Gå til innhold

FRP = 29,4%

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan du fortelle meg hvordan du fikk sånne kule qouterammer rundt teksten morsan skrev?

Tasten til høyre for Æ`en trykkes to ganger uten caps lock både foran og etter det du vil sitere.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

9

• Colette

8

• hidi, the scorpion

7

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oj,-SDD - du har vært bote lenge... Dette er common knowledge for de gamle dolere..

Du starter med to enkelt-fnutter og avslutter med det samme...

''Oj,-SDD - du har vært bote lenge... Dette er common knowledge for de gamle dolere..''

Jeg er da en gammel doler.

''Du starter med to enkelt-fnutter og avslutter med det samme...''

Jaggu. :)

Skrevet

Da bør du oppdatere deg på folk som stemmer FrP eller er på randen til å gjøre det! Å bare avfeie det som uinteressant i forhold til FrP blir dessverre for dumt og naivt.

Det jeg sa var faktisk at mange fler enn de som stemmer FrP nok er enig i det som står i den artikkelen der. Det er sunn fornuft i at om du skal være norsk så må du kunne norsk, For å kunne norsk er det kanskje greit med et aldri så lite norskkurs? Sunn fornuft er ikke det som ligger bak mye av redselspropagandaen FrP forfekter.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal stemme, og om jeg skal stemme.

Men jeg vil vurdere FRP ja. Mest pga innvandringen, og at de faktisk setter foten ned for denne islamiseringen av Norge.

:0)

Du kan ikke være riktig vel bevart!

Skrevet

''Bare fått med meg noe i media.''

Det er jo et bra utgangspunkt å ha når man skal bestemme seg. For media er jo nyansert og fremlegger alltid ting korrekt.

Har jeg sagt jeg har bestemt meg?

Skrevet

Haha, du er altfor fornuftig til å gjøre det ;o)

Hehe, jeg får hvertfall sette meg inn i tingene.

Skrevet

Du kan ikke være riktig vel bevart!

Nei, det er godt mulig.

Skrevet

Vet ikke om Tyrkia eller Egypt nødvendigvis er et sted man reiser for å bli omvendt hvis man fra før er litt "rasist". Tror man må være litt åpen for å omvendes der altså. Jeg har ikke spesielt fremmedfrykt og kjenner mange hyggelige muslimer i Norge, men i Tyrkia ble det litt overveldende. Er ikke et land jeg tror jeg kommer til å dra tilbake til med det første - og det er pga kulturkræsjet. Jeg vil være litt i fred i ferien. Men hyggelige var de - for mitt norske lynne - litt for hyggelige :-)

Hehe, nei, det var litt spøk. Men jeg gleder meg veldig, og tror det blir spennende å se en annen kultur.

Har hørt de kan være litt intense, så vi får ta det som det kommer.

Skrevet

''Gosh. Faller du for den enkle argumentasjonen?''

Gosh . Er du overrasket? ;-)

Og med det mener du?

At jeg er stokk dum som vurderer stemme Frp?

Eller er det bare en spydig komentar for å latterligjøre meg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er godt mulig.

Synes det var stygt sagt uansett om du har bestemt deg eller ikke;(

Man må argumentere for saken sin, ikke rakke ned på folk. Stå på du mora2:))

hidi, the scorpion
Skrevet

Var ikke pent sagt, morsan.

*ser strengt på mobbing*

Skrevet

Og med det mener du?

At jeg er stokk dum som vurderer stemme Frp?

Eller er det bare en spydig komentar for å latterligjøre meg?

Unnskyld, det var en for billig måte å prøve å være morsom på. Jeg beklager.

Men når det er sagt, har du i denne tråden selv innrømmet at dette med at du vurderer å stemme frp ikke er basert på at du har satt deg særlig inn i hva politikken deres står for. Ved at du sier at Frp ”setter foten ned for denne islamiseringen av Norge” viser du etter min mening at du har vært et enkelt ”bytte” for denne ”enkle argumentasjonen”, som det også vises til i innlegget jeg svarte på

Du står selvsagt fritt til å stemme hva du vil, og om det blir Frp selv etter at du har satt deg inn i saken, så er det ditt valg. Men jeg synes det er flott om dette valget i så fall er basert på andre inntrykk enn dem som fremmes i de mer tabloide nyhetsmediene! :-)

Godt valg! :-) Og god tur til Tyrkia, når den tiden kommer!

Gjest Elextra
Skrevet

''Gosh . Er du overrasket?''

Nuvel :D

Skrevet

F**k right Party er for de som ønsker alle andre dit pepper'n gror. Derfor har partiprogrammet motsatte standpunkter av andre partiers hjertesaker. F.eks. var det ikke bra at FrP mente det samme som KrF om den nye ekteskapsloven. Derfor foreslo deres programkommité det motsatte, slik at de hadde forhandlingskort å gi bort! FrP må jo gjøre seg lekker og troverdig i eventuelle regjeringsforhandlinger.

Nå er det blitt slik at få tør å innrømme at det kan finnes temaer de er enige med FrP om. Ett unntak er venstre-politiker Abid Raja om innvandring: "Siv Jensen har rett i det meste hun sier, men overdriver dimensjonene." http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2940682.ece

Hadde flere partier gått inn for noe av det samme om innvandring, hadde den blå ballongen sprukket. Det er mitt håp, for en slik blå ballong vil jeg ikke ha.

Skrevet

Hehe, jeg får hvertfall sette meg inn i tingene.

Du er ei tullhøne ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal stemme, og om jeg skal stemme.

Men jeg vil vurdere FRP ja. Mest pga innvandringen, og at de faktisk setter foten ned for denne islamiseringen av Norge.

Dette er noe av grunnen til at jeg stemmer FRP.

Skrevet

Har jeg sagt jeg har bestemt meg?

Har jeg sagt du har bestemt deg?

Skrevet

Unnskyld, det var en for billig måte å prøve å være morsom på. Jeg beklager.

Men når det er sagt, har du i denne tråden selv innrømmet at dette med at du vurderer å stemme frp ikke er basert på at du har satt deg særlig inn i hva politikken deres står for. Ved at du sier at Frp ”setter foten ned for denne islamiseringen av Norge” viser du etter min mening at du har vært et enkelt ”bytte” for denne ”enkle argumentasjonen”, som det også vises til i innlegget jeg svarte på

Du står selvsagt fritt til å stemme hva du vil, og om det blir Frp selv etter at du har satt deg inn i saken, så er det ditt valg. Men jeg synes det er flott om dette valget i så fall er basert på andre inntrykk enn dem som fremmes i de mer tabloide nyhetsmediene! :-)

Godt valg! :-) Og god tur til Tyrkia, når den tiden kommer!

Det er helt greit Morsan! Jeg ble bare litt nyskjerrig på hvorfor du skrev som du skrev. Jeg har som sagt ikke fulgt med på politikk, men fått med meg litt. Og jeg har langt fra bestemt meg.

Jeg gleder meg til å reise, litt sånn skrekkblandet fryd! Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...