Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg en god kattesand (er nybakt katteeier, har aldri hatt katt før...) Mener å ha lest at det finnes typer som klumper seg når det kommer i berøring med fuktighet? Har prøvd flere typer nå, men synes det lukter stygt etter noen timer uansett.

Skrevet

Noen år siden jeg hadde katt, men ja, det finnes mange ulike varianter. Både som skal klumpe seg, som ikke skal lukte, osv. Undersøk hos dyrebutikker eller veterinær.

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men Felleskjøpet har en kattesand som ikke lukter og som klumper seg sånn at man bare kan ta vekk klumpene og fylle på ny når det blir lite i dokassen.

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men Felleskjøpet har en kattesand som ikke lukter og som klumper seg sånn at man bare kan ta vekk klumpene og fylle på ny når det blir lite i dokassen.

Den heter Easyclean, og er veldig bra. Det har nå kommet en ny type Easyclean, laget av skall fra mais. Den er veldig bra- veier lite, danner lett klumper, og er drøy i bruk.

Skrevet

Jeg bruker eskene som heter Science Plan. Den grønne som ikke lukter. Den klumper seg og man fjerner bare avføring og urinklumpene og heller på ny sand når det begynner å bli lite

Gjest @krøll
Skrevet

Jeg bruker CatSan, kjøpt på vanlig daglivareforretning, og syns den fungerer bra. Den absorberer fuktiget slik at urin og avføring ikke lukter. Men jeg har kjøpt meg innebygd kattedo. Katten går inn gjennom en liten luke, og gjør det den skal og kommer ut igjen. Garantert luktfritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...