Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det er sååå forbaska irriterende. Jeg _vet_ at jeg kjøpte to poser Søppeldynga-drops i forrige uke. En pose er spist i helga. Men hvor i granskauen er den siste posen? *desperat* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Under senga til 8-åringen, tom. Det er større sannsynlighet for at sånt kan finnes på rommene til de andre to ungene... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235682333' post='4099965] Det er større sannsynlighet for at sånt kan finnes på rommene til de andre to ungene... *Humrer* Han og Snuppa mi blir nok et fint par. Hun er vanvittig kresen også på godteri og ville aldri tatt i en sånn pose engang. 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kjøpte en sjokolade i går som plutselig var borte. Fant den i bilen i morges, den hadde sklidd ned mellom setene (etter at jeg hadde tatt en prøvebit). Kanskje du finner din samme sted? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Jeg kjøpte en sjokolade i går som plutselig var borte. Fant den i bilen i morges, den hadde sklidd ned mellom setene (etter at jeg hadde tatt en prøvebit). Kanskje du finner din samme sted? *hehe* Nei, den ligger ikke i bilen, det er sikkert. Jeg lurer sterkt på om hun på 3 har sett seg behag i innholdet av denne posen... For å si det sånn; det er ikke ubegrunnet at hun blir den mistenkte, når godis er på avveie... *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 *Humrer* Han og Snuppa mi blir nok et fint par. Hun er vanvittig kresen også på godteri og ville aldri tatt i en sånn pose engang. Å jo, de spiser det meste, men snuppa er som et sluk å regne. Hun gafler i seg alt. Han i midten gjemmer unna godis i putetrekk o.l., han spiser tregt, og vet at om det ligger framme, så forsvinner det. Størsten rensker opp, tar det han liker, og bytter bort resten, den sniken ,-p 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235682967' post='4099978] Å jo, de spiser det meste, men snuppa er som et sluk å regne. Hun gafler i seg alt. Han i midten gjemmer unna godis i putetrekk o.l., han spiser tregt, og vet at om det ligger framme, så forsvinner det. Størsten rensker opp, tar det han liker, og bytter bort resten, den sniken ,-p Aha. Mine har aldri gått i skuffer og skap, men jeg fant nylig noen dropspapir som stammer fra godteskuffen på kjøkkenet etter at poden hadde med et par kompiser hjem... *Flytter dropsene* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Under senga til 8-åringen, tom. Eller som her i huset; under avisen til mor - tom. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Eller som her i huset; under avisen til mor - tom. *hehe* 0 Siter
fresja Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har sjelden godteri i huset. Men hadde jeg kjøpt en godtepose forrige uke, hadde den garantert vært oppspist nå... Med mindre jeg i tankeløysa hadde lagt den i skittentøyet, i fryseren eller et annet utenkelig sted. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235683541' post='4099991] *hehe* Har fått kjeft av jr flere ganger opp gjennom årene for å ha "lånt" fra godteposen hans uten å spørre etter leggetid... 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Selvsagt har du spist den selv, du har ikke delt med unga en gang, men bare sitte i smug og gomlet i deg. Kom ikke her og fortell at du klarer å ha en godepose i fred i så lang tid, antagelig så spise du den første dagen, kanskje allerede på turen hjem fra butikken og har slettet den i fra minne for ikke å få altfor dårlig samvittighet. Sånn, det var det:-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235682788' post='4099976] *hehe* Nei, den ligger ikke i bilen, det er sikkert. Jeg lurer sterkt på om hun på 3 har sett seg behag i innholdet av denne posen... For å si det sånn; det er ikke ubegrunnet at hun blir den mistenkte, når godis er på avveie... *s* Men selv om du lett kan mistenke henne for å ha spist godiset: Er det da like sannsynlig at hun har klart å kvitte seg med posen, typisk ved å kaste den i søppelkassen ute? ;-) Små godtetjuver kan fort bli avslørt på manglende fjerning av bevis! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Skrevet 27. februar 2009 Selvsagt har du spist den selv, du har ikke delt med unga en gang, men bare sitte i smug og gomlet i deg. Kom ikke her og fortell at du klarer å ha en godepose i fred i så lang tid, antagelig så spise du den første dagen, kanskje allerede på turen hjem fra butikken og har slettet den i fra minne for ikke å få altfor dårlig samvittighet. Sånn, det var det:-) Ja, bare gni det inn, du - slemme mann ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Skrevet 27. februar 2009 Men selv om du lett kan mistenke henne for å ha spist godiset: Er det da like sannsynlig at hun har klart å kvitte seg med posen, typisk ved å kaste den i søppelkassen ute? ;-) Små godtetjuver kan fort bli avslørt på manglende fjerning av bevis! ;-) Bevis, ja: som den gangen en 5-pk med Maoam-fruktkarameller forsvant fra skapet. Karamellene er enkeltpakket, og papir etter karmellene lå strødd oppetter trappa og rundt om på rommet hennes. Munnen var full av godis, hun klarte knapt å tygge - og benektet at hun hadde tatt karamellene! Hun hadde bare passa på dem... *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235727944' post='4100185] Bevis, ja: som den gangen en 5-pk med Maoam-fruktkarameller forsvant fra skapet. Karamellene er enkeltpakket, og papir etter karmellene lå strødd oppetter trappa og rundt om på rommet hennes. Munnen var full av godis, hun klarte knapt å tygge - og benektet at hun hadde tatt karamellene! Hun hadde bare passa på dem... *hehe* *he he* Min søster og jeg var forresten veldig flinke på å gjemme bevisene den gangen vi som 5-6-åringer friserte hverandre: Vi gjemte det avklipte håret oppi en plastpose innerst i klesskapet. Men jaggu ble vi ikke avslørt likevel! Hvordan _kan_ det ha seg at moren vår tog'an så fort? ;-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.