Gå til innhold

FRP = 29,4%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får de benytte seg av de tilbudene som eksistere idag. De er jo iflg. Ap akkurat passe for hvermansen. Jeg ønsker frihet til å velge hva som er best for meg og mine.

Jeg synes argumentene dine virker noe egoistiske og tilpasset dine egne behov. Verdens politiske situasjon, og Norges, kan ikke styres av egoistiske hensyn. Det finnes større ting der ute, og her hjemme, enn våre luksusbehov. Men dette er jo akkurat det Frp appellerer til: den norske egoisiske selvopptatte folkesjelen - som har så evig nok med å skaffe seg en tilsynelatende perfekt hverdag - uansett hva det måtte gå på bekostning av.

Beklager å måtte si det - men den jevne Frp-velger er nok mer egoistisk enn den jevne borger i Norge og i verden. Hva med den dagen dine behov endrer seg? Skifter du da politisk synspunkt ut i fra hva som da passer til din hverdag?

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

9

• Colette

8

• hidi, the scorpion

7

Skrevet

Har jeg sagt du har bestemt deg?

Har jeg sagt du har sagt det?

Skrevet

Synes det var stygt sagt uansett om du har bestemt deg eller ikke;(

Man må argumentere for saken sin, ikke rakke ned på folk. Stå på du mora2:))

Koslig Hidi, takk! :0)

Skrevet

Har jeg sagt du har sagt det?

Hvorfor spør du meg om du har bestemt deg, da? unger!

Skrevet

Hvorfor spør du meg om du har bestemt deg, da? unger!

Hvorfor spør du om det?

Neida, jeg er bare full av faen, soory.

Ha en fiin natt! :0)

Gjest Ikke nå her i pk-land
Skrevet

Jada, det gjør jeg. Det er altfor mange viktige saker til at de rødgrønne skal få fortsette. Finanskrise, islamisering er to viktige saker.

Gjest Lilje30
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort - og kommer heller ikke til det.

Men jeg er ærlig nok til å innrømme at det _hender_ de har fornuftige ting - og ikke minst er det vel en del av de forslagene de har stilt - og som omverdenen har sablet ned (nettopp fordi det kommer fra FrP) som i ettertid ikke var så dumme...

Sitat: Men herregud dette har jo FRP snakket om i 15år og blitt latterliggjort". Carl I Hagen. Det var jo en standardreplikk i alle debatter.

Gjest ViViola
Skrevet

Vi får ihvertfall håpe at andelen stemmer er langt under det som denne meningsmålingen skulle tilsi! :-)

Men at drøyt 20% stemmer Frp er uansett alt for mye...*grøss*

Men, men, som en professor på universitetet sa (i en helt annen setting enn valg av politisk part): "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"....;-)

Klok professor! :-)

Enig i det du skriver ellers, at 20 % er så blenda er skummelt.

Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Neida, jeg er bare full av faen, soory.

Ha en fiin natt! :0)

''Neida, jeg er bare full av faen, soory.''

:-O

''Ha en fiin natt! :0)''

Siden jeg er litt sent ute får jeg ønske deg en god dag- :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Kan du vite det sikkert da?

Ser jo hva slags uttalelser man får om man sier man stemmer frp. Mulig noen ikke vil si at de stemmer det selv om de faktisk gjør det.

Når det gjelder den store bekjentskapskretsen kan man selvfølgelig aldri vite, men når det gjelder de jeg kjenner litt bedre er jeg temmelig sikker, ja. Har et par bekjente som ikke legger skjul på sine FrP-sympatier, men altså mange.

Gjest herminegrang
Skrevet

ja, jeg stemmer frp, og har alltid gjort det. siv jensen og andre frpere sier ting som de fleste tenker. og tør å si det. ting som frp har sagt for to år siden, kommer andre partier drassende med. og påstår at det er deres eget påfunn. andre partier er mer opptatt av å mobbe frp, og de som stemmer frp. og andre partier legger fram hva frp har sagt, gjort , ikke sagt og ikke gjort, istedet for for å konsentrere seg om hva de selv gjør eller sier. her i distriktet mitt vil nå alle politikerne, UNNTATT frp, sette opp en haug med bompengeringer. her ble samlet inn tusenvis av underskrifter, men ingen politikere ville ha folkeavstemning. unntatt frp. så det blir spennende her å se hvordan det slår ut på valget neste gang....

Gjest særlig i denne sammenhengen!
Skrevet

Unnskyld, det var en for billig måte å prøve å være morsom på. Jeg beklager.

Men når det er sagt, har du i denne tråden selv innrømmet at dette med at du vurderer å stemme frp ikke er basert på at du har satt deg særlig inn i hva politikken deres står for. Ved at du sier at Frp ”setter foten ned for denne islamiseringen av Norge” viser du etter min mening at du har vært et enkelt ”bytte” for denne ”enkle argumentasjonen”, som det også vises til i innlegget jeg svarte på

Du står selvsagt fritt til å stemme hva du vil, og om det blir Frp selv etter at du har satt deg inn i saken, så er det ditt valg. Men jeg synes det er flott om dette valget i så fall er basert på andre inntrykk enn dem som fremmes i de mer tabloide nyhetsmediene! :-)

Godt valg! :-) Og god tur til Tyrkia, når den tiden kommer!

"Godt valg! :-) Og god tur til Tyrkia, når den tiden kommer!"

Haha!

Skrevet

''Oj,-SDD - du har vært bote lenge... Dette er common knowledge for de gamle dolere..''

Jeg er da en gammel doler.

''Du starter med to enkelt-fnutter og avslutter med det samme...''

Jaggu. :)

Hehe,- jo visst er du en gammel Doler,- men du har vært borte en stund... Så det er kanskje mer common knowledge for de gamle som ikke tok pause - og de nyere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...