Gå til innhold

Godtepose savnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sååå forbaska irriterende. Jeg _vet_ at jeg kjøpte to poser Søppeldynga-drops i forrige uke. En pose er spist i helga. Men hvor i granskauen er den siste posen? *desperat*

Skrevet

Under senga til 8-åringen, tom.

Det er større sannsynlighet for at sånt kan finnes på rommene til de andre to ungene...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235682333' post='4099965]

Det er større sannsynlighet for at sånt kan finnes på rommene til de andre to ungene...

*Humrer* Han og Snuppa mi blir nok et fint par. Hun er vanvittig kresen også på godteri og ville aldri tatt i en sånn pose engang.

Skrevet

Jeg kjøpte en sjokolade i går som plutselig var borte. Fant den i bilen i morges, den hadde sklidd ned mellom setene (etter at jeg hadde tatt en prøvebit). Kanskje du finner din samme sted?

Skrevet

Jeg kjøpte en sjokolade i går som plutselig var borte. Fant den i bilen i morges, den hadde sklidd ned mellom setene (etter at jeg hadde tatt en prøvebit). Kanskje du finner din samme sted?

*hehe* Nei, den ligger ikke i bilen, det er sikkert. Jeg lurer sterkt på om hun på 3 har sett seg behag i innholdet av denne posen... For å si det sånn; det er ikke ubegrunnet at hun blir den mistenkte, når godis er på avveie... *s*

Skrevet

*Humrer* Han og Snuppa mi blir nok et fint par. Hun er vanvittig kresen også på godteri og ville aldri tatt i en sånn pose engang.

Å jo, de spiser det meste, men snuppa er som et sluk å regne. Hun gafler i seg alt. Han i midten gjemmer unna godis i putetrekk o.l., han spiser tregt, og vet at om det ligger framme, så forsvinner det. Størsten rensker opp, tar det han liker, og bytter bort resten, den sniken ,-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235682967' post='4099978]

Å jo, de spiser det meste, men snuppa er som et sluk å regne. Hun gafler i seg alt. Han i midten gjemmer unna godis i putetrekk o.l., han spiser tregt, og vet at om det ligger framme, så forsvinner det. Størsten rensker opp, tar det han liker, og bytter bort resten, den sniken ,-p

Aha. Mine har aldri gått i skuffer og skap, men jeg fant nylig noen dropspapir som stammer fra godteskuffen på kjøkkenet etter at poden hadde med et par kompiser hjem... *Flytter dropsene*

Skrevet

Under senga til 8-åringen, tom.

Eller som her i huset; under avisen til mor - tom. ;)

Skrevet

Eller som her i huset; under avisen til mor - tom. ;)

*hehe*

Skrevet

Jeg har sjelden godteri i huset. Men hadde jeg kjøpt en godtepose forrige uke, hadde den garantert vært oppspist nå... Med mindre jeg i tankeløysa hadde lagt den i skittentøyet, i fryseren eller et annet utenkelig sted.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235683541' post='4099991]

*hehe*

Har fått kjeft av jr flere ganger opp gjennom årene for å ha "lånt" fra godteposen hans uten å spørre etter leggetid... ;)

Skrevet

Selvsagt har du spist den selv, du har ikke delt med unga en gang, men bare sitte i smug og gomlet i deg. Kom ikke her og fortell at du klarer å ha en godepose i fred i så lang tid, antagelig så spise du den første dagen, kanskje allerede på turen hjem fra butikken og har slettet den i fra minne for ikke å få altfor dårlig samvittighet.

Sånn, det var det:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235682788' post='4099976]

*hehe* Nei, den ligger ikke i bilen, det er sikkert. Jeg lurer sterkt på om hun på 3 har sett seg behag i innholdet av denne posen... For å si det sånn; det er ikke ubegrunnet at hun blir den mistenkte, når godis er på avveie... *s*

Men selv om du lett kan mistenke henne for å ha spist godiset: Er det da like sannsynlig at hun har klart å kvitte seg med posen, typisk ved å kaste den i søppelkassen ute? ;-)

Små godtetjuver kan fort bli avslørt på manglende fjerning av bevis! ;-)

Skrevet

Selvsagt har du spist den selv, du har ikke delt med unga en gang, men bare sitte i smug og gomlet i deg. Kom ikke her og fortell at du klarer å ha en godepose i fred i så lang tid, antagelig så spise du den første dagen, kanskje allerede på turen hjem fra butikken og har slettet den i fra minne for ikke å få altfor dårlig samvittighet.

Sånn, det var det:-)

Ja, bare gni det inn, du - slemme mann ;-)

Skrevet

Men selv om du lett kan mistenke henne for å ha spist godiset: Er det da like sannsynlig at hun har klart å kvitte seg med posen, typisk ved å kaste den i søppelkassen ute? ;-)

Små godtetjuver kan fort bli avslørt på manglende fjerning av bevis! ;-)

Bevis, ja: som den gangen en 5-pk med Maoam-fruktkarameller forsvant fra skapet. Karamellene er enkeltpakket, og papir etter karmellene lå strødd oppetter trappa og rundt om på rommet hennes. Munnen var full av godis, hun klarte knapt å tygge - og benektet at hun hadde tatt karamellene! Hun hadde bare passa på dem... *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235727944' post='4100185]

Bevis, ja: som den gangen en 5-pk med Maoam-fruktkarameller forsvant fra skapet. Karamellene er enkeltpakket, og papir etter karmellene lå strødd oppetter trappa og rundt om på rommet hennes. Munnen var full av godis, hun klarte knapt å tygge - og benektet at hun hadde tatt karamellene! Hun hadde bare passa på dem... *hehe*

*he he*

Min søster og jeg var forresten veldig flinke på å gjemme bevisene den gangen vi som 5-6-åringer friserte hverandre: Vi gjemte det avklipte håret oppi en plastpose innerst i klesskapet.

Men jaggu ble vi ikke avslørt likevel! Hvordan _kan_ det ha seg at moren vår tog'an så fort? ;-) ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...