenkt min egen type hud. Jeg har god erfaring med merker som L'occitane, Juvena, Aveda, Originis, MD Skincare, Kanebo, Darphin og Dermalogica. De fire førstnevnte merkene er relativt rimelige i forhold til sistnevnte. Hvis det er produkter for å forebygge aldring av huden du er ute etter, tror jeg jeg ville tittet litt på hvilke produkter de nevnte merkene har å tilby. Det selges mange "travel kits" på taxfreebutikker, Ebay og på Strawberrynet, de er nyttige for å prøve ut før du evt. fnner fram til et favorittprodukt og investerer i det:) Og husk at det heldigvis ofte er slik at mange av de dyreste produktene er betydelig drøyere i bruk!

Skrevet

Jeg har rosacea, og MD Formulations er det eneste som funker for min hud. Bare så synd at det er så kostbart :(

Skrevet

Hehe, jeg er ikke noe bedre...

Bruker engangs servietter når jeg skal fjerne sminken.

Og hender jeg smører meg med spenol av alle ting. *rødme*

Ellers har jeg brukt den lille grønne krukken, Garnier eller noe.

Må visst lese tråden, og se om jeg snppe opp noen tips på en god krem.

:0)

Skrevet

Personlig liker jeg Chanel sin hydromax. Men jeg har ikke prøvd så mange andre heller...

Til fjerning av sminke, bruker jeg nivea.

Til hender funger Locabase Repair eller spenol, men jeg har også kjøpt håndkremer og ansiktskremer når jeg er hos hudpleie, og de har også vært veldig gode. Men beklagligvis har jeg glemt navnene.

Bestill en ansiktspleie-time hos hudpleie. 1-3 ganger i året er verdt pengene.

Gjest nmwtfia
Skrevet

Personlig liker jeg Chanel sin hydromax. Men jeg har ikke prøvd så mange andre heller...

Til fjerning av sminke, bruker jeg nivea.

Til hender funger Locabase Repair eller spenol, men jeg har også kjøpt håndkremer og ansiktskremer når jeg er hos hudpleie, og de har også vært veldig gode. Men beklagligvis har jeg glemt navnene.

Bestill en ansiktspleie-time hos hudpleie. 1-3 ganger i året er verdt pengene.

ikke alle tåler ansiktsbehandling,min mor med atopisk eksem ble verre av det...så da fikk jeg overta resten av timene:P

sikkert godt for folk flest,men ikke for alle!

holder meg til uparfymerte produkter selv,siden jeg har sensitiv hud

Gjest prust
Skrevet

Jeg er verre!

Bruker en stor flaske med Biotherm bodylotion til hele kroppen, sånn av og til når jeg har dusjet. Bruker den i ansiktet hver dag + noen kvelder.

Vasker av mascara med våt klut, innimellom litt såpe på.

Burde sikkert hatt noe rensemelk eller liknende.....

Gjest prust
Skrevet

Hehe, jeg er ikke noe bedre...

Bruker engangs servietter når jeg skal fjerne sminken.

Og hender jeg smører meg med spenol av alle ting. *rødme*

Ellers har jeg brukt den lille grønne krukken, Garnier eller noe.

Må visst lese tråden, og se om jeg snppe opp noen tips på en god krem.

:0)

og jeg som trodde du var kjempeavansert når det gjelder stell av huden :-D

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bruker øyesminkefjerner og et "alt-i-ett" hudrensevann.

Bruker også dag- og nattkrem.

Gjest mora2
Skrevet

og jeg som trodde du var kjempeavansert når det gjelder stell av huden :-D

Haha, meg nei...Uff, jeg bryr meg litt for lite om slikt. Men har et mål om å skjerpe meg ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...